|
Post by Administrator on Jun 9, 2008 19:16:37 GMT 1
Élan satte hænderne i sidden og begyndte at remse op. "De angreb, vi forsvarede os, de smadrede mine ting, Vi hoppede ud af vinduet klar til at forsvare os igen, de løb efter os, de skød en pil efter Ronakk, Jeg hoppede ind forbi ham og det hele blev sort..." "Jeg forsøgte at teleportere os tilbage til Vindaro, men mine kræfter svigtede ved hovedstaden, jeg bar Élan herop, Fik fat i Ad'shina... så blev det hele sort for mig..?" Han kløede sig lidt i baghovedet - anede ikke hvad der var sket. Élan smilede indsmirende til Ad'shina og hun rakte barnligt tunge af ham som svar. Han kunne ikke lade hver med at grine lidt af det.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 9, 2008 20:53:03 GMT 1
"Ja, okay." Nightie smilede. "Kortere forklaring fåes vel ikke..!". Hun så over på Ad'shina. "Egentlig burde jeg forstå det, men hvad er det du har imod Élan?" spurgte hun, men fortsatte hurtigt. "Så der er ikke mere at gøre?"* spurgte hun alvorligt, på den måde, hvor man ikke venter på et svar. "Hvorfor begynder det så? Krigen?"
*Hvis du tænker på at smutte over på fortet igen, så NEJ!!! XD
|
|
|
Post by Administrator on Jun 9, 2008 21:07:28 GMT 1
Ad'shina pegede på Elveren med vrede øjne. "Det dér" ("Jeg har et navn." Indskød Élan kægt.) "Kan koste os adskillige tab. Byen er i oprør, min onkel er rasende og Ad'ronakk, du kan ske at blive krævet henrettet af folket på grund af det! Du er nok den største idiot, sådan at tage sådan én" ("Élandir!" Indskød elveren, nu mere iriterret.) "Med tilbage. Og så til hovedstaden af alle steder!" "Det er ikke fordi at din opsang er videre interessandt, Shina..!" Mumlede Ad'ronakk og sukkede, hvorefter at han satte sig ned igen. Élan fulgte hans eksempel og satte sig også på sengekanten.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 9, 2008 21:30:16 GMT 1
"Henrettet?!" Nightie spærrede sine øjne op og kiggede på Ad'ronakk. "Kan de godt forlange dét? Sådan, seriøst?" "Meget seriøst, endda!" Understregede Ad'shina og kiggede myndigt på hende. Det dér myndige blik, var åbenbart noget administratorerne gik højt op i? Nå, hun kunne nemlig ikke finde ud af det. HVer gang hun prøvede at se myndig ud, knækkede hun af grin. Hun var måske ikke skabt til at optræde myndigt? ... Hvilket ikke var nogen overraskelse..!
|
|
|
Post by Administrator on Jun 9, 2008 21:38:30 GMT 1
"Hold nu op, Ad'shina, du gør hende jo helt bange..." Mumlede Ad'ronakk og skævede til sin kusine. "Bange er sådan et stærkt ord, Ronakk." Smilede Élan til ham. "Overdriv nu ikke." "Det gør Ad'shina alle rede." Mumlede han tvært. "Bare fordi at folket kan vænne sig mod dig, er det nok ikke noget man ikke kan tale sig ud af." Fortsatte Élan og rejste sig igen. "Nå, men hvis jeg kan låne en kappe af nogen og der nu er én der vil vise mig, hvor udgangen er, så er jeg dén der er taget af sted igen." "Du skal ikke nogen steder!" Ad'ronakk så forvirret op på ham.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 10, 2008 13:46:18 GMT 1
"Ad'ronakk har ret! Det er ikke sikkert for dig, at bevæge dig rundt. Hverken blandt menneskene eller elverne. Det kan jeg ikke forestille mig, efter de fandt ud af, at vi besøgte dig." Sagde Nightie. "Du kan blive hér?" Spurgte hun, men blev afbrudt af Ad'shina. "Under ingen omstændigheder!! Den-" sagde hun og pegede på Élan, "Skal ikke blive hér, meget længere!" Nightie himlede opgivende med øjnene. Nåh ja, der skulle nok en masse til, før man kunne overbevise Ad'shina.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 10, 2008 13:59:47 GMT 1
"Hør nu her, jeg kan ikke blive i hovedstaden - under ingen omstændigheder, som My Lady sagde - Jeg kan ikke gå tilbage til elverlandene, jeg kan ikke bevæge mig blandt mennesker eller elvere, men jeg kan blive nød til at prøve..!" Han lagde armene over kors og så på dem alle tre. "Det er nemlig rigtigt!" Udbrød Ad'shina, løb hen til ham og puffede ham hen mod døren. "Gå ud og bliv dræbt, gidder du?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 10, 2008 14:12:08 GMT 1
"Hold da lige op..!" Nightie satte en sur og fornærmet mine op. Élan var måske ikke menneskernes fortrukne person, men de kunne ikke bare lade ham gå ud og bliver myrdet, eller noget! Det ville være totalt uhøfligt, alligevel..! "Hvis der var et sted, og jeg siger hvis, hvor vi kunne have Elvernes Flamme*, om så for et kort stykke tid, hvor kunne det så være?"
*VIlle det være smart at kalde ham "Élan" foran Ad'shina? Naaah xD
|
|
|
Post by Administrator on Jun 10, 2008 14:19:09 GMT 1
"Du holder virkelig af at hjælpe folk, gør du ikke?" Élan smilede til Nightie over skulderen. "Du er ikke 'folk', du er bare en elver!" Vrissede Ad'shina. "Og du er bare utroligt irriterende lige nu - er du klar over hvor ondt det gør at blive skubbet rundt med, lige efter at man er blevet spidet af en pil?" "Jeg tager dig med til Vindarro, Élan, om du vil det eller ej..!" Mumlede Ad'ronakk og lagde armene bestæmt over kors. "Så siger vi det.. - lad så vær!!" Élan og Ad'shina var efter hånden kommet lettere og at slås.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 10, 2008 17:13:25 GMT 1
Nightie rystede på hovedet. De opførte sig som to børn, gjorde de. Mest Ad'shina, men stadig..! Og om få måneder, ville hun selv have sådan et lille et, til at løbe rundt mellem benene på hende, og stresse hende rundt, og al muligt! Geh, stress!! "Vindarro? Har vi planer om, snart at tage til Vindarro?" Hun smilede ved tanken om Vindarro. Det var længe siden hun havde været der sidst...
|
|