|
Post by Niphedoria on May 29, 2008 20:20:55 GMT 1
"Hm..." Nightie ignorerede Ad'shina og Ad'ronakk og kiggede dybt ned i bogen. Den lille skriftstørrelse forvirrede hende og hun anede (næsten) ikke, hvad hun ledte efter. Hun fandt ikke noget hun umiddelbart kunne bruge i indholdsfortegnelsen foran, så hun bladrede om bag i, for at finde "stikordene". "Geeehm hvorfor er sådan noget aldrig nemt?" sagde hun og sukkede igen, mens hun støttede sit hovede med sin hånd.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 2, 2008 19:15:50 GMT 1
"Godt så, jeg går i gang." Mumlede Ad'shina og bukkede sig ned over elveren. "Et eller andet skal du vel gøre." Mumlede Ad'ronakk stille og gik over på den anden side af sengen. Ad'shina rørte ved såret og elverens ansigt trak sig sammen i smerte. Ad'ronakk skulle lige til at bryde ind, men hun afbrød ham. "Han er bevidstløs - han kan ikke mærke noget."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 2, 2008 20:47:08 GMT 1
Nightie smækkede bogen i, skulede surt på den og lukkede den så op igen. Hun tog indholdsfortegnelsen frem og gennemgik den linie for linie. "A-HA!" Nightie smilede stort og kiggede stolt på siden, hvor hendes finger pegede. "Elverlige forbandelser og andet irriterende fra deres side". "Kan det bruges?"
|
|
|
Post by Administrator on Jun 2, 2008 20:58:17 GMT 1
"Jeg kan ikke se på dette her..." Mumlede Ad'ronakk og tog blikket fra den lidende elver. "Jeg hjælper dig med at lede ...?" Han havde glæmt hendes navn, hvor pineligt..! For at skjule det, slæbte han hende og bogen uden for døren, hvor han så fandt et sted de kunne sidde. "Nå, hvad er det så vi leder efter..?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 2, 2008 21:10:03 GMT 1
"For at være helt ærlig, så ved jeg det ikke." Nightie smilede til ham og tænkte ikke et øjeblik over, at de havde skiftet "lokale". "Meeen... jeg tror det er noget alá dét her!" Sagde hun og slog op på sidenummeret ud fra indholdsfortegnelsen. "Kan du måske huske noget, om nogle anti-glemme formularer, eller noget?" spurgte hun og skimmede siderne igennem.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 2, 2008 21:19:09 GMT 1
"Ikke det mindste!" Sagde Ad'ronakk bestemt og kløede sig lidt i baghovedet*. "Hvad var det du sagde at de var sket, igen..? Nå, det kommer nok til mig på et tidspunkt. ...Finder du noget interessandt? Åh - elvermagi!"
* Det ville den myndige, ikke-glemsomme Ad'ronakk vel ikke have gjort? XD Sjove, små ting man kan lægge mærke til. ^^
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 2, 2008 21:40:37 GMT 1
"Hm..." Nightie kiggede op på ham igen. "Du er nuttet, når du er forvirret, ved du godt det?" Hun blinkede op til ham og lagde kort sin ene hånd på hans kind, for at tage den ned igen og kigge på den. Det var den højre? Det runde ar var der stadig, til minde om den gang, det første store skænderi... Nå! Det skulle hun ikke tænke på nu..! Det lå tilbage i fortiden. "Elvermagi, ja. noget der ser bekendt ud?" spurgte hun og lagde bogen så Ad'ronakk også bedre kunne se den.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 2, 2008 21:48:44 GMT 1
"Nuttet når jeg er forvirret?" gentog han med en stemme der lød helt lost. "Nåh ja, jeg føler mig i hvert fald forvirret, men det andet det ved jeg ikke." Han bladrede lidt rundt i bogen, inden at han stoppede på en tilfældig side der begyndte med bogstaverne. "Forstands-forbandelser og tanke-afskæring." "Jeg tror at jeg har læst denne hér bog før, eller noget..."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 2, 2008 22:07:03 GMT 1
"Virkelig?" Nightie kiggede uden den største overraskelse i blikket ned på siden. Selvfølgelig havde han da læst bogen før..! "Kan du komme i tanke om noget specielt vi måske kan bruge, eller..?" forsøgte hun og kiggede på ham. Hun kunne egentlig godt lide "den forvirrede Ad'ronakk". Hun følte at hun havde mere kontrol over ham, på den måde.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 3, 2008 18:26:05 GMT 1
"Ikke det mindste..." Mumlede han og smilede stille til hende. "Men hvis vi begynder at læse fra en ende, kan det jo være at vi finder noget." Han hvilede sit hoved i den ene hånd. "Hvis du begynder at læse op, så siger jeg til, hvis noget lyder bekendt eller brugbart..."
|
|