|
Post by Niphedoria on Aug 8, 2007 20:06:31 GMT 1
Nightie stod og kiggede ud over kanten fra altanen, og kiggede ud over den flotte by som foldede sig ud så langt hun kunne se. De glade stemmer fra byens folk steg op fra gaderne under hende, mens hun selv nynnede en sang som hun forrlængst havde glemt teksten til. Hun tænkte på i går, og hvordan alting havde ændret sig. Helt ud af ingenting var alt blevet forandret, og intet ville nogensinde være det samme igen. Hun vidste ikke om det var godt, dårligt, eller midt imellem, men hun var sikker på at det nok var det bedste når alt kom til alt. Hun havde lyst til at dykke ned i en masse kold vand, og blive der nede til det blev for koldt. Hun havde lyst til at vaske alle de gamle ting af sig, så hun kunne imøde komme de nye der ventede hende. Den lette brise rørte hendes hår, og alt virkede nyt.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 8, 2007 20:28:32 GMT 1
Ad'ronakk gik hen og stilte sig bag hende og så ud over byen sammen med hende. Hans Tykise tunika lyste op. "Kan du huske den gang ved stencirklen?" Spurgte han roligt. "Det føles som så utroligt længe siden nu..."
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 8, 2007 20:42:25 GMT 1
Nightie trak på smilebåndet. "Det kunne lige så godt have været flere år siden..." svarede hun, og kiggede på den lyseblå himmel. Den var nok det eneste som ikke havde ændret, nogensinde. "Det er mærkeligt så hurtigt tingene forandrer sig, er det ikke?" spurgte hun pludselig. "5 måneder tidligere, havde jeg selv ment at jeg var meget, meget lille... alders mæssigt"
|
|
|
Post by Administrator on Aug 8, 2007 20:49:44 GMT 1
"Jeg tænkte på, om jeg skulle præsenterrer dig for min familie?" Spurgte han. "Jeg er sikker på at de meget gerne vil møde dig!" Han stod rank og stolt som han altid gjorde... Lige siden Nightie havde set ham første gang havde han været den stærke, viljefaste person. Han var i forvejen højere end Nightie, og fordi at han altid gik og var rettet op på den måde, så han endnu højere ud.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 8, 2007 20:52:22 GMT 1
"Det ville da være sjovt!" Nightie vendte sig om, "Du fører an, og forklarer om der er ting jeg helst skal undgå at sige, hehe" hun stilte sig på tær, og kyssede ham på kinden. "Skal vi gå?"
|
|
|
Post by Administrator on Aug 8, 2007 21:00:30 GMT 1
"Ja, men først..!" sagde Ad'ronakk og smilte. "Luk øjnene!" Han førte hende ind i hans kammer igen. Han holdt noget blødt ind foran hende. "Åben øjnene" sagde han så. Det var en meget smuk kjole i Fandfarvet og tykis*. De 2 farver som Ad'ronakk altid gik i. "Det vil være en stor ære for Hele Vindarro, hvis du vil gå i vore farver!" Sagde han og kyssede hende på Kinden.
*:Kan sees på Ad'ronakks KarakterArk.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 8, 2007 21:05:32 GMT 1
"IHH! Den er skøøøn!" Nightie holdt den op for sig, og kiggede rigtig på den. "2 sekunder!" hun gik ind på Ad'rónakk's soveværelse, og hurtigt stod hun igen foran ham. "Jeg er en turbe-tøjskifter, og den passer perfekt!" Nightie elskede sin nye kjole... sådan én havde hun ikke haft i lang tid. "Sådan?"
|
|
|
Post by Administrator on Aug 8, 2007 21:13:51 GMT 1
"Den kleder dig rigtig godt!" Sagde Ad'ronakk og smilte til hende. Han tog en ring af sølv der lå på et bord lidt væk, og satte den på hendes hoved med hans karakteristiske smidige, bløde begægelser. Hvis ikke hans hår var sort og han ikke var så muskuløs, kunne han næsten forveksles med en elver. "Skal vi gå?" Han ragte en arm ud ( Meget kavalér-agtigt X) Men sådan er han jo ).
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 8, 2007 21:18:47 GMT 1
"Okie dokie" Nightie sendte ham et tilbedende blik, og tog hans arm. "Smart, vi matcher!" Nightie vejede sølvringen på sit hoved, den var ikke tung. Men den kunne sagtens mærkes.
|
|
|
Post by Enedar on Aug 8, 2007 21:21:10 GMT 1
Enedar synes at de havde gået meget hurtigere end da han gik alene, for de var næsten ved toppen nu. "Jeg synes jeg kan høre stemmer" sagde han. "Det er nok dem" han smilede, og holdt stadig fast i hendes hånd.
|
|