|
Post by Administrator on Aug 20, 2007 20:33:32 GMT 1
Ad'mina rødmede. Både over Enedars ros, men også over at det var sådan en dum fejl hun havde begået. Ad'mina rejste sig op. Det gjorde ondt i hendes arm, men hun ignorrerrede det. Det lignede stadig at den ikke sad fast på kroppen. Ad'mina gik over til hendes brors seng. Hun lagde en hånd på hans pande. Han var brændvarm. "Tænk at han kunne klare sig derude alene.." mumlede hun frem for sig. "Det var ham mod ALLE elverne indtil han blæste i hornet..." Det er ufatteligt. "Din bror har overlevet mange slag, Ad'mina!" Sagde Ad'shina med et smil. "Nu skal jeg vise dig hvor du kan vaske dig, Niphedoria!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 20, 2007 20:37:05 GMT 1
"Okie, takker" Nightie gik over til Ad'shina, "Så kan i to side og snakke om, hvad i nu kan snakke om... Jeg er straks tilbage!" Hun kastede et sidste blik på Ad'ronakk, og tænkte "Jeg forlader dig aldrig nogensinde igen, det tør jeg ikke!"
|
|
|
Post by Administrator on Aug 20, 2007 20:43:52 GMT 1
Ad'shina viste Nightie hen til et kammer med blanke, blå væge. Der var vægudskæringer af sø-planter, havfruer og smukke undervansdyr. Ad'shina fyldte et kar op med varmt vand og fandt noget tøj frem fra et af de mange udsmykkede kabinetter. "Du kan få noget af mit tøj!" Sagde hun. "Jeg skal aligevel ikke bruge alt det jeg har!" Hun lagde en Kobber-farvet tunika på en stol ved siden af Karet. "God badelyst!" Ad'shina lukkede døren bag sig.
|
|
|
Post by Enedar on Aug 20, 2007 20:46:39 GMT 1
Enedar svang sine ben ud over kanten på sengen, og rejste sig op. Smerten i hans ryg tog til, og han måtte humpe sig over til Ad'mina. Han satte sig i sengen ved siden af hende, og stirrede på Ad'ronakk ligesom hun gjorde.
"Du må være stolt over at ha' sådan en storebror. Han må være perfekt for dig. Jeg er glad for at han overlevede.." Han kiggede på ham, og hans rolige åndedræt.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 20, 2007 20:49:16 GMT 1
"Ja..." sagde Ad'mina og satte sig på kanten af sengen ved siden af Enedar. Hun kyssede ham blidt på kinden og tog hans hånd i sin. Hun kunne føle den kolde ring på hans hånd. Den følelse blev hun aldrig træt af.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 20, 2007 20:51:00 GMT 1
"Perfekt! Bad, yes! Vand, wee!" Nightie strålede. Hun elskede at være i bad! Vand var SÅ meget hendes element. Da hun havde fået smidt det blodige tøj, og havde placeret sig til rette i karet, begyndte hun at vaske sit ansigt, mens hun også kiggede på de smukke vægudsmykninger. Hist og hér var der udskæringer af sirener, og dem syntes Nightie var meget interesante at kigge på. Vandet havde allerede fået en let rødlig farve. Det var helt utroligt at hun faktisk var igang med at vaske sin kæreste's blod af sig...
|
|
|
Post by Enedar on Aug 20, 2007 20:52:06 GMT 1
"Hvordan har din skulder det?" spurgte han hende kærligt, og følte glæden strømme ind i sig, bare hun rørte ham. Hun gjorde ham lykkelig. Han holdt blidt om hendes hånd og smilede til hende..
|
|
|
Post by Administrator on Aug 20, 2007 20:55:09 GMT 1
"Jeg har det fint.." sagde hun "Jeg kan næsten ikke mærke det længere..." Hun smilte til ham. Hun berørte hans ryg let og hans sår healede en lille smule. Det var ikke meget, men lidt var det da...
|
|
|
Post by Enedar on Aug 20, 2007 20:58:39 GMT 1
"Tak.." sagde han smilende. "Men brug ikke unødvendige kræfter på mig.. jeg skal nok klare den.. men jeg tror altid der vil være et ar.." Han kunne føle hvor dybt såret var, og selv ikke tiden ville kunne fjerne det helt.. "Ja.. så har jeg da et minde fra vores kamp.." sagde han stille, og aede hendes kind blidt.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 20, 2007 20:59:37 GMT 1
Nightie var nu gået igang med at vaske sine ben. Hun udforskede stadig vægudskæringerne, og var sikker på at det her var et badeværelse som sagde spar 2. Hun kunne bare ligge her og slappe af i flere timer! Men så igen, ville det være uhøfligt( ) Lige så snart hun var blevet ren måtte hun få den kobber-farvede tunika på, og smutte ud til de andre...
|
|