|
Post by Niphedoria on May 26, 2008 19:38:38 GMT 1
"Særlige oplevelser?" Nightie smilede lettet, hvorfor, vidste hun ikke. "Der er mange, kan jeg godt sige dig." Hun sukkede og satte sig bedre til rette på sengen. "Første gang vi mødtes, har jeg fortalt dig om... Hvad er der ellers? Hm..." Hun tog en tænkepause. "Jo, første gang jeg kom til Vindarro, og vi var meget vrede på hinanden. Det var noget af en genforening!"
|
|
|
Post by Administrator on May 26, 2008 19:42:44 GMT 1
"Vrede på hinanden..?" Han smilede til hende. "Hvordan kunne jeg dog blive vred på en som dig*? Vandarro, det nævnte du også før. Var det den by jeg så i det minde jeg kan huske?" Han var nu glad nok for at hun var der. Af en eller anden grund virkede hun utrolig glad for ham. Men de var vel også forlovede... Eller sådan et eller andet..?
*: Neej, hvor charmerende! XD
|
|
|
Post by Niphedoria on May 26, 2008 19:52:54 GMT 1
"Ja, Vindarro." Nighite kunne næsten se udsigten fra altanen ved Ad'ronakks kammer. "Vi var vrede fordi vi havde gjort noget dumt. Du og Ad'mina, din søster, var oppe og skændes. Enedar og jeg prøvede hvad som helst for at få jer til at stoppe. Men du slog både ham og Ad'mina bevidst løse for et stykke tid, og jeg udnyttede hvad jeg nu havde at gøre med - mig selv." Hun blev helt kold på kroppen, bare ved at tænke på det. Det havde været så forkert og uhyggeligt det hele. Hun så pludselig bekymret ud. Skulle hun fortælle ham sådan noget?
|
|
|
Post by Administrator on May 26, 2008 19:58:41 GMT 1
"... Okay, der blev jeg først rigtig forviret!" Han lænede sig lidt hen mod hende. "Men lad mig lige prøve igen." Han kyssede hende kærligt og længe hvorefter at han stoppede kort op. "Jo, denne her følelse kender jeg helt sikkert..." Han fortsatte og forsøgte at genkalde sig noget mens det stod på.
|
|
|
Post by Niphedoria on May 26, 2008 20:09:43 GMT 1
"Mhm..!" Nightie førte automatisk sin hånd op på hans nakke og holdt ham ind til hende, uden at presse på. Hun kørte sit hoved op på siden af hans og bed ham kærligt i øreflippen. "Det her? Jeg plejer at bruge det når vi, har elsket." Hun kyssede ham på kinden og kiggede på ham med ventende øjne. Det var bare en lille ting, så han ville nok ikke kunne huske det.
|
|
|
Post by Administrator on May 26, 2008 20:14:44 GMT 1
"Der er noget der siger mig noget." sagde han stille og smilede til hende. "Kærligheden holder for evigt, siger man jo. Jeg har muligvis ikke glæmt det helt." Han så afventende på hende. Det kunne godt være at han havde trukket sig tilbage før, meeen ved nærmere eftertanke - Hvorfor dog ikke, når hun selv bad om det?
|
|
|
Post by Niphedoria on May 26, 2008 20:29:57 GMT 1
Hun lænede sig ind over ham. "Det håber vi..." hviskede hun i hans øre og kørte sin håndflade op langs hans overkrop. "Ellers skal vi nok få dannet en masse nye... minder" Der var noget specielt over måden hun sagde det på. Hun sagde det med sin normale hvisken, men det lød sammentidig somom hun havde sunget det med nogle dybe, lokkende undertoner. Og det var skam helt med vilje. Hendes mørke øjne kiggede ind i hans og spurgte ham om så meget, men fortalte også hvad hun gerne ville have ham til.*
*Omg, wtf, flee!! Kinkyyy-alarm! XD
|
|
|
Post by Administrator on May 26, 2008 20:35:26 GMT 1
Han forsvandt helt ind i hendes øjne. Han rykkede lidt bagyd så han kom til at side lænet op mod vægen, og han trak hende med over til sig. Han kyssede hende igen og lod derefter sine læber glide ned af hendes hals. "Kan det passe... At jeg pleger at gøre noget som dette her?" Han kyssede hende stille op og ned af halsen og hvilede sine hænder på hendes ryg og talje.
|
|
|
Post by Niphedoria on May 26, 2008 20:50:44 GMT 1
"Åh ja, lige sådan*." Nightie smilede. Dén del af ham havde ikke taget skade, godt godt. Hun foldede begge sine hænder om hans nakke. "Hånden lidt lavere ned... Ja, der. Perfekt" At kunne rette på ham på den måde, passede hende meget godt. Nu kunne hun få ham til at gøre, præcis hvad hun ville have? Hun gav slip på ham med den ene hånd og rodede kort rundt i sit pandehår, for derefter at ligge hånden tilbage på hans nakke.
*WTF! XD
|
|
|
Post by Administrator on May 26, 2008 20:57:54 GMT 1
Han smilede op til hende og kyssede hende på kinden. "Noget du kan lide?" Han lod sin tunge glide ind mellem hendes læber og lod sin ene hånd glide langs hendes ben. Uanset om han kunne huske hendes navn eller ej, så var dette her skønt. Der var et eller andet i hendes bevægelser og væremåde der gjorde at han slet ikke kunne lade vær. Desuden føltes det hele en smule bekændt.
|
|