|
Post by Niphedoria on Aug 21, 2007 20:38:14 GMT 1
"Tjah, det kan du vel have ret i!" Nightie smilede, og prøvede at opmuntre sig selv. Det lykkedes kun halvt. "Han sover også?" spurgte hun Ad'mina, og nikkede over til Enedar. Hun gik igang med at indsmøre sårene på Ad'ronakk's mave...
|
|
|
Post by Administrator on Aug 21, 2007 20:44:01 GMT 1
Før Ad'mina kunne nå at svare, rørte Ad'ronakk på sig. Hans hoved faldt ned på siden og han gav en stønnen fra sig. Den slags stønnen man giver fra sig, når man vågner op fra et marreridt og ser at det hele endelig er overstået. "Er -... Er jeg død?" mumlede han - stadig med lukkede øjne. "Kom, vi går, Ad'mina!" hviskede Ad'shina til sin kusine og trak hende med ud af kammeret. Nu var det kun Nightie og Ad'ronakk. ( + den sovende Enedar, men han tæller ikke XD )
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 21, 2007 20:47:44 GMT 1
Nightie gav et lille forskrægget hop fra sig, "Ej, dét(!) håber jeg godt nok ikke!" Nightie smilede, lykkelig over at han endelig var vågent. Hun fortsatte med at indsmøre hans sår, og kastede et hurtigt kik på Enedar. Han sov stadig...
|
|
|
Post by Administrator on Aug 21, 2007 20:51:46 GMT 1
Ad'ronakk øbnede øjnene og så op på Nightie med et svagt smil. "Tak fordi du ikke gik fra mig!" sagde han stille. Han lukkede øjnene og nød følelserne af Nighties hænder.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 21, 2007 20:56:07 GMT 1
"Jeg lovede jo at jeg aldrig ville gå fra dig. Og jeg må sige, at i har de nydeligste badeværelser her omkring... Nu bli'r jeg nød til at spørge dig, om du ikke lige vil vænde dig om, så jeg kan indsmøre de sår du har på ryggen..." Nightie vidste ikke om han burde vænde sig... Men det kunne han vel godt klare? ( )
|
|
|
Post by Administrator on Aug 21, 2007 20:59:59 GMT 1
"Jo, selvfølgelig.." Ad'ronakk løftede sig op i armene ( De havde ingen skader ) og vendte sig op på maven. Han trak en pude ind under sin brystkasse for at beskytte sine 2 ribben. "Kan du huske dengang ved Stencirklen..?" spurgte han stille.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 21, 2007 21:03:05 GMT 1
"Tjah, det gør jeg da. Det er ikke rigtig noget jeg kan glemme" Nightie svævede tilbage til den aften. Det havde da godt nok været en indflydelses rig aften...! (O.o) Så gik hun igang med at smøre hans ryg ind. "Du skal bare sige til hvis jeg kommer til at gøre noget forkert..."
|
|
|
Post by Administrator on Aug 21, 2007 21:06:59 GMT 1
"Ved du hvorfor jeg kastede min kærlighed på dig så hurtigt?" spurgte han og sukkede. Var der nogen der var gode til at massere var det sirener. ( XD ) Han gjorde et kast med hovedet så hans lange, sorte hår faldt væk fra hans skuldre. Selv efter den lange kamp for overlevelse, var der ikke den mindste knude at finde i det...
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 21, 2007 21:09:44 GMT 1
"Nu du siger det... Nej, det gør jeg ikke." Hvorfor havde hun aldrig selv tænkt på det? Det var egentlig ret underligt at det var sket så hurtigt. De var trodsalt så forskællige i alle hensigter. Det ville hun måske finde ud af nu? (XD selv!)
|
|
|
Post by Administrator on Aug 21, 2007 21:20:43 GMT 1
"De fleste ser på en Sirene, og så ser de den smukkeste kvinde..." sagde han poetisk. "Jeg så på en sirene, hørte hendes latter og så hende rødme... Og jeg så den perfekte kvinde for mig. Jeg vidste at Du ikke var som alle andre Sirener, Nightie. Eller andre mennesker eller elvere jeg nogen sinde har mødt..!" Han smilte op til hende.
|
|