|
Post by Administrator on Aug 29, 2007 19:44:42 GMT 1
Ad'attiko nikkede annerkendende og hviskede højt til Ad'shina der sad ved siden af ham. "Jeg kan li' den knægt!" Mange af Administratorene smilte eller nikkede til Enedar. Ad'mina smilte kærligt til Enedar. Derefter hivskede hun til Ad'ronakk. "Du skylder mig stadig den ravance i sværkamp!" "Hvad? Nu hvor jeg er såret og alt muligt?" Ad'ronakk smilede til sin søster. "Ja, det kan jo være at jeg så har en chance!" "Du drømmer!" Ad'ronakk killede Ad'mina i siden, så hun var lige ved at grine højt.
|
|
|
Post by Enedar on Aug 29, 2007 19:49:09 GMT 1
Enedar så op, og til hans forbløffelse var alle smilende og glade, så han var meget lettet. Han gav pergamentet videre, og så smilende på de to søskende der drillede hinanden. Han sukkede, og sank mere behageligt ned i stolen...
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 29, 2007 20:05:18 GMT 1
Fredfyldt. Nightie trak på smilebåndet. Enedar var blevet godtaget, Ad'mina og Ad'ronakk havde det fint. De andre Ad'ministratorer havde det fint, og ham alfen var da godt nok lille!O.o Man burde næsten fjerne den bog han sad på, bare for at se hvad der så ville ske:P Og bedst af alt, havde de vundet over Elvernes Bente, det opblæste nokkefår! Han var bare for svag til nogensinde at blive hyldet igen, yes! Pludselig, kunne hun lugte røg... Var der ild i noget? hun vendte sig om, og kiggede lige ind i et stearin lys... HENDES HÅR! "Argh!" Hun hoppede op fra stolen, og rodede i sit hår. Hvor galt stod det til?? (Muhaha! Tak Malle!^^)
|
|
|
Post by Administrator on Aug 29, 2007 20:11:47 GMT 1
"Og jeg er da vist ikke den eneste der bryder mig om ham!" hviskede Ad'attiko til Ad'shina da Ad'mina kyssede Enedar på kinden. Hun kunne ikke lade hver. Ad'ronakk drejede hovedet og så på Nightie der var sprunget op fra stolen. Han rejste sig og gik hen til hende. Mange af de andre Administratorer havde også rejst sig for at gå. Ad'ronakk gik hen til nightie. Han smilte til hende og sagde stille "vær sød ved lysene!" Han strøg en hånd hen over hendes hår, og det brændte kom tilbage, og så ud som det havde gjort før.
|
|
|
Post by Enedar on Aug 29, 2007 20:15:11 GMT 1
Enedar blev fyldt med lykke, og rødmede en smule, da det var overfor så mange mennsker. Men det gjorde ikke noget, han var lykkelig, det var der ingen tvivl om. Han blev bare ved med at kige fortryllet på Ad'mina, uden at ænse, at der var noget i vejen med Nightie...
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 29, 2007 20:21:49 GMT 1
"Wow! Du har reddet mit hår! Du er den bedste!" Nightie holdte sig ind til ham. Hendes store, farlige, stærke, fantastiske helt. Hun kiggede stolt op på ham, stalte sig på tær, og kyssede ham hurtigt men lidenskabeligt på munden. Nu kunne de stearin lys bare komme an, ku' de! (XD)
|
|
|
Post by Administrator on Aug 29, 2007 20:32:36 GMT 1
Ad'ronakk gjorde pludselig noget som ikke lignede ham spor! Han holdt om Nightie, fik hende til at bakke ind til hun stod op af vægen og kyssede hende. Langt og længe. Han lod en hånd glide sikkert op under hendes kofte. Pludselig trak han sig væk fra hende, og gik med hastige skridt væk fra hende, uden at se på hende en eneste gang. Han gik ud af trædøren og dregede ned af en korridor.
Ad'mina smilte til Enedar. "Det var da ikke så slæmt, var det? Det var min 1. underskrift, så jeg var vildt nærvøs!"
|
|
|
Post by Enedar on Aug 29, 2007 20:37:18 GMT 1
"Det forstår jeg godt" sagde han kærligt til hende. "Jeg var mest forvirret, og frygtede en smule at de ikke ville tro mig, men det lader til at jeg ikke havde noget at frygte for." Han smilede, og syntes at dagen var gået utroligt hurtigt. Men det var vel også kun ved otte tiden. Han ænsede stadig ikke noget af det der skete bag hans ryg. "Du klarede det godt.." Han hentydede til underskriften, og så kærligt og afslappet på hende...
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 29, 2007 20:38:46 GMT 1
Nightie stod stadig op af vægen, og havde et drømmende blik i øjnene, hun gik langsomt over til Ad'mina og Enedar. "Det er vildt sejt, at i lige har givet jeres første underskrifter!" Hun støttede sig op af en stol, uden rigtig at være til stede. Hun plejede da ellers ikke sådan at "drømme" midt i det hele? Tåge, jo det gjorde hun tit... men drømme? nahaj!... Hvad mon Ad'ronakk skulle?
|
|
|
Post by Administrator on Aug 29, 2007 20:40:48 GMT 1
"Nightie, er der noget galt?" Ad'mina så bekymret på hende. det var MEGET sjældent at hun havde virket så fjern... "Nightie?!?!" Ad'mina stak en Hånd ind foran hendes ansigt da hun ikke svarede. "Så svar mig dog!"
|
|