|
Post by Niphedoria on May 26, 2008 21:12:09 GMT 1
"Mmm..!" Hun kunne ikke sige noget, ikke et eneste ord. Bare lyde*. Hendes krop blev varm og den måde hans hånd gled langs hendes ben, hjalp hende ikke spor. Det var ligesom første gang, bare én gang til! "Ad'ronakk..!" Sagde hun stille og langtrukkent. Hun kunne ikke længere fokusere på noget, så hun lod ham tage over. Hun kunne altid rette på ham, hvis det var.
*Hvilke lyde? Nogle interessante nogen? Hva'? Share it with us, for Gods sake! XD
|
|
|
Post by Administrator on May 27, 2008 18:49:38 GMT 1
Han satte sig et stykke væk fre hende, smilede til hende med et glimt i øjet og så over mod døren. Dørhåndtaget blev trygt ned og Ad'shina kom ind. "Så er der gået en halv time - jeg var lige ved at glemme alt om den elver-fyr..." Mumlede hun og så ned i en bog mens hun gik. Hun så op og over på Nightie. "Hvorfor i alverden sidder du og stirre ind i vægen?"
|
|
|
Post by Niphedoria on May 27, 2008 20:14:20 GMT 1
"Neh?" Nightie kiggede over på Ad'shina med et sløvet blik. "Ad'shina..?" Hun rystede på hovedet og kiggede igen på Ad'shina. "Åh! Hvad? Væggen?" "Nej nej! Heh, jeg skulle bare lige chekke noget." Hun hoppede ned fra sengen og måtte lige gen vinde balancen. "Se, alt er fint..!"
|
|
|
Post by Administrator on May 27, 2008 20:18:33 GMT 1
"... Du er altså en smule mærkelig ind imellem." Mumlede hun og lagde bogen fra sig på bordet. "Men utroligt køn, ikke sandt?" Ad'ronakk smilede til hende og blinkede overdrævet. "Og du er også mærkelig lige i øjeblikket!!" "Jeg fortæller bare min - åbenbart - forlovede sandheden!" Han trak uskyldigt på skuldrende. "Plejede jeg da ikke at gøre det..?" "Ind imellem, men ellers tror jeg ikke at du syntes at det var halt mandigt nok." Hun løftede det ene øjenbrun og så på ham.
|
|
|
Post by Niphedoria on May 27, 2008 21:28:37 GMT 1
"Alligevel..!" Sagde Nightie og gjorde klar til at føre samtalen videre. " Han husker noget, han er ikke helt blank." Hun smilede til dem begge og prøvede at tvinge det fra før, langt tilbage i hendes hjerne. Hvis hun sad og tænkte på sådan noget nu, ville hun afsløre sig selv. "Har du fundet ud af noget nyt?"
|
|
|
Post by Administrator on May 27, 2008 21:45:40 GMT 1
"Ikke endnu, men prøv at kigge i denne hér..!" Hun samlede bogen op igen og smækkede den med et brag ned foran Nightie. Den var enorm og skriften var så godt som mikroskobisk. "Imens vil jeg prøve at redde ham elver-fyren..!" Hun begyndte at lunte over mod sengen hvor elveren lå. Ad'ronakk sprang også ned fra der hvor han sad og begyndte stille at lunte efter hende.
|
|
|
Post by Niphedoria on May 28, 2008 18:20:38 GMT 1
"...En bog." Mumlede Nightie og slog op på første side. "Med lille skrift. Hvor dejligt." Sagde hun og bladrede ind på nogle af de næste sider. "Det her må være en dårlig joke... Hvem skriver sådan nogle lange bøger?" spurgte hun sig selv, bladrede nogle sider tilbage igen. Hvor skulle man begynde? Da vel ikke helt fra starten?
|
|
|
Post by Administrator on May 28, 2008 18:48:21 GMT 1
"Prøv indholdsfortegnelsen i starten eller stikordende bag i bogen." Sagde Ad'shina over skulderen og var nu helt henne ved sengen hvor elveren lå. "Hvad har du tænkt dig at gøre?" Spurgte Ad'ronakk og skævede til hende. "Pilespidsen har modhager på - Elvere er ikke helt dumme..." Begyndte hun tænksomt og betraktede skaden. "Du vil da ikke..?" "Jo, vi bliver nød til at hive pilen igennem, vi kan ikke trække den ud den vej den er kommet." Ad'ronakk stirrede chokeret på hende.
|
|
|
Post by Niphedoria on May 28, 2008 18:59:37 GMT 1
"Indholdsfortegnelse..?" Mumlde Nightie videre. "Hva' for en indholdsforte- Nårh!" Hun havde i første omgang bladret forbi den, også i anden omgang med nu havde hun fundet det. "Nårh... Dén, ja... Selvfølgelig." Hun kørte sin hånd ned over siderne med indholdsfortegnelserne og sukkede. Den var næsten lige så indviklet som resten af bogen..! "Leder vi efter noget 'Få hukommelsen tilbage', eller..?" spurgte hun.
|
|
|
Post by Administrator on May 28, 2008 19:55:40 GMT 1
"Alt hvad der kan have med det, elvermagi, forhækselser eller noget andet i dén dur at gøre." Sagde Ad'shina og bukkede sig over elveren. "Du kan ikke bare begynde at skube pilen ud - du kan jo ende med at splitte hans torso fra hinanden!" Ad'ronakk baskede bekymret med armene. "Det ville også være bedst - han er elver*!" Snerrede hun tilbage. "Men det er endten dét, eller for højt blodtab."
*: Racistiske Fordomme? XD Åh nej, dog!
|
|