|
Post by Enedar on Aug 9, 2007 11:06:45 GMT 1
"Ja, hvorfor??" Enedar kunne heller ikke lade vær med at bebrejde ham, så han sendte ham også et "meget" seriøst blik. "Og jeg hedder ikke firdudar eller kónodir eller hvad i nu kan finde på at kalde mig, jeg hedder ENEDAR" sagde han højt og smilede.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 9, 2007 11:15:56 GMT 1
"Jeg har et par grunde til hvorfor han gør det...!" Nightie kiggede på Ad'méran. "Jo, de grunde kunne sikkert godt bruges, muhaha!" Han havde da vist heller ikke ændret sig særlig meget. Men det var da ret uhyggeligt at de kunne se gennem døre?? O.o
|
|
|
Post by Administrator on Aug 9, 2007 11:27:51 GMT 1
"Dig har jeg da vist mødt før, ikke sandt?" Ad'méran gik over til Nightie og stilte sig tæt op af hende. "Jeg håber ikke at du har savnet mig ALT for meget?" "Ad'méran!!" Ad'ronakk rev ham væk. "Nu stopper du!" "Hold nu op, Brormand!" Sagde Ad'méran Fornærmet. "Hvorfor tror du at vi har lært Præventionsmagi?" "I hvert tilfælde ikke for at misbruge det!" Bed Ad'ronakk køligt "Slap lige lidt af!" råbte Ad'mina pludseligt.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 9, 2007 11:33:10 GMT 1
"Det her er alt for sjovt! Savnet... måske? " Nightie sendte Ad'méran et hurtigt smil, kiggede op på Ad'rónakk og sagde "Men dig savner jeg selvfølgelig meeeeget mere!^^" (XD)
|
|
|
Post by Enedar on Aug 9, 2007 11:40:25 GMT 1
Enedar blev klar over at han jo ikke havde hilst på ham før, og trådte så lidt frem. "Hej, jeg er Enedar, undskyld jeg ikke har præsenteret mig noget før. Ad'mina har fortalt meget om di.. nej det har hun faktisk ikke.." sagde han så. Ad'mina havde faktisk ikke sagt så meget om ham, hun havde faktisk aldrig snakket så meget med ham og resten af sin familie. Men de havde jo faktisk ikke været sammen så længe... "Nå, men du har sikkert hørt at vi skal giftes? Mig og Ad'mina?" sagde han, og kiggede sig over skulderen, til de to tvillinger..
|
|
|
Post by Administrator on Aug 9, 2007 11:49:02 GMT 1
"Nææh, men tillykke med det du!" Sagde Ad'méran og slog Enedar så hårdt på skulderen at der sikkert ville komme et blåt mærke. ( XD ) Han gik over til Ad'mina og hviskede et eller andet. "Bare vent og se, du!" sagde hun med et fjollede grin. "Bare vent og se!" "Nå, men skal vi gå videre?" Spurgte Ad'ronakk og sendte Ad'méran endnu et strengt blik inden han gik videre hen af Koridoren.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 9, 2007 11:54:59 GMT 1
"Det må vi vel hellere" Nightie fulgte efter ham. Hun havde helt sikkert valgt den rigtige bror:P Det var godt at Ad'mina havde "advarret" hende, dengang ved stencirklen...
|
|
|
Post by Administrator on Aug 9, 2007 20:04:33 GMT 1
Ad'mina, Ad'ronakk og tvillingerne - som normalt bare blev kaldt Ré og Gé af andre Familiemedlemmer - førte Enedar og Nightie igennem de utallige koriorrer. "Åh, goddag Ad'miruna!" Udbrød Ad'ronakk da han da en kvinde kom gående mod ham. "Hej Ad'miruna!" "Ja, Hej Ad'miruna!!"
|
|
|
Post by Enedar on Aug 9, 2007 20:07:17 GMT 1
"Vente og se hva??" Enedar var virkelig nysgerrig lige nu, og han ville finde ud af hvad Ad'méran havde hvisket til Ad'mina.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 9, 2007 20:28:58 GMT 1
Kvinden var høj og benet. Hendes hud havde en blålig kulør. hun havde en klud hun gik og tørede sit ansigt med ustandseligt. hun havde noget der lignede dybe snit på hver side af halsen. "Goddag Ad'mina, Ad'ronakk, Gé og Ré..." sagde hun med en træt stemme. "Og du må være Enihúr*? Ad'minas forlovede?" "Det vil du ikke vide!" Havde Ad'mina hvisket tilbage til Enedar med et sjovt grin.
*: Tvillingerne har selvfølgelig også sagt forkerte navne til alle X)
|
|