|
Post by Niphedoria on Jan 9, 2008 21:37:42 GMT 1
"Ville nu være et okay tidspunkt?" spurgte Nightie, som følte at det måske var at presse den lige hårdt nok. Ad'ronakk brød sig godt nok ikke særlig meget om Enedar. Men hvem kunne bebrejde ham? Hun kørte sine fingre gennem sit hår, og smilede til ham.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 9, 2008 21:41:48 GMT 1
"Det er da helt op tl dig!" Sagde han med et spørgende udtryk. "... Hvorfor ikke?" Han trak lidt på skuldrende og smilte lidt. "Neko bliver sikkert glad for mit Selvskab, så det er ikke fordi at jeg kommer til at kede mig..!" Et smil dukkede op på hans ansigt igen. "Desuden gav du mig noget at drømme om, lige før..!" Han kyssede hende på kinden og smilede tillidsfuldt, selv om han følte sig utrolig dum. "Skal jeg ikke bare sende dig af sted..?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 9, 2008 21:54:17 GMT 1
"Jo, det gør du bare" smilede Nightie som svar. Hun glædede sig allerede til at have små Ad'ronakk kloner til at løbe rundt omkring. Hvis de fik en pige, ville hun så ligne Nightie? :s
|
|
|
Post by Administrator on Jan 9, 2008 21:57:49 GMT 1
Ad'ronakk lænede sig frem for at kysse hende, og i det øjeblik hans læber berørte hendes*, forsvandt hun fra Vindarro og stod i næste øjeblik i et andet kammer. Ad'mina sad med Armene foldede omkring benene og så ud af vinduet på en stol. Hun havde dybe rande under øjnene og så ikke ud til at have fået noget søvn overhovedet. "Hey, Nightie.." Hun så over mod hende og smilede svagt. "Hvad laver du så hér?"
*: En romantisk måde at gøre de mest simple ting på..? XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 9, 2008 22:09:18 GMT 1
"Ad'mina!" Nightie løb over til Ad'mina, og holdt hende tæt ind til sig. "Jeg er så ked af at vi bare forsvandt på den måde! Og så bare lod dig være hér..." Hun holdt stadig om sin veninde men trak sig lidt tilbage, så hun kunne få et ordentlig kig på Ad'mina. "Hvor ser du dog ud..." sagde Nightie stille, og holdt igen Ad'mina tæt ind til sig. "Hvordan har du det? Har du slet ikke fået sovet? Er der noget jeg kan gøre?" Hun hadede at se sin, eller ret så stærke veninde, i sådan en tilstand. Der var elt klart foregået noget hun ikke havde fået at vide. "Jeg har savnet dig virkelig meget, også selvom det var i går vi sidst sås. Jeg fatter ikke noget som helst..." Nu var det lige før hun begyndte at græde.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 10, 2008 16:00:56 GMT 1
"Det gør ikke noget, Jeg har det forfærdeligt, Nej jeg har ikke fået sovet det mindste, jeg tror ikke at der er noget du kan gøre og jeg har også savnet dig..." Sagde Ad'mina og kunne ikke lade hver med at smile lidt. "Havde dig og min Bror det hyggeligt..?" Spurgte hun, bare for at tale om noget andet. "Neko var sikkert glad for at se jer igen..."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 10, 2008 16:07:20 GMT 1
"Så hyggeligt man nu kan have det efter en halv skilsmisse" Svarede Nightie og smilede tilbage til Ad'mina. Det var godt at se hende smile... Så var det ikke gået totalt af sporet, endnu. "Han har allerede tanker om at udvide familien, men jeg holder lidt igen." Hun fandt en stol og trak den hen ved siden af Ad'mina.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 10, 2008 16:40:18 GMT 1
"Halv skildsmisse?!" gentog Ad'mina interresserede og hendes øjne blev store. "Hvad mener du med det?" Hun rykkede lidt på den måde hun sad på. "Fortæl - fortæl!" Endnu engang virkede hun utroligt nysgerig.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 10, 2008 16:44:47 GMT 1
"Øh..." var det virkelig noget at fortælle, når Ad'mina lige havde været gennem det med Enedar? "Jo, Ad'ronakk og jeg kom op og skændes om hvem der holdte med hvem, og hvorfor... Vi sagde nogle ikke så pæne ting til hinanden, og det ene førte til det andet..." Pause. "Og så blev vi enige om at vi ikke gad hinanden mere, så jeg tog altså ringen af..." Nightie kiggede ned på sin hånd, bare for at sikre den stadig sad der. Og det gjorde den, heldigvis.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 10, 2008 20:08:35 GMT 1
"Lige som Keronitta..!" Hviskede Ad'mina med store øjne. Hun faldt helt frem i stolen og lyttede spændt. "Det kan han da ikke have reageret helt normalt på..? Han har jo prøvet det før*!" "Hvad skete der så?!" Ad'mina havde svært ved at sidde stille på stolen. Historien havde åbenbart gjort det svært for hende at side på stolen.
*: Uha..? XD Gad vide om der gik noget op for Nightie dér? XD
|
|