|
Post by Administrator on Jan 12, 2008 16:08:52 GMT 1
"Nå, jamen så vil jeg da gå op og kigge lidt, til min sovende hærskerinde!" sagde Cáran med et kækt smil og et blik til den Rødhårede. "Du kan lige vove på noget!" Truede Errak, og for første gang svandt hans smil lidt. "Hun er min!" "Du drømmer!" Råbte Cáran udfordrende over skulderen. Han var alle rede halvt over gårdspladsen. Errak mumlede et eller andet, men genvandt så sit muntre smil igen, og så på Nightie. "Denne vej, My Lady!" sagde han så, og førte igen Nightie vidre. De gange de nu gik igennem, var smallere og mere dunkle. Der var ingen vinduer og de var kun oplyst af få fakler.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 12, 2008 16:14:35 GMT 1
Dystert. Havde de lige diskuteret, hvad hun troede de havde diskuteret? Hvor respektløst!* Hun kiggede på væggene og følte sig underligt klautsrufobisk. Hun håbede at hun aldrig skulle sidde i sådan et fangehul. Det var simpelthen for skummelt! Ingen vinduer... tænkte Nightie, som allerede savnede lyset uden for.
*Nightie, Nightie, Nightie... Du har SÅ meget at lære! XD
|
|
|
Post by Administrator on Jan 12, 2008 17:02:33 GMT 1
de gik ned af en trappe* og om et hjørne. Der sad en skummelt udseende mand på en stol og betragtede dem mens de gik nærmere. "Der er en begøgende til Halvelveren." Sagde Errak uden at se manden på stolen i øjnene. I stedet så han direkte gennem den store port der var i vægen. "Fangen sover." Sagde vagten fraværende og så ud som om at han selv kunne falde i søvn. "Og desuden skal jeg bruge en skriftlig tilladeslse fra Ad'mina selv." "Jeg er hendes personlige assistent! Desuden sover Lady Ad'mina." "Jamen så ligger de jo nok og drømmer sødt om hinanden!" "Ad'mina er frdig med halvelveren." Mumlede Errak og lød som om, han mente at han nok skulle besteme hvem Ad'mina drømte om.
*: Aaargh!! XD Under jorden!!
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 12, 2008 17:08:44 GMT 1
Enedar sov også? Det var en god ting. Så var han måske ikke helt til hundende alligevel. Nightie kiggede spørgende på manden, men undlod at sige noget. Hun skulle ikke risikere at sige noget forkert lige nu og her. Hun kiggede tilbage mod hjørnet. det her sted var altså ret så sært.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 12, 2008 17:15:23 GMT 1
Errak trak på skuldrende og gik tilbage ad Korridoren de var kommet ad. "Så må vi selv prøve senere, ikke sandt?" spurgte han Nightie med et af sine charmerende smil. "desuden er det meget interressandt at snakke med en som dig*. Jeg har meget jeg gerne ville spørge dig om. Folk fortæller mig ofte at jeg spilder min tid, med at samle viden om havmennekser, men det tror jeg nu ikke er et problem for mig."
*: Der var den igen! XD Men denne gang ment meget posititvt! XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 12, 2008 17:19:12 GMT 1
Nightie smilede lidt. "Det er en god ting at holde styr på andre arter. Så du spørger bare løs!" sagde hun positivt. Det var altid rart når nogen virkede interesseret i ens rødder. At der så ikke var særlig meget viden om havmennekser og sirener, kunne jo skyldes at de fleste ikke overlevede at møde én. Så kunne de lære det.*
*Can't help it! X)
|
|
|
Post by Administrator on Jan 12, 2008 17:27:22 GMT 1
[ Og nu gidder vi ikke en lang samtale og en lang gå-tur, vel? XD Så vi spoler bare frem til der hvor at de igen står i Ad'mina kammer, ikke? XD Og jeg ved det godt; nu kommer denne der "Heeey, hvorfor han du gøre Dét?!" Og det kan jeg fordi at ejg er Administrator! Lær at lave med det! ]
Ad'mina lå i sin seng i sit kammer. Det bløde silketæppe var trukket op til lidt under hendes skuldre. Hun havde tydeligvis ikke noget på. Ikke på overkroppen i hvert tilfælde, det afslørede hendes bare skuldre. "Allerede tilbage?" mumlede hun træt ned i puden. "Det var da hurtigt..." Errak lukkede døren efter Nightie og fortsatte med at smile.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 12, 2008 17:36:27 GMT 1
[Haha! "Every time you notice something like that, an ADMINISTRATOR happend! XD]
"Sikken et smiley face!" Sagde Nightie og trak stolen hun før havde siddet på, hen ved siden af sengen, og satte sig henslængt på den. "Enedar sov, og der var ingen grund til at vække ham." Hun kiggede over på Ad'mina. Det så faktisk ret komisk ud! X)
|
|
|
Post by Administrator on Jan 12, 2008 17:56:22 GMT 1
"Du er godt klar over at jeg stadig er her, ikke?" Lo Errak. Nightie havde åbenbart troet at han havde forldt dem. Han gik et par skridt ud i rummet, men stoppede så op med et lettere chokkeret mine. "Det er forhåbenligt et blåt mærke, det på din hals?" Spurgte han og stirrede på Ad'minas hals, der rigtigt nok havde et mærke. "Nææh..." sagde hun træt og vendte sig om på siden. "Cáran kom forbi...*" Errak stod op stirrede lidt på hende, hvorefter at han nikkede, som tegn på at hans opgave var fuldført (Den med hensyn til at følge Nightie) og gik derefter ud af døren.
*: Oh my..?! XD Et sugemærke?!
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 12, 2008 18:03:55 GMT 1
"Gargh! Jeg føler mig konstant udspioneret!" sagde Nightie, og slog sit hoved ind i væggen. "Nu ender du ikke ligesom Ad'merán, vel?" spurgte hun henkastet, med hentydning til (Ja!) sugemærket. Hun så helst ikke at Ad'mina bevægede sig ned på hans neavu.
|
|