|
Post by Niphedoria on Aug 22, 2007 17:36:02 GMT 1
Nightie kiggede forbavset på Enedar. Han var faldet ud af sin seng, men havde ikke vågnet... Whaat? Hun bøjede sig ned, og hankede op i ham. Hun støttede ham med sin ene skulder, og prøvede at få ham op og ligge i sengen igen. "Tjah... Men du svarede stadig ikke på spørgsmålet..." Hun lod aldrig nogen slippe afsted med ikke at svare på hendes spørgsmål(XD)
|
|
|
Post by Administrator on Aug 22, 2007 17:39:10 GMT 1
"Du skal ikke bekymre dig om mig!" mumlede han. "Det er ikke noget..." Han var igen begyndt at kigge på den blodrøde ring på hans hånd. Den glimtede drilsk i sollyset...
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 22, 2007 17:42:53 GMT 1
Nightie baksede stadig med Enedar. Han sov åbenbart som en sten... "Hvor mange gange skal jeg fortælle dig, at jeg faktisk skal bekymre mig om dig? Og jeg kender dig for godt, til at tro på at "det ikke er noget" Hun smilte hurtigt til Ad'ronakk, og baksede videre...
|
|
|
Post by Administrator on Aug 22, 2007 17:49:33 GMT 1
Ad'ronakk vidste godt at det ikke nyttede noget at snakke udenom. Det var jo Nightie. Og når hun havde sat sig noget i hovedet, så glæmte hun det ikke lige med det samme. Han sukkede, gjorde en håndbevægelse og Enedar svævede pænt og nydeligt op i sin seng igen. "Så kom da herover igen..." sagde han stille og tog sig til hovedet. Ville det være klogt at fortælle det til hende? Ville hun kunne håndterrer det?
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 22, 2007 17:52:28 GMT 1
Nightie lavede "O.o" ansigtet. Det var da nok den mest brugelige evne/besværgelse's ting hun havde set. Totalt praktisk! Hun gik over til Ad'ronakk igen, og stalte sig ved siden af hans seng.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 22, 2007 17:57:41 GMT 1
Han lukkede øjnene og tænkte som han aldrig havde tænkt før. Skulle han fortælle det? Eller vise det? Ville hun forstå det? Og ville det ændre hendes følelser? Men hvad hvis han ikke fortalte det? Hvad ville hun så tænke om ham? Han tog til til hovedet... Hvorfor ham?
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 22, 2007 18:01:03 GMT 1
Nightie strøg ham over håret igen. "Sig det nu..." hun smilede venligt til ham. Det måtte være noget han tænkte meget over, sådan plejde han at reagere når det var noget der betød en hel del...
|
|
|
Post by Administrator on Aug 22, 2007 18:03:30 GMT 1
Ad'ronakk besluttede sig da han følte hendes berøring. Jo... Hun ville forstå det... "denne hér ring..." sagde han og lagde den i Nightie hånd. "Har været en forbandelse for mig de sidste 7 år... Jeg burde smide den langt væk..." Han så på ringen der lå og glimtede i Nighties hånd.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 22, 2007 18:06:49 GMT 1
Nightie kiggede på den flotte ring. Hun havde aldrig tænkt over hvor han havde den fra...? "Hvordan kan en ring være en forbandelse...? Den er da alt for flot (og åbenbart betydningsfuld!) til at smide væk" Hun vejede den i hånden. Den var ikke let, men heller ikke tung.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 22, 2007 18:09:30 GMT 1
"Du så da Ad'mina gav Enedar den ring ikke?" Spurgte Ad'ronakk stille. Han så på ringen, som om at han ville have den tilbage, men aligevel ville gøre alt i verden for at nightie beholdt den.
|
|