|
Post by Niphedoria on Aug 21, 2007 16:45:16 GMT 1
"Så må det vel også være bad nok for i dag" Nightie dykkede lige sit hoved ned under vandet igen, og smuttede så op af karet. Vandet var næsten blevet helt rødt. Hun fik hurtigt tunikaen på, kørte sine fingre gennem sit hår et par gange, og chekkede at Tunkiaen sad helt perfekt før hun gik ud af badeværelset.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 21, 2007 19:58:29 GMT 1
Ad'mina smilte til Enedar. Det var let at se hvordan han blev døsig. Hun lændte sig frem og kyssede ham blidt på kinden, hvorefter hun stilte sig over til sin Brors seng igen...
|
|
|
Post by Enedar on Aug 21, 2007 20:03:13 GMT 1
Enedar sad og småsov, og da han så hun rejste sig, vidste han at hun stadig var lidt bekymret. Hvor var Nightie også henne??
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 21, 2007 20:08:42 GMT 1
Nightie kom gående rundt om hjørnet, iført den nydeligt kobber farvede tunika. " 'Ey! Nogen forandringer, mens jeg har været væk?" spurgte hun, med hensyn til Ad'ronakk. Burde han ikke snart vågne...? Hun gik hen, og stalte sig overfor Ad'mina, på den anden side af Ad'ronakk's seng, og aede hans kind. Han kunne vel ikke mærke det, men det gav hende en føelse af tryghed alligevel.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 21, 2007 20:13:12 GMT 1
"Åh, godt du kom!" sagde Ad'shina og holdt op med at massere Enedar. "Jeg kan ikke behandle 3 pagenter på én gang, så har du noget imod at hjælpe lidt til?" Hun gik over til et bord der var helt fyldt med flasker, krukker og løse urter og begyndte at hælde noget af det sammen og røre i det. Ad'mina satte sig over på sengen til Enedar igen...
|
|
|
Post by Enedar on Aug 21, 2007 20:16:17 GMT 1
Enedar lagde armen rundt om Ad'minas ryg, og spurgte så Nightie : "Var det godt med et bad? Du ser i hvert fald opkvikket ud..." Han lagde hovedet blidt på Ad'minas skulder.. den salve gjorde ham virkelig træt..
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 21, 2007 20:20:42 GMT 1
"Jeg hjælper gerne, bare jeg får at vide hvad jeg skal gøre. Og ja, det bad lettede utroligt meget! Badeværelserne styrer totalt" Nightie trak på skuldrene, og gik over til det lille "salve og urte" bord. Hun afventede videre instrukser( )
|
|
|
Post by Administrator on Aug 21, 2007 20:27:29 GMT 1
Ad'shina ragte en skål med kobberrådt væske i til Nightie. "Dette her skal du smørre på Ad'ronakks torso* alle de steder hvor han har sår og skrammer. Pas på hans 2 nedderste, højre ribben. De er brækket. Det ligner næsten at nogen har sparket ham.. Men det kan vel ikke passe." Ad'ronakk lå med et fredsfyldt ansigtsudtryk. Hans mund og øjne var lukket. Hans bryst sænkede og hævede sig i de rolige åndedrag han tog. Ad'shina havde klædt ham af, så nu lå han bare dækket af det mælkehvide lagen. ( Som nogen steder nu var rødt i stedet for hvidt )
*Torso er - for dem der ikke ved det - brystet, maven og ryggen.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 21, 2007 20:31:54 GMT 1
"Så har Elvernes Bente godt nok sparket hårdt til...!" Nightie kiggede, mere bekymret end før, på Ad'ronakk. Hun hældte noget af væsken ud på Ad'ronakk's brystkasse, og gik igang med at smørre væsken ind i de sår han havde dér. Forsigtigt undgik hun de to brækkede ribben.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 21, 2007 20:34:49 GMT 1
"Det burde give ham en god nats søvn..." sagde Ad'shina beroligende til Nightie. "Der er ikke noget at være bekymret for! Er der nogen der kan overleve et par skrammer, så er det Ad'ronakk d. 2.!"
Ad'mina kyssede Enedar på panden og lagde ham så til rette på sengen. Han var åbenbart faldet hen...
|
|