|
Post by Administrator on Apr 28, 2008 14:14:25 GMT 1
"Shhhh..." Élan stirrede intenst på døren. Pludselig kom lyden af noget der slog sig imød den fra den anden side. Et til. Ved det 3. begyndte reolen foran den at ryste. Élan gik hen til den og stilte sig med ryggen op mod den, for at holde den bedere fast. "Hvor var jeg dum, er det ikke det i vil sige?" Sagde han højt som et retorisk spørgsmål. "Stol aldrig på en elver - vel? Kan jeg ikke stole på min egen race?!" Ad'ronakk gjorde ikke andet end at se sørgmodigt over på elveren.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 28, 2008 20:35:20 GMT 1
Nightie sagde heller ikke noget, for hvad skulle hun da sige? At hun var enig? At elevere simpelthen ikke kunnes stoles på? Hun tog et skridt tilbage og kiggede stadig på døren. Hvor mange var der mon på den anden side? Hvad ville de gøre, hvis de fik fat i dem? Argh!
|
|
|
Post by Administrator on Apr 28, 2008 20:53:00 GMT 1
"Hvad har du tænkt dig at gøre..?" Spurgte Ad'ronakk stille og lod ikke til at tage hensyn til det fact at Nightie og ham selv også var i rummet. "Hvor mange muligheder ser det ud til at jeg har?!" Spurgte han fustreret og så på irriteret på ham. "Jeg er da åben for forslag, hvis du har nogen!!" Endnu et par bank fra døren og en lyd af træ der splintreds. "Hvis du bliver her, så flår de dig levende..!" "Hvem ved - måske vil heg så møde min lillebror igen, huh?" Det gav et sæt i Ad'ronakk. "Sig ikke sådan noget..!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 28, 2008 21:13:57 GMT 1
"Élan..!" Nightie flyttede blikket fra døren til elveren. "Vi bliver altså nødt til at få dig ud herfra!" Hun bevægede sig ikke, stod bare og kiggede på ham. Hvad var det for noget med hans familie? Nå, det ville hun have tid til at få mere og vide om, senere. Hvis de altså kom ud fra det her sted. (?)
|
|
|
Post by Administrator on Apr 28, 2008 21:19:46 GMT 1
"Élan." Ad'ronakk smilte svagt. "Hvad siger du til at vi går derud og kæmper for vores ære..? Vi løber ikke skræmte væk, vel?" Élan smilte lidt skævt til ham. Ad'ronakk vændte sig mod Nightie med alvorlige øjne. "Hvis jeg ikke er tilbage ved denne her tid i morgen.. Så fortsæt dit liv som om at jeg ikke har betydet noget..!" Flere lyde kom fra døren og den var ved at være brudt igennem. Han løftede armen for at sende Nightie tilbage igen.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 28, 2008 21:27:39 GMT 1
"..!" Nightie havde tænkt sig at råbe op om alle mulige grunde til hvorfor han ikke skulle sende hende tilbage. Som om han ikke havde betydet noget, ja det var lidt forsent nu!! Men der var noget ved ham, der gjorde, at hun ikke kunne få sig selv til at sige ham imod. Det var måske noget han var nødt til? De var nødt til? "I har bare at komme tilbage..!" Sagde hun, i stedet for at fortælle ham, hvor meget hun ikke havde lyst til at blive sendt tilbage.
|
|
|
Post by Administrator on Apr 29, 2008 14:53:08 GMT 1
Ad'ronakk gjorde en håndbevægelse og Nightie forsvandt i dét øjeblik hvor at døren blev brudt og lyset væltede. Det sidste hun så inden at gun 'gled ud' var Ad'ronakk der vendte sig rundt mod døren og Élan der bakkede nogle skridt tilbage i rummet. De så alvorligt på hinanden, men smilte så sørgmodigt..!
|
|