|
Post by Niphedoria on Apr 8, 2008 15:46:30 GMT 1
"Hvis vi er uheldige nok, så finder vi ud af det om nogle måneder..!" Nightie hamrede lydløst en knytnæve ind i væggen. "Jeg må finde Ad'mina og spørge hende! Jeg tror hun er den eneste der ville kunne leve bare en lille smule med det..!"
|
|
|
Post by Administrator on Apr 8, 2008 15:50:15 GMT 1
"Lady Ad'mina?" Spurgte han og så iriterret på hende. "Hende har jeg også været i seng med..! Det ville ha været ret godt, hvis ikke at hun var så ung..!* Men jeg tror erlig talt ikke at kvinderne lærer den slags i administrator-familierne..! Jeg tror kun at vi kan spørge en af mændene... Desuden kan jeg ikke gå til andre end Ronakk! alle andre administratorer ville slår mig ihjæl, hvis bare at jeg bliker!"
*: Ad'mina er ældrer end Nightie!! XD XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 8, 2008 15:55:46 GMT 1
"Hvor dumt! Det er dem der har mest brug for det..!" Fnøs Nightie. Dumme mande-kontrolerede verden! "Så vi bliver altså nødt til at spørge ham..?" Han ville sikkert ikke tage det så pænt!
|
|
|
Post by Administrator on Apr 8, 2008 16:02:17 GMT 1
"Det gør vi nok..!" Sagde han og sukkede opgivende. "Jeg fatter ikke menneskenes tankegang - hvordan kan det være at kvinder har færrer rettigheder? De er da gennemsnitligt klogere, venligere og kønnere af menneskeracen..! Eller også har jeg bare vænnet mig til det, fordi at jeg altid har været under kvinder. Undtagen i mine teenageår. - nok om dét! skal jeg sende ham en besked om at komme her hén?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 8, 2008 16:15:45 GMT 1
"Det kan du blive nødt til." Svarede Nightie og rettede sig op. Nu handlede det om at tage tingene roligt og ikke flippe ud. Måske var de heldige og der var ikke noget elver-sirene barn på vej. Hvordan ville de andre administratorer mon reagere, hvis 'Ad'ronakks forlovede' fik et barn med en elver..? Ville de være helt okay med det? Eller ville de holde sig så langt fra det som muligt?
Muhahaha! Denne topic er nu låst fordi; 1. Den er ekstremt lang! 2. Fordi at nu trænger vi til at poste i en ny topic, nå! XD
|
|