|
Post by Administrator on Jun 24, 2008 18:05:09 GMT 1
"Faktsik så er selve festen ovre, ja." Sagde Ad'mina glad og smilede til ham. Han var da en sjov fætter..! "Men du kan da helt sikkert blive her! Nightie vil sikkert gerne snakke med dig i morgen og der er da ingen grund til at skynde sig videre. Faktisk, så er min træning blevet aflyst i morgen - undtagen min våbentræning, men det har Cáran nok ikke noget imod - så jeg bliver her også. Hvad med dig, Enedar, bliver du her også et døgns tid?"
|
|
|
Post by Enedar on Jun 24, 2008 18:23:15 GMT 1
"Jeg bliver her så længe i kan holde mig ud!" sagde han glad og hoppede ivrigt og lykkeligt op i luften! "Hvad skal vi lave nu? Hvor skal vi hen, hvilken vej? Hvorfor og og hvornår?!!" Han var hyperaktiv og legesyg som et lille barn, efter endelig at komme igang med at snakke med sine venner igen!
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 24, 2008 19:11:21 GMT 1
"Tja, alt for Nightie. Som altid." Han savnede sin søster, det var tydeligt. Nu var hun gift, og ville før eller senere stifte familie under trygge rammer. Det var godt, sådan havde han altid håbet, at det ville løse sig for hende. "Måske burde man få en rundvisning? Eller få tilvist et sted, hvor jeg kan sove natten over?" han kiggede lidt overvejende på sin søsters venner. De virkede flinke. Hun havde klaret sig godt..!
|
|
|
Post by Administrator on Jun 24, 2008 19:26:12 GMT 1
"Heeeey, Ad'mina!" Lady Miranna kom gående mod dem. Også hun var flot klædt. "Var Nightie ikke bare flot? Og Ad'ronakk virkede virkelig som et mandfolk der var hende værdig, syntes du ikke? Åh, Vær hilset!" Hun så overresket på Enedar, Nejede for ham og smilede. "Og hvem er du så, blå fyr?" Hun blinkede overdrevede med øjnene og lænede sig op af Nighties bror. Ad'mina fniste lidt ved det.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 24, 2008 19:35:09 GMT 1
"Endnu en elver..?" mumlede Maratiké til sig selv. Var hun heller ikke velset, af menneskene? Det ville da være en skam! "Jeg er Nighties bror..!" sagde han og smilede imødekomne til kvinden. Enten lagde han ikke mærke til hendes tilnærmelser, eller også lod det ikke til at på nogen måde irritere ham. Faktisk, nød han det, sådan, halvt. "Hvem er du?"
|
|
|
Post by Administrator on Jun 24, 2008 20:36:11 GMT 1
"En af Nightie og Ad'ronakk's veninder." sagde hun indsmirende og lagde diskret den ene arm rundt om livet på ham. "Kvinde, Elver, Singel." "Det ser ud som om at det ikke kun er de kvindelige Sirener der kan have indflydelse?" Hviskede Ad'mina til Enedar og blinkede med et smil.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 24, 2008 20:47:04 GMT 1
"Hehe... tydeligvis..!" Han smilede tilbage, og kunne føle gnisten i hendes øje. Det var rart at føle igen. "Hvad gør vi så nu... venter til de er færdige med deres "parringsdans"?" Hviskede han stille tilbage, med et stort smil på læberne. Han var nærmest flad af grin over de to allerede!
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 24, 2008 21:04:41 GMT 1
"Singel? Det kan da ikke passe!" Maratiké lod heller ikke til at have noget imod, at hun lagde armen om ham. Det var sjældent at en mand, dér hvor han kom fra, fik sådan opmærksomhed. "Et sammentræf, alligevel." Han smilede et perfekt smil til elverkvinden, og havde det samme blik i øjnene som Nightie havde, når *noget* var sat i gang. "For jeg ses heller ikke med nogen, for tiden..!"
|
|
|
Post by Administrator on Jun 24, 2008 21:10:40 GMT 1
"Det var da sjovt, som det passer sammen." Hun lænede sig op af ham og begyndte at studere sine negle på den ene hånd, mens den anden bleb lyftet op på hans skulder. Som kvinde kunne hun ikke rigtig tillade sig at gøre mere. Det ville ikke være 'passende' for en Lady. Gad vide om det også var sådan, der hvor han kom fra? "Du leder måske efter nogen?" Ad'mina trak Enedar i ærmet, og de gik et par meter væk med et stort grin. "Hvor sødt." Sagde hun glad. "Sig mig, hvordan er livet på slottet så?"
|
|
|
Post by Enedar on Jun 24, 2008 21:20:33 GMT 1
Enedar grinede lidt færdigt, kiggede hende i øjnene og svarede: "Det er rigtigt godt! Jeg er blevet godkendt som en slags altmuligmand, så hvis nogen har brug for noget ekstra hjælp, et hvilket som helst sted på slottet, så tilkaldes jeg. De har fået respekt for mig har de! Næsten alle er glade... jeg er i godt selskab.." Han trak ordene ud til sidst... og fortsatte så i et lidt mindre glad tonefald.. "Men jeg savner dog at have jer omkring mig...! ... Jeg... ja..!" Han vidste ikke om han burde sige mere... det var nok..!
|
|