|
Post by Administrator on Aug 29, 2007 18:52:26 GMT 1
"Så bare digt noget realistisk op!" Mumlede Ad'mina til Enedar. "Du ved vel nogenlunde hvor mange det er?" Ad'ronakk fik dokumentet overgivet til ham. Han greb en Havørne*-fjer i luften...
*: Mange tror at Kongeørnen er den største og prægtiste af ørnene, men det passer ikke. Det er Havørnen der er 'ørnenes Konge' selv om mange ikke er klar over det. Havørnen har et vingefang på 2.7 meter.
|
|
|
Post by Enedar on Aug 29, 2007 18:55:25 GMT 1
"Synes du selv 30 lyder realistisk?!?" Hviskede han højt. Han var mega stresset nu, mest fordi folk nok ville anse ham for at være overdrevet og storsnudet.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 29, 2007 19:05:29 GMT 1
"Jeg tror at det er fint!" hviskede Ad'mina og så på enedar med store øjne. 30? 30?!?! Havde hendes forlovet lige dræbt 30 elverkrigere? Det var da utroligt! Hun kunne ikke lade hver med at beundre ham af hele sit hjærte. Men hun dregede hovedet da Ad'ronakk talte. "Ad'ronakk kæmpede i Vindarro-krigen." Han sukkede dybt og vemodigt og sagde så "14 elvere faldt for hans kniv." Dette skabte stor mumlen mellem Administratorene. En summen af stemmer der hviskede uforstående til hinanden. Ind imellem kunne man høre stemmer som "En kniv?", "14 elvere dræbt med en KNIV?" eller "Hvorfor siger Ad'ronakk dog sådan noget?" Ad'mina så på Sin bror med et spørgene blik. Først for hun at vide at hendes forlovet har dræbt 30 elvere, og nu at hendes storebror har nedlagt 14 med et våben så dårligt som en kniv.
|
|
|
Post by Enedar on Aug 29, 2007 19:13:39 GMT 1
Lettet over Ad'minas anderkendelse, hørte han hvad Ad'ronakk havde gjort. Og det var da helt utroligt... med en kniv, og i betraktning af at han faldt i baghold... han var virkelig noget at beundre, og ham dværgekongen var da også for sej.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 29, 2007 19:15:28 GMT 1
"Skra-balder!" Nightie var faldet ned af sin stol. Havde Ad'ronakk drabt 14 elvere... med en freaking kniv?? Det var da... woow! Hvis det bare var med en kniv, hvad kunne han så ikke gøre med at svær? Hun satte sig hurtigt op på stolen igen, og kørte sine fingre gennem sit hår... som stadig ikke sad perfekt(XD)
|
|
|
Post by Administrator on Aug 29, 2007 19:27:54 GMT 1
"Ad'ronakk, vær venlig at overgiv det rigtige antal og dit rigtige våben!" Hovedstadens Hersker - Ad'minas onkel - kiggede på Ad'ronakk med et skeptisk blik. "Der er ingen grund til at spille helt hér, min kære Nevø!" Ad'ronakk trak en lille kniv op fra hans bælte. Den var af det håreste jern og havde de smukkeste guld-udsmykninger og rene Rubiner i skæftet. Helt sikkert en kniv der kunne give en fattig familie husly i over 5 år! "Jeg blev overfaldet, det eneste jeg havde var denne kniv." sagde Ad'ronakk og så rundt på forsamlingen ved bordet. "I ved hvad jeg er i stand til. I sidste krig mod dværgene dræbte jeg 42 dværge. Dér var jeg ordenligt udrustet, og jeg havde et våben der kunne slå fra sig!" Dette skabte blot mere mumlen. De kunne godt se at der var noget om det han sagde.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 29, 2007 19:30:34 GMT 1
"DANG!" Nightie var faldet ned af sin stol igen. 42 DVÆRGE? O.o minen viste sig på hendes ansigt. 42?? Det var da helt stygt! Sikkert havde det været nødvendigt... men 42? Det var altså ret mange! Hun satte sig op på stolen igen. "Næste gang, limer jeg mig selv fast!" tænkte hun, og lod håret sidde.
|
|
|
Post by Enedar on Aug 29, 2007 19:31:35 GMT 1
Enedar gav ham ret, og sad stadig og beundrede ham. Det måtte være så fedt at have en storebror som ham. Uden tvivl den stærkeste af alle, han kunne nemt klare ham Alfehesten, det var han sikker på. Enedar ventede bare usikkert på at det blev hans tur..
|
|
|
Post by Administrator on Aug 29, 2007 19:36:24 GMT 1
"14 elvere falgt for hans kniv!" sagde han igen bestæmt og skrev under med Ørne-fjeren. Han satte sit Merke med Sejl og gav dokumentet vidre til Ad'mina hvis ansigt lyste af stolthed over hendes bror. "Ad'mina kæmpede i vindarro-krigen" sagde hun og ragte ut efter en Ravne-fjerpen. "12 elvere falgt for hendes svær" Mange af Administratorene nikkede annerkendende. Hun skrev under, satte sit sejl og gav dokumentet vidre til Enedar med et smil. Mange fra Administrator-familien målte ham med en venlig - men meget streng - mine.
|
|
|
Post by Enedar on Aug 29, 2007 19:39:51 GMT 1
Enedar tog, en smule nervøs imod pergamentet og en formegentlig falkefjerpen, der lå foran ham, og skrev så det ned inden han sagde det. Derefter så han op, og mødte de mange spørgende blikke. Han tog sig sammen, og sagde så: "Enedar kæmpede i Vindarro-krigen.." Holdt en lille pause, og sagde så. "30.. elvere faldt for hans sværd, og hans magi.." Han så ned i bordet..
|
|