|
Post by Niphedoria on May 25, 2008 21:25:10 GMT 1
"Tyrkis og sandfarvet?" Nightie tænkte sig kort om. "Keronitta? En klokke der ringer?" Hun kom i tanke om den ikke-så-hyggelige og korte hilsen på Keronitta. Hun kunne godt tænke sig at møde hende igen, og få tingene på det rette. Hun prøvede endnu en gang at holde øjnene fra Ad'ronakks udstråling. Der var noget tiltrækkende over ham, selv når han var forvirret. Hun rykkede lidt tættere på ham.
|
|
|
Post by Administrator on May 25, 2008 21:28:38 GMT 1
"Keronitta." Gentog han stille og bemærkede ikke Nighties bevægelser. "Nej, det lydder ikke bekendt. Og så kan jeg huske - i samme minde - udsigt over en by. Fre en altan eller noget lignende..."
|
|
|
Post by Niphedoria on May 25, 2008 21:34:44 GMT 1
"Hvem er der ellers?" Nightie syntes ikke at kunne huske noget om en altan, ikke af hvad Ad'ronakk havde fortalt hende. "Lady Miránna, måske?" prøvede hun sig frem. Hun rykkede igen lidt tættere på ham. En altan... Nej, det sagde hende ikke noget.
|
|
|
Post by Administrator on May 25, 2008 21:39:01 GMT 1
Han rystede tænksomt på hovedet. "Det var en smuk by, kan jeg huske... Med skulpturer, sandfarvede huse og utallige udsmykninger*... Og så var der den pige der smilede." Han lukkede øjnene og forsøgte igen at genkalde sig mindet. "Hun virkede så utroligt livsglad... Og så tror jeg at hun var glad for mig..."
*... Vindarro? ^^
|
|
|
Post by Niphedoria on May 25, 2008 21:52:20 GMT 1
"En altan i Vindarro? Måske en fra paladset?"Nightie udnytte at han lukkede øjnene og rykkede endnu tættere på ham. Hun sad næsten helt op ad ham nu, men gjorde ikke noget. "Og det er sikkert ikke mig..! For så ville du have kunnet huske det..." Hun sad helt stille og lagde sine arme om sig selv. Hun pressede lidt til så hendes barm så en lille smule større ud*. "Jeg kan ikke komme i tanke om nogle andre..." Hun satte en bekymret mine op, som også virkede nuttet.
*: Ikke at det ville være nødvendigt for hende at gøre, alligevel! xD
|
|
|
Post by Administrator on May 25, 2008 21:56:57 GMT 1
"..." Han dregede hovedet og så på hende. "Måske..? Prøv at smile, gidder du? Størrer. ... og prøv så at lægge dit hoved på skrå." Han betraktede hende i noget tid inden hans blik lysnede lidt op. "... Jeg tror faktisk at det var dig. Måske... Kan du huske det øjeblik..? eller er det noget jeg har drømt en gang..?"
|
|
|
Post by Niphedoria on May 25, 2008 22:08:34 GMT 1
"Jooo, det lyder bekendt." Hun lagde en hånd på hans brystkasse. Hun bukkede sine fingre lidt ind mod hans krop så han kun kunne mærke spidsen af hendes fingre og kanten på hendes hånd. "Den gang du gav mig kjolen, måske?" hun hviskede det sidste mens hun lænede sig tæt op ad ham. "Virker dét her også bekendt?"
|
|
|
Post by Administrator on May 25, 2008 22:11:36 GMT 1
Han sagde ikke noget, men lukkede øjnene og følte efter. "... Det føles rigtigt. Jeg kan ikke beskrive det bedere end det, det føles bare... rigtigt." Der gik et øjeblik inden han talte igen. "Jo, det var dig. Nu kan jeg se det for mig - det var dig jeg så i det minde..."
|
|
|
Post by Niphedoria on May 25, 2008 22:21:13 GMT 1
"Godt..." Hviskede hun og lænede sig endnu mere ind til ham. "Så er jeg ikke helt væk..." Hun kyssede ham længe og lagde sin anden hånd på siden af hans hovede. "Jeg elsker dig, selvom du ikke er sikker på hvem jeg er." sagde hun, da hun stoppede kysset. "Er det virkelig det eneste du kan huske om mig?"
|
|
|
Post by Administrator on May 25, 2008 22:27:24 GMT 1
"Oooog, for nærdgående*!" Udbrød Ad'ronakk og lænede sig bagover - væk fra hende. "Ingen kælen før jeg har fået min hukommelse igen!!" Han løftede det ene øjenbryn og så tænksomt på hende. "Ikke ondt ment, men jeg er forvirret nok i forvejen! ... Jeg kan ikke genkalde mig mere end det hér og nu." Endnu engang så han på hende med en -_-'mine. Åbenbart udløst af kysset.
*... Stødende? XD
|
|