|
Post by Administrator on Apr 11, 2008 21:58:57 GMT 1
"Du har meget af lære, Nightie..!" Mumlede Ad'ronakk lavt og skævede til hende. "Du er her for at samle information, ikke sandt?" Spurgte Élan stille. Kvinden nikkede mens hun sendte ham dræberblikke. "Og du er en af dem fra den nye trænede hær af formskiftere?" Fortatte han. "Ja, hvis du ikke var klog nok til at regne det ud!" Bed hun. Hun talte med en ret grov accent. "Det var et oblikatorisk spørgsmål..!" Sukkede Élan opgivende. "Det kan godt være at du er bange for ham, men det er ikke fordi at jeg har tænkt mig at beskytte dig meget mere end han gør..!" Sagde Ad'ronakk, med hensyn til at hun ny stod tæt lænet op af ham. "Som om jeg ville beskyttes af dig, Menneske-kryb!" snerrede hun og forsøgte igen at vride sig fri. "Tal pænt til en hersker af adelig opvægst, gidder du?" Mumlede han irriteret og strammede grebet om hendes håndled.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 11, 2008 22:12:04 GMT 1
"Uhh..! Formskifter! Interessant!" Sagde Nightie begejstret og glemte kort at det ikke var en specielt glædelig situation de sad i. Veeent, havde hun lige sagt menneske-kryb? Hun skulle i hvert fald ikke stå dér og disse faderen til hendes ufødte barn, nå!
|
|
|
Post by Administrator on Apr 11, 2008 22:19:01 GMT 1
"At være født det rigtige sted, gør ikke en mand ædel!" Bed Elverkvinden af ham og kiggede på ham over sin skulder. "Men det gør fornuften, Styrken og hans folk." Sagde Ad'ronakk roligt tilbage med sit myndige udtryk. Kvinden snerrede af ham og vendte sig mod Élan igen. "Du er en forræder, Élandir - Elven Flame. Forhandler og bruger din tid med vor fjende, og står ikke ved dine handlinger. Så snart at jeg raportere dette til vores dronning, så er du en død elver!" "Du kommer ikke til at rapotere noget som helst." Sagde han roligt. "For vis ikke at du går ind for at lave en pakt med forræderen og menneske-krybet hér, så kommer du ikke til at forlade dette rum i live." Hans grønne øjne var kolde og hårde - rettet mod hende.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 11, 2008 22:33:10 GMT 1
"Hold da op med at true hende på dén måde!" Halv-råbte Nightie. De kunne vel tale ordentligt til hianden, uden at skulle true hinanden med både det ene og det andet. "Aftal en eller anden løsning, så vi kan få det overstået." Hun kiggede på de 3 personer foran hende, men blev stoppet midt i det hele af en meget mørkelig fornæmmelse. "..! Badeværelse..?!"
|
|
|
Post by Administrator on Apr 15, 2008 15:33:07 GMT 1
Ad'ronakk dregede hovedet og lavede et Rigtigt -_-' udtryk. Élan rømmede sig og mumlede "Nede af korridoren til højre, drej til venstre, så til højre og så er det dør nr. 2." Der var ingen af dem der gjorde den mindste mine til at følge hende på vej. Det eneste Ad'ronakk gjorde, var at vride elverkvindens håndled rundt, fordi at hun forsøgte at sparke ham i skridtet, som et billigt forsøg på at slippe løs.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 15, 2008 16:14:41 GMT 1
"Korrider til højre, dreje til venstre, til højdre, dør nr. 2" Remsede hun op for sig selv og løb ud af døren. "Okay, højre, var det?" spurgte hun sig selv efter hun var drejet til venstre. "Ja, det må det vel være..." Nøj, hvor ville det være dumt hvis hun gik forkert! Og så kastede op på gulvet..! Hun gik så til højre og tog om håndtaget til den anden dør. Så vidt hun vidste var der ingen der havde set hende løbe derhen. Hun åbnede døren og gik ind, stillede sig over til vaksen, kiggede i spejlet der hang på væggen, bukkede hovedet ned ad og ventede på at det kom op af sig selv. Hun skulle ikke til at stikke en finger ned i halsen på sig selv eller noget! ... ... *nanana, jeg kan ikke klare når andre end mig selv brækker sig*... ... "Iiiidr! Hvor klamt!" Nightie skyllede vasken af og kiggede sig i spejlet igen. Hvis de næste 4 måneder skulle gå med sådan noget hér, så ville det godt nok blive noget irriterende noget..! Nå, hun følte sig nogen lunde tilpas igen, gennemgik ruten tilbage til rummet igen, og gik tilbage til rummet. "Nå..?"
|
|
|
Post by Administrator on Apr 17, 2008 22:31:32 GMT 1
Ad'ronakk stod og faldt i staver og holdt kvinden stadig væk. Kedeligt kiggede han ud af viduet eller på Élan. De to elvere stod og slyngede elversprog mod hinanden - tydeligvis skiftet over at en eller anden grund som hverken Ad'ronakk eller Nightie kunne til. En utroligt smugt og forstående sprog, men Deres ansigter udstrålede ikke ligefrem venlighed mod hinanden - især ikke kvinden.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 17, 2008 22:46:59 GMT 1
"... Hyggeligt!" Nightie kiggede på Ad'ronakk. Hvordan kunne man stå og være ligeglad, mens man holdt én fast som lige havde været opsat på at flænse en, bogstaveligt talt. "Finder vi ud af noget, eller hvad har vi gang i?" Spurgte hun henkastet og kiggede over på vinduet igen.
|
|
|
Post by Administrator on Apr 20, 2008 19:40:20 GMT 1
"Skal jeg oversætte?" Spurgte Ad'ronakk uden at flytte blikket. "Jeg taler ikke så godt* elversprog, men uanset hvilket sprog det er, så ændre det sig ikke. Élan prøver selvfølgelig at finde en konstruktiv løsning så han slipper for at slå hende ihjæl og stadig rede sig selv. Kvinden hér kommer selvfølgelig bare med det sædvanlige pladder om at han er en død elver når hun fortæller alt videre til sin overordnede. Sådan er dét, og sådan har det været de sidste par 1000 år." De to elvere diskuterrede bare videre uden at bemærke at Nightie var kommet tilbage eller at 'Ronakk talte.
*: Så godt? XD Han taler det måske en smule? XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 20, 2008 20:25:42 GMT 1
"Okay..?" Svarede Nightie og trak en af stolene fra tidligere hen tættere på Ad'ronakk, Élan og hende... Dér. Hende dér. "Underligt." Sagde hun og satte sig. Hun kiggede på de tre andre og kunne ikke rigtig finde hoved eller hale i noget af det, det hele var noget forvirrende noget. Hvorfor skulle der også komme nogen væltende, lige når det hele gik så godt?
|
|