|
Post by Niphedoria on May 25, 2008 19:08:27 GMT 1
"Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror alle Administratorer kan sådan noget. Og alle mulige andre vildt seje ting. Nå, lige meget!" Hun smilede lidt og satte sig på sengen han lå på. "Dig, din søster og din bror gav mig altså ben. Og så besvimede i alle sammen... Og så vågnede du først. Så sad vi og snakkede, det ene førte til det andet som førte til det tredje..!" Hvordan fortalte man sådan nogen til en der ikke kunne huske det? Nightie rødmede lidt ved tanken. "Og så gjorde vi altså... noget. Og det var starten på det hele!"
|
|
|
Post by Administrator on May 25, 2008 19:28:58 GMT 1
"Aha..." sagde han tænksomt. "Jeg har god smag for kvinder, det må man sige." Han smilede kækt og blinkede til hende, hvorefter at han lagde sig på ryggen med hænderne under nakken. "Og det skete for et år siden..? Tro mig - hvis ikke at du kan forestille dig det selv - det er mærkeligt at have et forhold til en man ikke mener at man kender..!"
|
|
|
Post by Niphedoria on May 25, 2008 19:47:33 GMT 1
"Årh, hvor sødt. Tak for det!" Nightie smilede til ham. Selv når han ikke virkede som sig selv, var han sød! "Det er også mærkeligt at have et forhold til én der ikke kan huske det." Hun smilede lidt mere og fortsatte med at sno lokken om sin finger. "Og det er sket så meget i løbet af det år! Det vil tage utrolig lang tid at forklare det hele. Men for øjeblikket ser det sådan ud; Vi er forlovede, du har en søn med din tidligere forlovede, og sammen venter vi et barn." Hun smilede endnu mere.
|
|
|
Post by Administrator on May 25, 2008 19:51:08 GMT 1
Ad'ronakk satte sog op og så totalt paf på hende. "Neko - ham kan jeg rent faktisk huske, men et andet barn? Hvornår? Hvordan?" Han satte tig selv i øjenhøjde med hende og stirrede undersøgende på hende. "Du gør ikke grin med mig, vel?"
|
|
|
Post by Niphedoria on May 25, 2008 20:10:00 GMT 1
"Heh!" Nightie kiggede overrasket på ham. Det var godt at han kunne huske Neko! Det var fremskridt. "Ja, du sagde jeg var en cirka en måned henne. Og det vil sige at vi kan forvente en lille en om 3, måske 3 en halv måned. Det skal nok blive en prøvelse..!" Hun tog om hans hånd og lagde den på hendes mave. "Du ved godt selv hvordan det skete."
|
|
|
Post by Administrator on May 25, 2008 20:31:00 GMT 1
Ad'ronakk tog ikke blikket fra hende, han stirrede bare på hende med et tænksomt blik. "... Hvordan kan det være at du ikke findes i mine erendirnger..? Du virker ganske vist bekendt, men jeg kan ikke huske dig mere end det." Han tog hånden til sig og lagde hovedet på skrå, bare for at se hende fra en anden vinkel. Nej, det virkede heller ikke spor som det burde..!
|
|
|
Post by Niphedoria on May 25, 2008 20:42:52 GMT 1
"Jeg ved det ikke. Jeg ved ikke noget om magiske ting, forbandelser og alt det der. Det plejer at være dig, underligt nok." Hun skuttede sig lidt og kørte fingrene gennem sit hår. "Men vi har de andre administratorer til at hjælpe os, så det går sikkert op i den sidste ende..." Hun kiggede omkring sig i rummet. Hun havde ikke været i et hospitalsrum siden første gang elverne havde angrebet. Elverne! Nårh ja! Hun kiggede på sengen med Élan. "Ham husker du?" spurgte hun.
|
|
|
Post by Administrator on May 25, 2008 20:54:15 GMT 1
Han nikkede stille og kastede et blik over på elveren. "Jeg kan ikke huske hvor jeg kender ham fra, hvad jeg har sammen med ham eller hvorfor at jeg er så bekymret for ham. Jeg ved bare, at han betyder utrolig meget for mig. Hvis ikke at han var af en anden race, så ville jeg gætte på at han var min bror eller noget andet hen i den retning*. Men af en eller anden grund så ved jeg at jeg ikke ville kunne leve videre uden ham..." Han så tilbage på Nightie.
*.. Bror? XD
|
|
|
Post by Niphedoria on May 25, 2008 21:09:04 GMT 1
"Det var også det jeg havde regnet med." smilede Nightie dog en lille smulle mindre smilende end før. "Han er din ven... og elsker, eller har været. Og også min, sådan, halvt. En lille smule. Det er indviklet!" Nightie kiggede på elveren med et venligt blik. Hun var helt kommet til at holde af ham. Hun kiggede over på Ad'ronakk igen. "noget specifikt du vil spørge om?"
|
|
|
Post by Administrator on May 25, 2008 21:15:55 GMT 1
"Indviklet - Ja det tør nok siges!" Udbrød han og så på hende med sine sølvgrå øjne. Han lænede sig bagover og støttede sig på sine hænder. Med benene sad han i skræderstilling. "Lige nu, tror jeg at du kan bilde mig alting ind, og jeg vil tro på det hele. ...Jeg kan huske Neko. Og jeg kan huske et eller andet minde... Kun et glimt. En kvinde - jeg kan ikke huske ansigtet - men hun står i en tykis og sandfarvet kjole og smiler til mig..." Han smilede selv ved tanken. Hvor var det hele da bare forvirrende.
|
|