|
Post by Administrator on Aug 20, 2007 21:01:13 GMT 1
Hun lagde sit hovet ind på hans bryst og sukkede. Hun kunne ikke fjerne blikket fra sin bror. Det måtte være forfærdeligt for Nightie. Ad'mina vidste hvor meget Ad'ronakk kunne holde til, men det gjorde Nightie ikke...
|
|
|
Post by Enedar on Aug 20, 2007 21:05:46 GMT 1
Enedar nussede hendes hår mens han beyndte at nynne en glad melodi han kunne på fløjte*, en gammel en, men den var altid så opkvikkende og og munter. Han kiggede på Ad'ronakk, og spekulerede på hvad den mand egentlig var i stand til. Men han havde nok ikke overlevet hvis han ikke havde haft Nightie, så havde han bare overgivet sig til sidst.. Han vågnede fra sin trance mode, og nynnede videre på melodien. *Last of the Wilds !!!
|
|
|
Post by Administrator on Aug 20, 2007 21:16:54 GMT 1
Ad'mina kunne ikke lade hver med at smile. Den melodi var simpelthen skøn. "Nå, er du turdelduer kan ikke holde sig fra hinanden..!" Ad'shina kom gående ind med et smil på læben.
|
|
|
Post by Enedar on Aug 20, 2007 21:21:34 GMT 1
"Det kan man vidst ikke nægte" sagde han smilende til hende. Han lagde sig med et bump på sengen, for at afslutte sin melodi, og bandede højt oer smerten ved hans ryg, som han fuldstændig havde glemt..
|
|
|
Post by Administrator on Aug 20, 2007 21:25:37 GMT 1
Ad'mina kunne ikke holde en fnisen tilbage, også selv om det måske nok var halv-ondt. Ad'shina gik over til ham og satte ham op igen. Hun rev tunika'en af ham og begyndte at smøre den krystalblå væske på hans sår. Det var rolige, bløde bevægelser.
|
|
|
Post by Enedar on Aug 20, 2007 21:27:56 GMT 1
"Ahh.. det var rart.. tak for det.." sagde han, i et meget lettet og tilfreds tonefald. "Ja ja.. bare spark til folk der i forvejen ligger ned" sagde han for sjov til Ad'mina, og prikkede blidt til hendes skulder.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 20, 2007 21:30:30 GMT 1
"Hey!" sagde Ad'mina med et smil, stadig halvt fnisende, og tog sig til sin skadede skulder.
|
|
|
Post by Enedar on Aug 20, 2007 21:33:11 GMT 1
"Hvad?" sagde Enedar meget uskyldigt. "Du hørte dig selv, du grinede højtlydt af mig, da jeg lagde mig på sengen... det var ikke pænt.. " Hans tonefald var meget ironisk og drilsk, og han prikkede igen til hendes skulder.. meget blidt, men han gjorde det ..
|
|
|
Post by Administrator on Aug 20, 2007 21:38:39 GMT 1
"stop med det!!" sagde Ad'mina igen. "Eller skal jeg forvandle dig til en fritte?" Ad'mina lo. "Jeg tror nu nødig at du ville giftes med en fritte, min kære Ad'mina!" lo Ad'shina der nu masserede Enedars ryg med en kølig, Grøn væske der var lige så tynd som vand. Ad'mina genkendte den straks som den væske Eonár havde brugt mod hendes sår for længe siden. Hun kunne sagtens huske hvor behagelig den væske havde været. Og hvor døsig hun blev af den...
|
|
|
Post by Enedar on Aug 21, 2007 13:58:03 GMT 1
"Alt andet end fritter.." sagde han fpr sjov, og følte at han slappede mere af end han havde gjort på noget tidspunkt før... Væsken havde åbenbart hen trættende virkning, og det varede ikke længe før en gabte en smule, og havde lyst til at lægge sig ned..
"Er den her væske også trættende?" spurgte han smilende, og gabte en gang til..
|
|