|
Post by Administrator on Jun 28, 2007 17:44:02 GMT 1
"...Og derfor vil jeg gerne sige tak endnu en gang, Eonár!" Ad'mina smilede bredt til Bibliotikar-elveren. Rundt omkring i biblioteket var der meget øde. Det var ved at blive mørkt, og de første par stjerner havde alle rede vist sig på himlem uden for. Ad'mina og Eonár sad ved et bord midt i biblioteket. "Det var rart at slippe af med den smerte én gang for alle. " "det var da så lidt, MyLady!" svarede han. "Det er en stor ære at hjælpe vor Kommende Herskerinde!"
|
|
|
Post by Lorin' on Jun 28, 2007 17:53:56 GMT 1
Lige så stille kom en lav person gående ind.. Personen kikkede op mod de to.. hmmm den kendte vidst hende den ene... " øhh hej! " sagde den lille person.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 28, 2007 17:57:00 GMT 1
Ad'mina hoppede forskrækket. "Hvad i..?" Eonár så roligt ned på Goblinen. "Åh, goddag Frøken" Sagde han og kiggede på Lorin. "Hvad?" Udbrød Ad'mina forvirret. "Er du en pige? Jeg var da helt sikker på at du var en Han!"
|
|
|
Post by Lorin' on Jun 28, 2007 18:01:07 GMT 1
"Ja øhh... det er øhh jeg..., men please sig det ikke til de andre forløbig!!" lorin kikkede op under hendes røde hår.. hun så bedende ud, men ku samtidíg se at ad'mina og Eonär ikke forstod det og sagde, at det var fordi i alle i byer hun havde været, havde de altid undervurderet hende, fordi hun var en pige. Så hun havde klippet sig 'kort' håret og begyndte at bære mere drengeagtigt tøj..
|
|
|
Post by Administrator on Jun 28, 2007 18:07:13 GMT 1
Ad'mina stirrede forundre på Lorin. Eonár rømmede sig og så bebrejdene på Ad'mina "Det er ikke høfligt at stirre, MyLady." Ad'mina løsrev blikket fra Lorin og lagde armene over kors. "Det var da også utroligt sådan som alle skal rette på mig hele tiden!" Hun så surt ned i bordpladen. "Hvad hvis jeg ikke har lyst til at være sådan en høflig, perfektionist som min Bror?" "sig ikke sådan noget, MyLady!" sagde Eonár næsten bange.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 28, 2007 19:31:01 GMT 1
"Hey!" Nightie kom gående ind i biblioteket med et par bøger under armen. "Jeg nåede ikke at aflevere de her bøger sidste gang jeg var her" Sagde hun, og kiggede så op. "aha! Ad'mina og Lorin er hér!" Sagde hun, da hun fik øje på hendes to venner.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 28, 2007 20:02:36 GMT 1
"Hej Nightie!" Ad'mina smilede skævt til hendes veninde. "Jammen dog!" Udbrød Eonár "Det er jo en hel folkevandring..! Hvad i Kaspárons navn..?!" Han så forvirret på Nightie. eller retter sagt: På hendes Liv og ned efter. "Ved alle guder..!" Han var gået helt i chok.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 28, 2007 20:12:55 GMT 1
"hva'?... Nårh!" Nightie havde ikke forstået Eonár's reaktion før nu, han havde jo ikke set at hun havde fået ben:P "Tjah, jeg er selv ret glade for dem. Og tro mig, jeg er ikke den eneste!" Nightie smilede tilbage til Ad'mina. Var hendes træne-ting allerede gået i gang?
|
|
|
Post by Administrator on Jun 28, 2007 20:16:20 GMT 1
Ad'mina kunn ikke hole en fnisen tilbage da hun hørte hvad Nightie sagde. Eonár blev bare ved med at stirre på Nighties underkrop. En hvilken somhelst "Land-Kvinde" ville havde følt sig krænket over at blive begloet på den måde...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 28, 2007 20:18:47 GMT 1
"glo du bare videre, og sig til hvis jeg skal vende mig om eller noget" Sagde Nightie, og begyndte at grine da hun så Ad'minas reaktion. Hun havde helt klart fattet den. Hvordan ville Eonár reagere hvis han fandt ud af hvem der ellers syntes ret godt om dem? (MUHAHA!)
|
|