|
Post by Niphedoria on May 24, 2008 16:58:23 GMT 1
"HVAD..?!" Nightie vendte sig om med et ryk og stirrede endnu mere på Ad'ronakk. "Kan du ikke huske mig?!" Nej! Det kunne ikke passe!! Hun kiggede forfærdet og spørgende på Ad'shina. Hun måtte kunne gøre noget! Hun gik over til ham og kiggede på ham. Hvordan kunne han ikke huske hende? Hun lagde sin hånd på hans kind og tvang sig selv til at kigge ham i øjnene.
|
|
|
Post by Administrator on May 24, 2008 17:11:43 GMT 1
"... Burde jeg det..?" Han så tænksomt op på Nightie og derefter over på Ad'shina. "Men jeg kan huske dig - Du er min søster, ikke?" "Kusine." Rettede hun, og så på ham med et bekymret udtryk. "Kusine..?" Spurgte han forvirret og tog sig til hovedet. "Jeg er utrolig forvirret lige nu, undskyld." Han så igen over på Nightie med et -_-udtryk. "Og hvorfor er det liiige at du røre ved mit ansigt..?"
|
|
|
Post by Niphedoria on May 24, 2008 19:13:23 GMT 1
"Eh..?!" Havde Nightie ikke vidst at Ad'ronakks hukommelsestab havde noget med forbandelsen at gøre havde hun stukket ham en lussing. Af en eller anden grund fandt hun ret irriterende at han ikke kunne huske hende... Betød det også at han ikke kunne huske de ting, de havde lavet sammen? "Det er nok fordi jeg er din forlovede..." Svarede hun ham, lod sin hånd falde og kiggede på ham med sin mørke øjne. "Forvirret, ja det tør siges..!" mumlede hun.
|
|
|
Post by Administrator on May 25, 2008 10:07:23 GMT 1
"Forlovede?!" Udbrød Ad'ronakk chokeret og så vantro på hende. "Hvis jeg var forlovede, så skulle jeg nok selv kunne huske det!" "Du kan sikkert ikke engang huske navnet på den egen lillesøster..!" Mumlede Ad'shina tvært. "Selvfølelig kan jeg det - du er min lillesøster!" "Jeg er ikke din lillesøster!" Sagde hun højt og baskede med armene. Hun rømmede og vente sig så til Nighte. "Vi skal bare finde en eller anden form for kur eller formular der kan give ham sin hukommelse igen, så burde det gå fint. Det kan ikke være så svært."
|
|
|
Post by Niphedoria on May 25, 2008 18:05:46 GMT 1
"Hvordan finder vi så sådan én?" Nightie kiggede over på Ad'shina. Hun blev helt sur på Ad'ronakk nu. Tænk at han sådan kunne glemme hende..! Man kunna da ikke glemme Nightie!
|
|
|
Post by Administrator on May 25, 2008 18:32:08 GMT 1
"Jeg skal nok gå i gang med at lede, imens kan du jo se om du kan trække nogle minder ud af ham." Ad'shina samlede nogle ting fra bordet og luntede ud af døren. Ad'ronakk lagde sig på sidden med den ene hån i siden og den anden hånd som han hvilede sit hoved på. Afventende betragtede han hende med et roligt blik. Han forventede sådan set bare at hun sagde et eller andet - det var hende der vidste hvad der foregik!
|
|
|
Post by Niphedoria on May 25, 2008 18:39:36 GMT 1
"Og så gik hun bare!" Nightie slog irriteret ud i luften med sine hænder og vendte sig mod Ad'ronakk. Hvor var han dog... Argh! Provokerende!! "Nå... Hvor skal jeg så starte henne?" Hun fortsatte uden at vente på ham. "Du husker altså ingenting om mig, hva'? ... Underligt!" Hun begyndte at snorre en hårlok om sin finger. "Nu er det alligevel snart et helt år siden vi først mødtes..."
|
|
|
Post by Administrator on May 25, 2008 18:43:52 GMT 1
"Et år..?" Han lagde sit ansigt i en tænksom mine og så op på hende. "Prøv at fortælle mig om hvordan vi mødtes. ... Har vi oplevet noget specielt sammen*?"
*Specielt, ja det tror jeg da nok lige! XD
|
|
|
Post by Niphedoria on May 25, 2008 18:49:48 GMT 1
Åh Gud! En lækker idiot! TYPISK! Nightie tog sig til hovedet og kiggede væk. Hun skulle ikke nyde noget af at se ham på den måde... Når han ikke var ved sine fulde fem... Baaah. "Det kan man hvist godt sige, ja! Ret mange ting faktisk..." Nu skulle hun til at forklare det hele! Irriterende! "Jo. Det var din lillesøster Ad'mina der ligesom fik os til at mødes. Den gang havde jeg ikke ben, men en hale. Jeg er sirene, men det havde du jo nok gættet..."
|
|
|
Post by Administrator on May 25, 2008 18:58:12 GMT 1
"Sirene - jaja." Mumlede han og så på hende fra livet og nedefter. "Så min lillesøster er et eller andet geni der kan transformere folk om til noget andet..?" Han lagde det ene ben over det andet mens han tænkte. "Eller er jeg galt på den igen? Nej, hvor er jeg bare forvirret lige nu..."
|
|