|
Post by Administrator on Apr 20, 2008 20:39:02 GMT 1
"Det er ikke fordi at vi dræber fordi at vi har lyst til det, Élan og jeg." Sagde han og lod slet ikke til at være videre påvirket af at skulle holde spionen fast. "Det er bare sådan at det er... Sådan er vi opdraget - Dræb eller bliv dræbt." Han vendte hovedet for at se på Nightie. "Men alligevel forsøger vi at finde andre løsninger når vi endelig kan. - så som nu."
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 20, 2008 20:58:51 GMT 1
"Det er deprimerende..! Hvorfor skulle man dog opdrage sine børn til sådan noget?" Igen, de underlige landvæsner der ikke havde andet end krig og vold i hovederne.* "Sådan skal vores børn i hvert fald ikke opdrages..! De skal ikke hjernevaskes med unødvendig vold." Sagde hun bestemt og lænede sig tilbage i stolen mens hun stadig kiggede på de andre.
*Fornemmer jeg nogle fordomme? XD
|
|
|
Post by Administrator on Apr 20, 2008 21:03:14 GMT 1
Ad'ronakk så forundret på hende. Han gjorde tegn til Élan om at klare det selv og han gik hen og holdte kvinden i stedet for ham. Ronakk* stilede sig hen ved sidn af Nightie og så på hende med et forstående smil. "Det var ikke mine forældre der opdragede mig sådan, det var mine lærere og mestre. Men hvor tror du at jeg ville være henne hvis jeg ikke havde lært dét?" Han bukkede sig ned og kyssede hende på kinden inden at han igen rettede sig op med et venligt smil.
*: Åh nej, nu begynder jeg også at kalde ham hor dét! XD Det er Élans skyld!
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 20, 2008 21:16:16 GMT 1
"Et langt mindre voldeligt sted? Hvad ved jeg?" Nightie kiggede op på ham og tilbage på de to andre. "Men det gør det bare nemmere, jo..? Ingen lærere eller mestre inden for voldelige områder." Hun ville godt nok aldrig komme til at forstå noget af dét mennesker og andre landvæsner gik rundt og lærte. Hvad skulle de også bruge det til?
|
|
|
Post by Administrator on Apr 20, 2008 21:26:48 GMT 1
"Hvis ikke at jeg havde lært det, så ville du være forlovet med en død mand, ville du." Sagde han bundalvorligt selvom han smilte til hende. "Og jeg tror ærlig talt at du er ret glad for at jeg stadig trækker vejret." Han lagde sine hænder i sine lommer*. og lænte sig op af vægen med lukkede øjnene.
*Har hans bukser lommer? XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 20, 2008 21:38:12 GMT 1
"Det er jeg også..!" svarede hun hurtigt. "Men hvis der ikke var nogen der blev lært op i det, så ville der vel heller ikke være nogen der brugte det? Og så kunne det være fuldstændig lige meget!" Sluttede Nightie. Hm, hun plejede da ikke at komme med sådan en slutning på en diskussion? Hun plejede slet ikke at ville stoppe en diskussion..?! Hvad var nu dét for noget? Det var mærkeligt, sådan som det at få at vide, at man var gravid. Pludselig satte alle mulige ting sig sammen, og andre faldt fuldstændigt fra hinanden.
|
|
|
Post by Administrator on Apr 20, 2008 21:42:04 GMT 1
"Måske vil det ske en dag." sagde han og sukkede. "Men hvis nu at jeg stoppede med at dræbe for min egen overlevelses skyld, så ville jeg bare blive dræbt og så ville der ikke være kommet alverden ud af det." Han åbnede øjnene og smilede svagt til Nightie. "Tanken om at ligge begravet i jorden tiltaler mig ikke ligefrem."
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 20, 2008 21:52:16 GMT 1
"Sandt nok." Nightie skød hurtigt tanken om en død Ad'ronakk 'begravet i jorden' fra sig, det var da bare for meget. "Det hele er skruet sammen på en underlig, indviklet og totalt 'af-hængig-af-hinanden' måde, som gå det ene muligt og det andet umuligt. Giver dét mening?"
|
|
|
Post by Administrator on Apr 21, 2008 11:07:18 GMT 1
"Ja. vi -" "Sidste chance!!" Élan havde lagt sin hånd omkrig kvinden og med den anden holdt han hende fast. Hun hvinede højt, men han flyttede bare hånden op til hendes mund. "Endten indstiller du dig på at holde på denne hér hemmelighed, eller på at lade din udødelighed som elver brydes!" Hun greb om hans hånd med begge sine hænder og vred sig, men han holdt fast uden problemer. "Hmm..." Ronakk så på kvinden med en træt mine. "Udødelighed som elver..."
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 21, 2008 18:56:45 GMT 1
"Hvad mener han med dét..?" Nightie skævede til Élan. Hvorfor var hun nu sur på ham? "Totalt ubehøvlet, nå..." mumlede hun og lagde sine arme over kors. Hun havde aller mest lyst til at gå hjem, gå i seng, og blive dér indtil det var overstået. For med den holdning hun havde nu ville det blive nogle meget lange 3-4 måneder.*
*She's just so... Complicated! XD
|
|