|
Post by Niphedoria on Jun 28, 2007 21:01:17 GMT 1
"nå nå!" nightie kiggede over på Ad'mina, "hvad er jeg gået glip af?" spurgte hun. "Lorin, har ingen fortalt dgi om Ad'rónakk og jeg?" Hun så så på goblinen. Nightie havde ellers regnet med at alle vidste det. Efter optrinet uden for byens værtshus, bure de fleste da have fattet det:P
|
|
|
Post by Lorin' on Jun 28, 2007 21:04:52 GMT 1
"Øhh.. nej det ar jeg slet ikke hørt noget om" lorin havde da fattet at der var et eller andet.. hvor dum troede de hun var!!!.. godt nok lignede hun en der *fordi den var lille* ikke havde meget hjernekapasitet, men altså.. Hun havde godt nok aldrig haft noget kørende med nogen.. men dun var Lorin bestem ikke... " Men jeg vil meget gerne høre det!! " Lorin havde opdaget at Nightie havde stået og kikket på hende, i den lange tænkepause..
|
|
|
Post by Administrator on Jun 28, 2007 21:09:32 GMT 1
"Okay, giver du ikke slip på mig nu?" Eonár var begyndt at blive imeget irriterret på Ad'mina der krammede ham som om at han var et eller andet tøj-dyr. "nææh..!" kom det bare glad fra Ad'mina igen. Der gik et lille stykke tid hvor Nightie og Lorin stod og snakkede uden at cense hvad der skete. "Vil du ikke nok give slip?!?!" Udbrød Eonár til sidst og slog ud med armene.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 28, 2007 21:17:45 GMT 1
"årh for ad'mina da! Giv dog manden lidt luft... selvom jeg ikke ville gøre det" Nightie smilede til Ad'mina, og kiggede så over på Lorin. "Hm... hvor skal jeg begynde?" spurgte hun.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 28, 2007 21:22:39 GMT 1
"Han er min!" Sagde Ad'mina glad. Det lød lidt som et lille barn der ikke ville af med et tøjdyr... "for Vinddaro da også..!" sagde Eonár og rystede på hovedet. der var åbenbart lige gået et lys op for Ad'mina. Med ét var hun ramt af forelskelsens pil. Desværre havde hun en lidt... speciel ( ) måde at vise det på...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 28, 2007 21:29:36 GMT 1
"åh hada! Det der kender jeg alt for godt!" Nightie kiggede ikke engang på dem, hun kendte det jo i forvejen:P "Nå Lorin. Det hele startede dengang Ad'mina og jeg blev enige om at jeg skulle have ben isteden for en hale..."
|
|
|
Post by Lorin' on Jun 28, 2007 21:33:26 GMT 1
"ja.. det er forresten pænt til dig!! *tænke pause* ikke at du ikke var pæn med hale, men.. du ved hvad jeg mener" Lorin rødmede, det var lige præcis det hun ikke skulle have sagt!! Efter en lille pause, hvor Lorin lige havde fået det lyserøde skær af sit ellers lyse grønne ansigt "Nå ja, men hvad skete der så??" Lorin kikke lyttende på Mod Nightie, Selvom hun måtte indrømme at hun i smug havde kikket over på Ad'mina og .. ?? Det vidste Lorin stadig ikke..
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 28, 2007 21:37:36 GMT 1
"hehe! det tager jeg som et kompliment" Nightie smilede til Lorin. Han var da verdens sødeste goblin! "Så mødte jeg hendes to brødre. Ad'meran og Ad'rónakk. Ad'rónakk og jeg faldt med det samme for hinanden. Vi... tjah... man kan vel sige at vi *havde det sjovt*" Nightie smilede til goblinen.
|
|
|
Post by Lorin' on Jun 28, 2007 21:49:05 GMT 1
"Ahh Jeg er med!!" lorin kikkede op på Nightie, hun hadede altid at skulle *se op til folk(og andre væsner ;D)* Så var hun jo den eneste af, dem hun faktisk kende her. Der ikke havde noget kørende med nogen.. Eller havde Enedar?? hmm.. Det måtte hun huske at lægge mærke til!! Lorin kikkede over mod Ad'mina og ..?? Hun rødmede lidt.. sådan noget hade hun aldrig prøvet! Herefter kikkede hun igen tilbage på Nightie..
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 29, 2007 11:18:05 GMT 1
"og ja, det er nok det samme der kører rundt oppe i hovedet på Ad'mina lige i øjeblikket" Nightie havde got lagt mærke til at goblinen havde kigget på Ad'mina og Eonár et par gange. "Har du forresten mødt bibliotikaren før? Han hedder Eonár" sagde Nightie.
|
|