|
Post by Niphedoria on May 25, 2008 22:39:30 GMT 1
"... Nå!" Nighties humør skiftede lynhurtigt. Hun lænede sig tilbage og kiggede surt på ham. "Du skal ikke sidde der og kigge underligt på mig, du!" Hum himlede med øjnene. Mænd! Også de forvirrede! "Ikke ondt ment, ja sikkert!" hun rejste sig fra sengen og gik helt hen til ham igen. Og sav gav hun ham en lussing. "Dét skulle i hvert fald være noget der var bekendt!"
|
|
|
Post by Administrator on May 25, 2008 22:45:35 GMT 1
Han stirrede vantro på hende. "En kvinde som jeg ikke kender forsøger at hjælpe mig, hun kysser og og derefter slår hun mig." Ræmsede han irriterret op. "Og ikke nok med det, så bliver der sagt at jeg har gjort hende gravid, at jeg snart skal giftes, at jeg har elsket med en mandlig elver, at jeg har mere eller mindre magiske evner og alt muligt andet." Han slog ud med den ene arm. "Og det forventer folk at jeg skal holde styr på på én gang?!!"
|
|
|
Post by Niphedoria on May 26, 2008 14:55:04 GMT 1
"Det kunne du før!" Nightie prikkede til ham. "Du kan i det mindste anstrenge dig lidt!" Hun prikkede til ham igen. "Det her er bare det SIDSTE der manglede! Det var dog... Argh. Jeg fatter ikke at du sådan har glemt det hele." Hun kiggede over på Élan igen. Hvor lang tid var der gået? Hun havde fuldstændig mistet sin tidsfornemmelse.
|
|
|
Post by Administrator on May 26, 2008 15:01:03 GMT 1
"Hør, jeg forsøger bare at bevare min forstand nogenlude." Mumlede han og skævede til hende. "Jeg ville også ønske at jeg vidste hvad der foregår." Han rakte en arm ud efter hende, trak hendes ansigt hen til han og kyssede hende. "Godt nok, tilfreds nu? Er du så klar til at hjælpe mig igen, hér?" Hun var da også bare så urimeligt tiltrækkende, han kunne jo ikke lade hver. Nå ja, så fik hun vel også noget af det hun havde prøvet på at få fat i før? God undskyldning..!
|
|
|
Post by Niphedoria on May 26, 2008 15:21:19 GMT 1
"Over hovedet ikke tilfreds, men det bliver jeg nok ikke, før du kommer tilbage til dit normale jeg." Nightie smilede lidt - Hun kunne ikke være sur på ham i lang tid. Hun nød også list, at han ikke kunne huske noget. Hun kunne sige hvad som helst, og han ville tro på det. "Uanset hvad, så bliver jeg nødt til at hjælpe dig, gør jeg ikke?" spurgte hun og kendte godt svaret.
|
|
|
Post by Administrator on May 26, 2008 15:25:29 GMT 1
"Ind til min søster* kommer tilbage med det dér - hvad det nu var - så jo, det tror jeg." Mumlede han og smilede tilbage til hende. "Se dér, du smiler! Det klæder dig - det fremhæver dine øjne**... Men lige så du ved det: det før, det virkede faktisk bekendt..." Han lagde hovedet på skrå og smilede til hende igen. Han kunne ikke holde ud at være sur på hende.
*: Ad'shina er IKKE din søster!! XD **: nej, hvor sødt. ^^
|
|
|
Post by Niphedoria on May 26, 2008 18:21:32 GMT 1
"Ad'shina, din kusine, ikke din søster." Rettede Nightie ham og smilede igen, bare for hans skyld. "Men det er godt. Det går frem ad så. Vi må håbe du hurtigt kommer på toppen igen,.. Indtal da må vi arbejde på at få dig sat så meget ind i tingene, som muligt, ikke?" Hun blinkede uskyldigt til ham.
|
|
|
Post by Administrator on May 26, 2008 18:28:01 GMT 1
"Det er vel det eneste vi kan gøre, er det ikke..?" Sagde han stille. "Er der ikke noget du kan fortælle, som vi har oplevet? Eller hvad med nogle ting du kan vise mig, mårke? Har vi noget til at minde os om hinanden?" Han så ned på sin hånd og den blodrøde ring. "... Har du givet med dén?" Spurgte han og begyndte at studere den.
|
|
|
Post by Niphedoria on May 26, 2008 19:27:16 GMT 1
Hun kiggede ned på ringen og gjorde et lille ryk, som hvis hun havde følt et pludseligt stik. "Nej." Sagde hun "Det gjorde Keronitta, som et tegn på jeres kærlighed." Hun kiggede op på Ad'ronakk igen, lagde en hånd på hans skulder og ruskede blidt i ham. "Nok om det." Hun strakte sin hånd hen til ham, så han kunne se sølvringen på hendes finger - Den han selv havde givet hende. "Kan du huske dén?"
|
|
|
Post by Administrator on May 26, 2008 19:30:26 GMT 1
"Godt smedet, ser ud til at have være dyr." Analyserede han. "Og den har jeg givet dig..? Hmm... Den ligner alle andre vigelsesringe, jeg er ked af at sige det... Ud over mynstrene på den selvfølgelig. Er der ikke noget andet..? Eller nogle særlige oplevelser du kan fortælle mig om?"
|
|