|
Post by Niphedoria on Aug 12, 2007 11:52:27 GMT 1
Nightie fuldte de andre. "Det er næsten halvanden måned siden vi sidste har fået snakket rigtig igennem... det var da helt sygt!" Nightie undrde sig over hvor lang tid det egentlig var... til tider virkede det som om at det vae endnu længere siden. Der var så meget som var sket at det alt sammen virkede, tjah, utroligt.
|
|
|
Post by Enedar on Aug 12, 2007 20:18:30 GMT 1
De var nu nået hen til indgangshallen, og Enedar smilede stadig. Han håbede at de ville få snakket det hele igennem. Han havde virkelig lyst til det nu, det var rigtigt nok også lang tid siden. "Det her skal nok blive rart, jeg har virkelig lyst til at snakke meget med nogen lige nu, og hvem kunne være bedre at snakke med end jer." Han smilede lykkeligt.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 12, 2007 20:22:45 GMT 1
De krydsede den store indgangshal og gik ud igennem Paladsets porte. "Hvor skal vi sætte os?" spurge hun og hoppede op og ned. ( Lige som da hun skulle vise Enedar byen 1. gang ) "Ved Nattelysets Himmelport? Eller statuerne af min familie? Eller hvad med..!" hun blev ved med at remse navne på steder op og hun hoppede ustandseligt op og ned.
|
|
|
Post by Enedar on Aug 12, 2007 20:33:52 GMT 1
"Hvad med den Himmelport?? Det lyder helt romantisk" sagde han, og tog hendes hånd, og ventede på at hun ville føre dem derhen, han kendte ikke byen endnu...
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 12, 2007 20:56:16 GMT 1
"Himmelporten lyder da perfekt! Må jeg kalde jer for turdelmåger?" Nightie undrede sig over hvorfor hun aldrig rigtig havde fået kigget på byen... Kun på paladset-.-' "Hvor ligger Himmelporten henne?"
|
|
|
Post by Enedar on Aug 13, 2007 20:42:01 GMT 1
"Nå men, skal vi ikke til at komme afsted. Du skal selvfølgelig også med Nightie, vi er her jo for at snakke med dig også, naturligvis." Han var helt ved at glemme at hun jo også skulle med.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 14, 2007 17:22:33 GMT 1
Låst. Fortsættes et andet sted.
|
|