|
Post by Administrator on Jan 12, 2008 0:00:08 GMT 1
"Det lydder da ellers hyggeligt..!" mumlede Ad'mina og truede endnu engang med at falde ned af stolen. "Men hvad skylder jeg enlig æren? Jeg regner med at der er en grund til at du kommer..?" Hun smilte træt og ønskede sig inderligt at kunne sove. Det at Nightie var kommet havde lettet hendes tanker om Enedar en smule.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 12, 2008 0:09:48 GMT 1
"Jeg havde planlagt at finde Enedar, og få snakket med ham. Men så fandt jeg dig..." Nightie fulgte Ad'minas blik. "Så gå da hen og læg dig" sagde hun kort, med et skævt smil. Ad'mina havde brug for søvn, tydeligvis.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 12, 2008 0:17:30 GMT 1
"Okay, hvis du virkelig vil have mig til det..!" sagde Ad'mina med et grin og rejste sig fra stolen. Det var først nu gået op for hende hvor træt hun var. "Errak!" kaldte hun højt og i næste øjeblik gik døren til kammeret op. I døråbningen stod en høj, slang mand. Han bukkede dybt og spurgte høfligt "De kaldte?". Han havde glat, rødt hår der gik ham ned til hvor hans brede skuldre begyndte. Hans hage var gladtbarberet og han havde et tillidsfuldt og venligt smil. Han var klædt i en mørk grøn kofte, der var tegn på at han var i administratorenes tjeneste. "Dette her er Errak." Sagde Ad'mina med et smil til Nightie. "Han er blevet min personlige assistent, siden i går eftermiddags... Han skal nok følge dig ned til Enedar." Den høje, lettere tiltrækkende mand smilede et charmerende smil, først til Ad'mina og derefter til Nightie. "Rart at møde dem, My Lady!" Sagde han høfligt og bukkede igen.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 12, 2008 0:26:35 GMT 1
"Dejlig...!" Halv-hviskede Nigthie til Ad'mina, skjult bag et smil. "Og rart at møde dem Hr." Sagde hun høfligt tilbage, og gik hen mod døren. "Vi snakkes senere, og prøv at få sovet." Hun himlede med øjnene da hun kom helt hen til døråbningen. Så Ad'mina havde en assistent, hvor fedt var det lige?? X)
|
|
|
Post by Administrator on Jan 12, 2008 0:34:21 GMT 1
Errak holdt døren for Nightie mens hun gik ud. "Deres veninde har ret min herskerinde." Sagde han med et alvorligt smil. "De trænger til søvn." "Tak for rådet begge to." Mumlede Ad'mina med et smil. Errak lukkede forsvareligt døren efter Nightie og begyndte at førre hende gennem korridorrene. Han måtte være på samme højde som Ad'ronakk, men Errak havde alligevel ikke den samme ellegance som ham. Det røde hår indrammede hans venlige ansigt på en måde der fik ham til at se ret godt ud. "Sir Ad'ronakk d. 2.s forlovede?" spurgte han med endnu et charmerende smil til Nightie mens de gik. "Jeg havde godt nok hørt om en sirene, men jeg må nok hellere indrømme at jeg ikke troede på det."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 12, 2008 0:41:43 GMT 1
"Ja, jeg kan forstå at de ikke er den eneste." Svarede Nightie, og kiggede op på hans ansigt. Han var faktisk ret sød, når man tænkte over det. "Sirener har åbenbart ikke det bedste ry på landjorden, så det er intet under at folk har svært ved at tro på det."
|
|
|
Post by Administrator on Jan 12, 2008 0:49:12 GMT 1
"Jeg har aldrig troet på det med blodige kvindevæsner alligevel." sagde han smilte skævt til hende. "Og erlig talt, ligner du heller ikke en der kunne finde på at dræbe nogen. Der ser du alt for sød ud til." Han sakkede lidt bagud, så han kom til at gå ved siden af Nightie, hvor han før havde gået lidt foran hende. "Hvor er det nu at dig og min herskerinde kender ham halvelveren fra?" Spurgte han fraværende. "Det må være noget jeg har glemt. Jeg kan i hvert fald ikke lige komme på det.." Det var enlig utroligt at et menneske kunne smile så venligt i så lang tid. Han virkede utrolig munter og hans smil faldt ikke på noget tidspunkt.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 12, 2008 11:04:01 GMT 1
"Vi er venner, vi mødte hinanden for godt et halvt år siden." Nightie kiggede frem for sig. Dét smil, virkede helt unarturligt. Var hans ansigt frosset fast i den position, eller sådan noget? Nå, men hun havde allerede fundet et "øgenavn" til ham. Smiley-face, haha! (XD) Men selvom det virkede spøjst, så var det også behageligt. Han lignede helt klart en man kunne stole på.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 12, 2008 11:31:14 GMT 1
"Åh ja, det er rigtigt." han vendte blikket frem ad og dregede om endnu et hjørne. "Skøn kvinde, min herskerinde. Det er spændende hvem der fanger hende først, nu hvor hun er fri igen, syntes du ikke..? Hvad var dit navn, igen?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 12, 2008 11:39:30 GMT 1
Nightie løftede sit ene øjnbryn i en skeptisk mine. "Navnet er Niphedoria." Hun brød sig lidt mindre om Errak nu,da hun ikke helt kunne finde ud af, hvordan det han lige havde sagt skulle forståes. Og hvad var det for en måde at sige det på? Fanger hende først. Hvis hun kendte Ad'mina ret, og det mente hun selv at hun gjorde, så ville det være hende der fangede nogen, og ikke omvendt.
|
|