|
Post by Enedar on Aug 20, 2007 19:42:30 GMT 1
"Ad'mina.." sagde han glad, og kiggede på hende. Det var klart hun bekymrede sig for ham, og han var da også selv bekymret for ham, han måtte være verdenens bedste bror. Men hans tanker lå mest på hende. Hvorfor havde nogen fjernet hans magi? Pyt.. alle var i live.. det var det vigtigste...
Han smilede til Nightie, han havde ikke brug for at vide noget.. hun havde klaret det, det var det vigtigste.. men han var lidt mere usikker på om det ville få følger at han havde brugt sort magi..
"Han klarer den, det er jeg helt sikker på. Nok mest takket være dig Nightie. Er du uskadt Ad'mina?" Nightie havde tydeligvis ikke slået sig...
|
|
|
Post by Administrator on Aug 20, 2007 19:46:37 GMT 1
"Enedar!" Admina ragte sin raste hånd frem og tog hans. "Har du det godt? Du var meget tapper!" Hendes øjne lyste af stolthed. Hun vente hovedet mod Nightie før hun fik svar fra Enedar. Hendes øjne blev store. "nightie, er det BLOD?!" Ad'mina måbede. Nighties tøj var fuldstændig rødt, og det var først gået op for hende nu...
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 20, 2007 19:50:52 GMT 1
"Hva'?" Nightie kiggede ned ad sig selv, "Øh...!" Hun havde egentlig heller ikke lagt mærke til al det blod der var på hendes tøj. "Ja, det er det. Det er bare ikke mit, men han's" svarede hun, og pejede over på Ad'ronakk. Et bekymrende blik satte sig fast på Nightie ansigt, da hun igen kiggede på Ad'mina og Enedar. "Han holder hvad han lover... Det gør han altså..." sagde hun stille.
|
|
|
Post by Enedar on Aug 20, 2007 19:57:28 GMT 1
"Ja.. hun har også været tapper.. det har vi alle.." sagde han stille, og holdt stadig hendes hånd. "De har fjernet min magi, men de mente nok at det ikke var nødvendigt mere.. og jeg vil ikke have nogen kommentarer om det, jeg lovede din onkel at beskytte dig med mit liv, og det har jeg tænkt mig at holde.." Han græd en tåre, lykkelig over at de havde klaret det, de havde alle klaret det... i hvert fald ham, og hans nærmeste. Han prøvede virkelig at tænke væk fra alle de skrig, hyl, og blodige syn der fyldte hans hoved, men det var nærmest umuligt.
"Jeg er ked af at jeg ikke stolede fast på dig inde.. jeg følte mig bare... ubetydelig... som om jeg bare var ligemeget, fordi han var meget pænere og ja.. alle de ord i kan sætte på ham.." Han kiggede på hende, blidt og kærligt..
|
|
|
Post by Administrator on Aug 20, 2007 20:01:57 GMT 1
"Men jeg elsker ham ikke..." Ad'mina smilte til Enedar. "Du burde vaske dig, Nightie... Jeg kan ikke lide at du sidder indsmurt i min brors blod..." Ad'mina kiggede venligt på Nightie. Det måtte da også være ubehageligt for hende? "Ad'ronakk skal nok klare sig!" sagde hun så. "Husk nu; der er kun 2 personer der nogen sinde har overlevet et ophold som HekseMesterens fange. Og den ene person er Ad'ronakk!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 20, 2007 20:06:01 GMT 1
"Og den anden fik kastet en sten i hovedet! Ha ha, den opblæste ged!" Nightie smilede bredt ved tanken om den sten. hun håbede han havde fået en STOR bule. "Jeg burde nok vaske mig, ja... og få noget andet tøj på" Nightie kiggede rundt, "Hvor finder jeg egentlig noget andet tøj, og noget vand?" spurgte hun.
|
|
|
Post by Enedar on Aug 20, 2007 20:13:28 GMT 1
"Ja.. jeg kender ikke det her sted så godt.." sagde han smilende mod Nightie, og vendte sig så mod Ad'mina. "Hvor er jeg glad for at du er i live.." Hans øjne var store og lykkelige. "Jeg gjorde noget jeg ikke selv var klar over, jeg udslettede simpelthen resten af elverhæren, hurtigt og brutalt, jeg fik nogen slag, men det var det.." Først vendte han sig om, så hun lige kunne se det lange og dybe sår på ryggen, og der tænkte på det igen. Lydende, udtrykkende, blodet. Alt stod fuldstændig klart i hans tanker, og de ville ikke forlade ham. Han havde det ikke godt...
|
|
|
Post by Administrator on Aug 20, 2007 20:18:05 GMT 1
"Enedar..." Ad'mina smilede bekymret til ham. "Du hjalp os meget idag! du skal være stolt, ikke skamme dig!" "Jeg skal nok finde noget rent tøj til dig om lidt, min ven" sagde Ad'shina og smilte til Nightie. Ad'ronakk vred sig og gav et gisp da Ad'shina kom til at sætte hånden et forkert sted på en af de brækkede ribben. "Åh, det må du undskylde, min kære fætter!" udbrød hun selv om han ikke kunne høre hende i hans bevistløshed.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 20, 2007 20:22:31 GMT 1
"Tak for det" Nightie smilede tilbage til Ad'shina. "Nå, fotæl så. Hvad skete der midt i kampens hede? hva'? Jeg er totalt nysgerrig!" Nightie havde fuldstændig mistet sin paniske tilstand, og var så småt ved at genvinde den let komiske anlagt Nightie. Hun blev dog ved med at kigge nervøst på Ad'ronakk, mens hun samtidig kiggede på Ad'mina og Enedar.
|
|
|
Post by Enedar on Aug 20, 2007 20:28:09 GMT 1
"Ad'mina løb i spidsen og kæmpede rigtig flot!! Det så vildt fedt ud da hun kæmpede side om side med Ad'shina, de lignede hinanden vildt meget. De havde begge de samme slags sværd, jeg så det oppe fra.. det så godt ud." Enedar var også kvikket lidt op, selvom ryggen satdig sviede så han kunne bande over det.. "Og så faldt elverne på stribe for deres sværd, indtil Ad'mina blev ramt i skulderen.." Han kunne stadig huske hvor chokeret han var over det...
|
|