|
Post by Administrator on Apr 8, 2008 16:26:33 GMT 1
Ad'ronakk tonede op fra ingenting, og pludselig stod han i rummet på elvernes fort. "Ronakk..!" Udgrød Élan med overdrævet glæde i stemmen og hoppede hen til ham. Rødmende gnuppede han sine knoer mod Ad'ronakks hoved. "Har du det godt - Noget vi er gået glip af?" "Élan, du har ikke dræbt nogen eller sådan noget, vel..?" Spurgte Ad'ronakk bekymret og skævede til ham. "Hahaha!!" Élan rødmede endnu mere end før. "Hvor er du morsom." "Ehm... nej, jeg er ikke..."
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 8, 2008 16:34:37 GMT 1
Nightie smilede til Ad'ronakk og rejste sig fra sin stol. Hun holdt et halv-fuldt vinglas i sin hånd og så i det hele taget ud til at nyde at se noget, der virkede normalt. "Nå, Hvad har du så lavet efter du tog hjem?" spurgte hun overflødigt, som om hun var interesseret.
|
|
|
Post by Administrator on Apr 8, 2008 16:41:32 GMT 1
"Nightie..!" Sagde han mistroisk og så på hende. "Du drikker normalt ikke vin..!" Élan kom med sin overflødige latter igen og hang tilføldigt op af Ad'ronakk. "Det var fordi at jeg bad hende om at komme over med det til mig! Det er næmlig mit glas" Ad'ronakk løftede det ene øjenbryn og lagde armene over kors. "Der er noget helt galt - det er kun i fatale situationer at du opfører dig sådan, Élan!" Elveren rødmede konstant og smilede overdrevet. "hæhæ..!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 8, 2008 17:30:15 GMT 1
"Du er for mistroisk, Ad'ronakk!" Nightie smilede fortsat og himlede med øjnene. "For det er hans glas. Hér..!" Hun holdt glasset frem til Élan. "du svarede ikke på mit spørgsmål?" Hun skiftede emne og håbede at deres alt-går-godt attitude ikke var for overdrevent.
|
|
|
Post by Administrator on Apr 8, 2008 17:41:49 GMT 1
"Jeres alt-går-godt attitude ER alt for overdrevet - Hvad sker der." Ad'ronakk så mere og mere hidsig ud. "Ingen tankelæsning!" sagde Élan og prikkede ham på tindingen. "Det har jeg selv opdraget dig til ikke at gøre!!" "Av, lad hver!" Udbrød Ad'ronakk og kunne ikke lade hver med at smile.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 8, 2008 17:51:44 GMT 1
Nightie smilede skævt. Hun måtte snart lære at huske, at hun ikke kunne tænke noget i fred når han var tilstede. "Der sker ikke så meget, egentlig." Sagde hun. Aftenen kastede et rødt og gulligt skær ind i kammeret. Solen, der så småt var ved at gå ned, spejlede sig i mange af glasgenstandende og viste hvor rent der egentlig var. De havde været ret hurtige til at få alt på plads, nu hun tænkte over det.
|
|
|
Post by Administrator on Apr 8, 2008 18:17:08 GMT 1
"Élan, lad mig se din nakke..!" Sagde Ad'ronakk forundret og lagde Élans hoved fremover så han kunne se ordenligt på det alvorlige sår. "Hvad har du haft gang i? Dette hér sår er helt nyt!" "Hæhæ..!" Elan smilte forlegent. "Ser du, det er faktisk en ret sjov historie..!" "Det ligner næsten et ulvebid eller noget lignende." "Se dét er der også en forklaring på!!" "Der er i hvert fald et eller andet der har fået rigtig godt fat..!" "Ja, det er jeg godt klar over, Ronakk..!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 8, 2008 18:31:54 GMT 1
Nightie ændrede lyn hurtigt til et lukket smil, der var ikke noget med at flashe sine tænder nu. "Det var... Ja, hvad var det? Det gik hurtigt, og jeg tror ikke jeg var helt opmærksom på det tidspunkt... Hehe." Bare hold masken, Nightie. Bare hold masken. "Men Élan var også hurtig til at få det vendt igen, sååh..!"
|
|
|
Post by Administrator on Apr 8, 2008 19:11:32 GMT 1
"der er helt sikkert sket noget imellem jer to..!" Mumlede Ad'ronakk og skævede fra den ene til den anden. "Du har vel ikke forsøgt atvoldtage hende eller noget, vel..?" Spurgte han sammenbidt elveren. "Nej, Omvendt..!" Mumlede han og blev mere rød i kinderne end før. "HVAD?!" Ad'ronakk stirrede vredt på ham. "Åh, du hørte mig?! Hahahaha... ha... hah..!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 8, 2008 19:33:50 GMT 1
"Det var faktisk helt fint..!" Nightie smilede lidt mindre end før. Hun havde da ikke prøvet at voldtage ham eller noget..! Det kunne man ikke kalde det. "Jeg voldtog ikke dig mere, end du voldtog mig..!" Så var det vidst cirka fordelt. Nightie vidste ikke om hun skulle holde sig på afstand eller gå hen og prøve at overbevise Ad'ronakk om, at det var en god ting.
|
|