|
Post by Niphedoria on Jan 9, 2008 19:59:04 GMT 1
"Jeg er glad for at du forstår mig." Nightie støttede sit hoved med sine hænder, mens hun kiggede på Ad'ronakk. Det med at få børn, var virkelig noget der betød meget for ham. "Men øh..." Hun var ret usikker på det næste spørgsmål. Ærlig talt, burde det være noget hun vidste i forvejen. "Hvordan foregår sådan en landvæsens-graviditet enlig? For jeg kan ikke forstille mig det er på den samme måde som os, under vandet plejer at gå i gennem" Eeek! Pinligt spørgsmål! -__-
|
|
|
Post by Administrator on Jan 9, 2008 20:08:07 GMT 1
Ad'ronakk lo højt, men med hende, og ikke af hende. "Jamen hvordan foregår den slags da for undervandsfolk?" Han lagde hovedeet på skrå. Den slags havde han aldrig tænkt på? Var det ikke det samme..? "Men jeg går da ud fra at det foregår i dit folks metode når det er dig der er hun-køn..?" Han smilte til hende med et skævt smil. Mange ting vidste han om de mest mystiske racer, men på dette her punkt var han blank! Han vidste måske noget om det område når man snakkede elvere, hobitter eller endda orcer, men Sirener og andre havfolk?! Det var da aldrig faldet ham ind at tænke over!
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 9, 2008 20:18:12 GMT 1
"Ehm..!" Så skulle der hvist forklares lidt. "Jo, de tager faktisk ikke så lang tid. Nogle få måneder, cirka 3 - 4 styks. Og det er meget afslappet, det har sikkert noget med omgivelserne at gøre. At det er under vand." Nej, hvor var det svært at forklare! O.o "Det påvirker enlig ikke humøret særlig meget. Nogle bliver lidt følelses besværet, men langt de fleste er i stand til at forsætte deres "arbejde". " Afsluttede hun.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 9, 2008 20:27:21 GMT 1
Ad'ronakk smilte til Nightie. "Ja, man lære jo noget nyt hver dag!" Sagde han med et glad skuldertræk. "Så er det lidt anderledes for mennesker... For en gennemsnitslig kvinde tager det omkring 9 måneder. Det kan i visse tilfælde frembringe søvnmangel og nogle få andre ting. Det kan tit deprimere kvinder lige før og lige efter. Jeg har hørt at det skulle gøre ret så ondt, men det er jo en ting som jeg aldrig kommer ud for..!" Han smilte roligt til hende. Det så ikke ud til at det gjorde ham det mindste pinligt berørt at snakke om den slags ting.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 9, 2008 20:40:29 GMT 1
"Det lyder søreme tiltrækkende!" sagde Nightie i et ironisk tonefald. Smerte? Ja, okay. Så længe det ikke var meget værre end flængen fra i går. I GÅR! Det var jo også rigtigt! Hun havde næsten helt glemt det! Tosk! O.o Et kort øjeblik så hun en lille smule forvirret ud, men genvandt hurtigt det almindelig ansigt. Enedar. "Nu, til et mere deprimerende emne... Så må jeg altså få set til Enedar..."
|
|
|
Post by Administrator on Jan 9, 2008 20:50:31 GMT 1
Ad'ronakk udstødte et hånligt fnys, men tog så sig selv i det. Han hostede let og sagde så roligt igen og smilede. "Jeg ved ikke hvor de har gjort af ham, men sikkert et eller andet sted i Hovedstaden. Jeg kan vel teleportere dig derover hvis du vil have dét?" I Ad'ronakks hoved blev den samme sætning ved med at køre ustandseligt: "De har ikke noget, Du må ikke holde hende tilbage! De har ikke noget, Du må ikke holde hende tilbage! De ha..!!!" Han var næsten i tvivl om, om man behøvede at kunne læse tanker for at vide hans tanker.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 9, 2008 21:02:46 GMT 1
"Ad'ronakk..." Nightie rejste sig og stilte sig ved siden af ham. "Bare rolig, der er ikke noget. Det er dig jeg elsker, Enedar og jeg er bare venner. Du har ikke nogle konkurrenter." Hun bukkede sig lidt ned, og kyssede ham lidenskabeligt på munden. Nærmest for at understrege det hun lige havde sagt.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 9, 2008 21:05:53 GMT 1
"Jeg.. Jeg ved det godt..." Sagde han med et usikkert smil mens tankerne stadig kørte rundt i hovedet på ham. "Men sådan en skønhed som dig er ikke kun jagtet af én mand..." Han smilte til hende og var stadig ikke sikker på om han kunne være sikker. Han prøvede ellers på at tro hende så godt han kunne...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 9, 2008 21:24:58 GMT 1
"Ad'ronakk, Ad'ronakk, Ad'ronakk..." Sagde hun stille mens hendes fingre løb ned langs hans hår. "Jeg kan ikke sige jeg ikke forstår dig. Hvis jeg var dig, ville jeg heller ikke stole på det*." Hun var sirene, at forlange at Ad'ronakk troede helt og holdent på hende, var udelukket.
*Lød det forkert? Hm... :s
|
|
|
Post by Administrator on Jan 9, 2008 21:29:55 GMT 1
Ad'ronakk smilte til hende og de ophissede stemmer stilnede lidt af. "Tag du nu bare hen og besøg ham halvblods-mennesket..." Sagde han, og kunne ikke lade hver med at vise en lille smule afsky selv om han virkelig forsøgte at holde det inde for hende. Han kunn alligevel ikke holde ret meget hemmeligt for hende... "Du siger bare når jeg skal sende dig af sted..."
|
|