|
Post by Administrator on Aug 8, 2007 21:31:36 GMT 1
Døren gik op, bedste som de havde nået enden på trappen. Ud trådte Ad'ronakk og Nightie. "Go'morgen, søs!" sagde Ad'ronakk glad. "Hvornår skal bryllupet så stå?*" Ad'mina hoppede op og ned af glæde.
*: Som om at han havde læst hendes tanker! O.o ( Uhyggeligt, ikke sandt? )
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 8, 2007 21:35:41 GMT 1
"bryllup!" Nightie fór hen til Ad'mina. "jeg vidste det, jeg vidste det! Fortæl! Alt! det hele! Nu, nu, nu!" Nightie talte hurtigere end hun nogensinde havde gjordt før. "eller... " hun tjekkede at sølvringen sad perfekt. "Det kommer selvfølgelig an på om jeg skal hilse på jere familie nu, eller senere?"
|
|
|
Post by Enedar on Aug 8, 2007 21:41:54 GMT 1
"Tjah.. vi kan vel gøre det sammen?" foreslog Enedar. Nu da hele byen ved at vi skal giftes, skal jeg vel også hilse på din familie.." sagde Enedar og tilføjede: "Du har rigtig fået noget fint tøj på, Nightie. I passer godt sammen." Han snakkede frit og åbent. Så glad havde han ikke været længe..
|
|
|
Post by Administrator on Aug 8, 2007 21:45:10 GMT 1
"Jeg takker" sagde Ad'ronakk og nikkede til enedar. Den halvelver var nu ikke så slem alligevel.. Nu måtte han bare bevise at han var Ad'mina værdig. "Hvad er der at fortælle??" Spurgte Ad'mina lykkeligt. "mig og Enedar skal giftes! Vi skal GIFTES!" Hun kunne slet ikke stå stille af ren lykke.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 8, 2007 21:48:29 GMT 1
"IHH! Det er SÅ spænende!" Nigthie gik over til Enedar igen, "Hvem skulle have troet at vi ville ende med at være i familie?" Nightie kiggede op på Ad'rónakk.
|
|
|
Post by Enedar on Aug 8, 2007 21:52:20 GMT 1
"Ja.. det er underligt at tænke på.." svarede han. Han vendte sig om til Ad'mina, hoppede op i loftet af glæde og lykke, faldt ned igen, kyssede Ad'mina's kind og sagde ud i luften :"Skal vi gå?" i et afslappet og lykkeligt tonefald..
|
|
|
Post by Administrator on Aug 8, 2007 21:59:50 GMT 1
"Ad'ronakk?!?!" "Hvor er du, Ad'ronakk?" "Ja, hvor er du?" De 2 tvillinger kom hoppende op af trappen. "Higgundúr og Ad'mina er forlovet!" "Ja, Flufledir skal giftes med din søster!" "Nåh.. Du ved det alle rede.." "Nå..."
|
|
|
Post by Enedar on Aug 8, 2007 22:10:20 GMT 1
"Hvor har i ellers været henne og fortælle det??" spurgte Enedar nysgerrigt. Han var begyndt synes at de ikke var så slemme som de så ud. De virkede nærmest flinke, men det var nok når man var begyndt at vænne sig til deres talestrøm..
|
|
|
Post by Administrator on Aug 8, 2007 22:17:18 GMT 1
"I SydFløjen." "Og i nordFløjen." "Og i Indgangshalen" "Og i Festsalen" "Og til tjenerne i køknet." "Utroligt flinke mennesker!" "Meget flinke" "Jeg er enig!"
NB: Tykis= Ad'ronakk. Han har været så meget sammen med Tvillingerne at han taler 'Deres Sprog' Flydende. ^^
|
|
|
Post by Enedar on Aug 8, 2007 22:20:42 GMT 1
"Okay.. det lyder fint ^^" sagde Enedar, og begyndte at gå ned ad trappen. "Nu synes jeg ikke vi skal stå her mere, lad os komme ned, og få hilst på folk." Han virkede glad og tilfreds, og var også blevet rimelig nysgerrig for at se resten af Ad'minas familie..
|
|