|
Post by Administrator on Jun 10, 2008 17:30:21 GMT 1
"Det ser ud som om at elveren hér, har ændret mine planer, så ja." Nikkede Ad'ronakk og gik hen til de to og 'skilte dem fra hinanden'. Han stillede sig mellem dem. Élan lagde armene over kors og så skulende på Ad'shina, og hun baskede vildt med armene for at ryge i totterne på ham igen. Det bankede på døren. "Nightie, gidder du at åbne?" Ad'ronakk forsøgte stadig at holde Ad'shina på plads.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 10, 2008 17:51:37 GMT 1
Nightie svarede ikke, nikkede bare og gik hen til døren. Hun tøvede lidt med at åbne døren. Hvad nu, hvis det var en eller anden idiot, der ikke forstod situationen med Élan? Men det kunne jo også være Ad'mina der kom forbi, for at tjekke på dem eller noget. Nå, en ting var sikkert. Hvis hun tøvede meget mere, så fandt hun ikke ud af hvem det var. Og hvad lignede det overhovedet at gøre sådan et stort nummer ud af, at nogen bankede på døren? Han lukkede sit greb om dørhåndtaget og lukkede døren op.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 10, 2008 18:24:11 GMT 1
Kvinden fra Ad'ronakks 'råd', kom gående ind med et lille nej til Nightie. "Sir Ad'ronakk, je -" Hun stivnede totalt, da hun fik øje på Élan der smilede charmenrende tilbage. "Sir, Det er mig en stor ære, sir!!" Hun nejede overdrevet og blev totalt rød i hovedet. Man kunne næsten se stjernerne der funglede i hendes øjne. Élan hævede det ene øjenbryn og trak på skulderne. Ad'ronakk himlede med øjnene og så på kvinden.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 10, 2008 19:03:36 GMT 1
Nightie så undersøgende på kvinden. På en måde tænkte hun ikke videre over kvindens reaktion på Élan, selvom den nok var en smule utraditionel. Hun virkede bekendt,.. Havde hun set hende før? "Undskyld, ehm, kender jeg dig? Du virker bekdnt, men jeg kan ikke rigtig placere dig..!" Hun smilede undskyldene og ventede på svar. Det var da også irriterende, hvis hun gik og glemte folk..!
|
|
|
Post by Administrator on Jun 10, 2008 19:08:08 GMT 1
Der gik et par sekunder inden at kvinden fik taget sine øjne fra Élan. "Ehm." Hun rømmede sig og tog et myndigt udtryk på. "Mit navn er Kamona, Jeg er en af medlemmerne i Sir Ad'ronakk d. 2.s Vindarro-råd. Mig en ære at væksle et par ord med dem, Lady Niphedoria." "Hvad sker der, siden at du kommer løbende, Kamona?" Spurgte Ad'ronakk myndigt. Ad'shina var surmulende gået over til vægen igen. "Bryllupet er fastlagt - Vi er igang med forberædelserne, Sir." hun smilede lykkeligt.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 10, 2008 19:33:52 GMT 1
"Fastlagt? Brylluppet?? Allerede?!" Nightie vidste ikke om hun skulle flippe ud eller blive over-ekstremt lykkelig. De sørgede for forbedredelserne? Hun behøvede altså ikke, at deltage totalt meget i dem? Hvor vildt..! "Jamen..! Hvornår er det så fastlagt til? Hvilken dato?" Hun valgte den over-ekstremt lykkelige reaktions måde, og smilede større og større, jo mere det gik op for hende, at hun skulle giftes.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 11, 2008 17:17:37 GMT 1
"I morgen formeddag!" Sagde kvinden og smilede myndigt til Nightie. "Skønt!" Ad'ronakk rettede sig endnu mere op end han gjorde i forvejen. Han gik over til Nightie og gav hende et kærligt kram. "Jaja," Kvinden smilede begge to. "De kender reglerne, Sir, så snart bryllupet er fastlagt, må De ikke se deres forlovede. De burde alle rede være blevet sendt til forberedelse, det ved de." "Er der nogen der ved det, så må det være mig." Ad'ronakk kunne slet ikke stoppe sit smilerri.
*Er det muligt? xD
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 11, 2008 17:23:54 GMT 1
"I morgen formiddag?! Allerede?!!" Nightie stirrede på kvinden. "Utroligt..! Jeg ved ikke engang hvordan man gør, eller hvad man skal sige, eller noget som helst!!" Hun var vant til at følge de etiketter der var blevet presenteret for hende massere af gange, inden hun skulle noget, men dette bryllup havde virkelig taget pusten helt fra hende. "I morgen..!" Blev hun ved med at mumle for sig selv.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 11, 2008 17:31:28 GMT 1
"Det er nemlig rigtigt!" Kvinden greb om Nighties håndled og trak hende ud af favnen på Ad'ronakk. "Og vi skal hjælpe dig med at finde en kjole - Afgang!" hun puffede Nightie mod. Ad'ronakk smilede og blinkede til hende og det sidste som Nightie hørte inden døren lukkede sig var Élans stemme. "mangler du en forlover?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 11, 2008 17:39:48 GMT 1
"... Jeg ved heller ikke hvor man finder sådan nogle..!" Sagde Nightie forvirret, i et fortabt tonefald. "Hvor mange traditioner og vigtige, typiske administratorer ting, er der så, som jeg skal lære?" spurgte hun. "Inden i morgen..." mumlede hun igen, og havde stadig ikke helt fattet det. Hun havde da for pokker slet ikke selv planlagt datoen..! Men sådan var det vel, at blive gift med en administrator? Hun gjorde ingen mine til at stritte imod, fulgte bare efter kvinden, hvis navn hun allerede havde glemt igen. Kama-noget? Kimona? Keeeee-et-eller-andet?
|
|