|
Post by Niphedoria on Mar 23, 2008 18:20:36 GMT 1
Nightie og Ad'mina stod midt på gulvet i indgangshallen. Nogle tjenestefolk passerede dem, og kiggede lige en ekstra gang. Nightie vidste ikke om Ad'mina var vant til den slags opmærksomhed, men for hende selv var det noget helt nyt. Hun vidste stadig ikke hvordan halvdelen af Vindarro, eller paladset, så ud, så hver gang hun kom der, var det en lige stor oplevelse. Hun kiggede ud af et af vinduerne. Solen skinnede varmt ned på jorden og fik tingene til at kaste små skygger bag sig. "Så er det lige frem, og ad trapperne til højre... Eller hvad?" spurgte hun. Hm, hun kunne ikke en gang huske hvor hendes forlovedes værelse var.
|
|
|
Post by Administrator on Mar 23, 2008 19:50:24 GMT 1
"Jep." Sagde Ad'mina og satte hænderne om bag nakken mens hun gik. "... Hvad har du tænkt dig at gøre?" Nightie virkede usikker på alle de folk der kiggede på hende. Hun var vel ikke van til det? Nåh ja, dette var de adeliges verden, og hun havde lige forlovet sig med den førstefødte af Hovedstaden. Hun var landet lige midt i det hele, var hun!
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 23, 2008 19:57:30 GMT 1
"Gøre ham opmærksom på, at jeg ved hvad han havde i tankerne den gang. Og måske give ham en lille chance for at forsvare sig selv... Kun måske. Hvad der så sker, kommer an på hans reaktion." De gik videre.
|
|
|
Post by Administrator on Mar 23, 2008 20:09:20 GMT 1
"Hmm..." Mumlede Ad'mina tænksomt mens de gik videre. De nåede op til Ad'ronakks kammer, og de stilte sig foran døren, da de hørte stemmer der inde fra. De kunne et feminint, sukkersødt "Åh, hold da op, Ad'ronakk!" fra en kvinde og både kvinden og Ad'ronakk der lo højt og afslappet der inde fra. Ad'mina smilte forsigtigt til Nightie, mens hun gjorde tegn til at hun bare kunne gå ind hvis hun ville.
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 23, 2008 20:30:42 GMT 1
Det havde bare at være hende Lady-whats-her-face, der sad derinde! Ellers så var Ad'ronakk bare dobbelt så færdig! Nightie skulle til at banke på døren, men stoppede sig selv midt i bevægelsen. Det var hendes kærestes værelse, så behøvede hun da ikke at banke på, vel? Hun tog fat om håndtaget kiggede på Ad'mina og åbende døren.
|
|
|
Post by Administrator on Mar 23, 2008 20:35:19 GMT 1
Som Nightie havde gættet, så sad den kvinde hun havde set før i en stol over for Ad'ronakk. Halvelverkvinden havde en fornæm kjole på i efterårsfarver. Hendes blonde hår faldt ned omkring hendes halv-spidse øre i lange, bløde lokker. "Nightie!" Sagde Ad'ronakk glad og smilte lykkeligt til hende. "Sirenen Niphedoria?" Spurgte Kvinden venligt. "Mig en ære at møde dig!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 23, 2008 20:47:34 GMT 1
Nightie smilede lettet. Det var Lady-whats-her-face! Det var egentlig også på tide at de blev introduceret for hinanden officielt... Hvad var det nu hed rigtigt hed..? "I lige måde, Lady Miránna!" Det her skulle nok blive interessant. Sidste gang Nightie havde noget fra hende... Så havde hun siddet neden for et vindue og smug lyttet! (XD) Hun kiggede over på Ad'ronakk. "Jeg håber ikke jeg forstyrrede noget?" Hun smilede igen.
|
|
|
Post by Administrator on Mar 23, 2008 20:54:43 GMT 1
"Nej, nej, bestæmt ikke." sagde Ad'ronakk med et venligt smil. "Jeg forstår simpelthen ikke hvordan du for tid til det, Ronakk!" Sagde hun glad. (De optog åbenbart deres samtale, for at gøre den færdig.) "Prøv at nævn det igen..!" Ad'ronakk smilte og begyndte at ræmse op. "Svømning for skuldrene, Våbentræning for biseps og triseps, Løb for benene, styrketræning for mavemusklerne, Bøger for hjernen, Politik for andres skyld, En forlovet for lysten, for at tage noget af det første." "Du godeste, Ronakk!" Udbrød Miránna og smilte imponeret. "Der er kun 24 timer i et døgn, hvis nogen skulle have glæmt at fortælle dig det..!" Ad'ronakk trak på skuldrene, hvorefter han så på Nightie og Ad'mina. "Noget nyt fra Hovedstaden?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 23, 2008 23:06:21 GMT 1
"Nææh, ikke rigtigt." Nightie trak to stole hen til Ad'ronakk og Lady Miránna. 1 til hende selv og 1 til Ad'mina. "Hvordan har det været, hér? Er der sket noget jeg burde vide noget om?" Hun måtte vel vente med at flippe ud på ham til senere... Når hun sad dér og kiggede på ham, kom hun i tanke om at hun havde savnet ham, sådan, lidt.
|
|
|
Post by Administrator on Mar 24, 2008 1:10:14 GMT 1
"Det var det jeg sagde, Miránna!" Sagde Ad'ronakk og smilte. "Den skønneste kvinde du finder i vores tid. Fra første øjekast kunne jeg ikke stå for hende*!" "I passer pærfect sammen!" Sagde halvelverkvinden og lagde smilende hovedet på skrå. Ad'mina så bare uforstående på Nightie. Hvor blev hendes vrede af? Hun kunne ikke have glæmt det!
*: .. Host? XD
|
|