|
Post by Niphedoria on Mar 24, 2008 22:41:31 GMT 1
"... Jeg prøver..." Svarede hun, halvt fraværende. Det var noget værre noget, når hendes tanker løb af med hende og hun havde svært ved at fokusere. Ligesom efter det første angreb, da der var gået ild i hendes hår og Ad'ronakk havde ordnet det. Hun havde bare haft en totalt tåge inde i hovedet bagefter. Det var næsten det samme nu, bare en lille smule svagere styrke. Hun kunne ha' svoret på at det hele så tåget ud...
|
|
|
Post by Administrator on Mar 24, 2008 22:49:34 GMT 1
"Sig mig lige, står du dér og falder i søvn?" Ad'ronakk blev ved med at nusse hendes hår, uden at tænke på at det kunne være dét. "Min søster har vel ikke holdt dig vågen hele natten... Åh ja, Ad'mina!" "Det' mig!" Udbrød Ad'mina og hoppede ud af døren. "Gidder du at hente Barukin?" Spurgte han med et smil. "Baaah! Han er så skummel!" Sagde Ad'mina og ragte tunge. Hun gik nu alligevel. "... Nightie..?" Ad'ronakk kyssede hende på panden, for at få en smule liv i hende.
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 24, 2008 23:12:06 GMT 1
"... Næ..!" Lige da hans læber rørte hende pande, blev det normalt. Men lige så hurtigt forsvandt det igen, og blev tåget. Pokkers til svaghed, selvom den nogen gange var ret behagelig. Det hun kunne se havde ingen omrids, det lignede at det hele flød sammen, bare i forskellige farver.
|
|
|
Post by Administrator on Mar 24, 2008 23:16:36 GMT 1
Uden tilgit at tænke over det, stoppede han med at nusse Nighties hår og vendte sig rundt for at snakke med Miránna der stod i døren til hans kammer. "Jeg vil trække mig tilbage, Ronakk." Sagde hun med et smil til ham og gik ned til hem på trappen. Typiske adelige bevægelser for en kvinde. "Selvfølgelig, Miránna." Sagde han og de gjorde noget der kunne ligne et fransk kindkys som forvel, hvorefter hun gik videre ned af trappen. "Vågne, vågne?" Sagde han igen til Nightie og pjuskede op i hendes pandehår.
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 25, 2008 7:23:01 GMT 1
"Vågne, vågne selv?" Tågen forsvandt og et helt klart billede kom frem. Nightie smilede. Så han gjorde det ikke bevidst. Måske skulle hun fortælle ham det? Måske ikke? (XD) "Hvor blev de andre af..?" Hun kiggede om bag ham og gik ud fra der ikke var nogen inde i kammeret, fordi hun ikke kunne hun noget der inde fra.
|
|
|
Post by Administrator on Mar 25, 2008 18:26:18 GMT 1
"De gik hver til sit ind til videre." Sagde han med et smil inden at hans ansigt igen blev alvorligt. "Du vil gerne med mig? Og du er sikker på at det er det rigtige at gøre?" Han begyndte at gå ind i kammeret igen. Der var jo ikke nogen grund til at stå her ude på trappen..?
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 25, 2008 18:39:17 GMT 1
"Helt sikker." svarede Nightie kort. Der var ikke nogen grund til at give en længere forklaring. Hun gik også ind i kammeret. Trapperne virkede som sådan en deprimerende, langvarig ting der var blevet gået på for mange gange. Hun kiggede hen mod altanen. Lydene derfra var stilnet af, hvilket gjorde det lidt mere deprimerende. Om hun nogensinde ville komme til at forstå sådan noget..! "Ad'mina er næsten blevet lige så eftertraket i Hovedstaden, som du er. Vidste du det?"
|
|
|
Post by Administrator on Mar 25, 2008 18:42:25 GMT 1
"Hør så godt efter." Sagde han og satte sig ned. "Lige så snart at vi er fremme, så gør du som jeg giver tegn til, og ikke andet! Lige så snart at Ad'mina har hentet et af mine rådsmedlemmer, så kan vi tage afsted. Ikke nogle uventede indskydelser eller idéer før jeg siger til, forstået?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 25, 2008 19:19:42 GMT 1
"Forstået så godt som noget kan forståes" Nightie nikkede og virkede alvorlig... Eller, lidt alvorlig. Dét med uventede indskydelser kunne dog godt gå hen og blive svært, det var jo det hun plejde at komme med. Hun lænede sig op ad væggen, gad ikke til at sætte sig. Man kunne se solen bag skyerne, luften var kølig. Himlen var blå/grå og nogle få fugle fløj rundt der ude.
|
|
|
Post by Administrator on Mar 25, 2008 19:28:50 GMT 1
"Godt så..." Ad'ronakk lænte sig tilbage og hvilede sit hoved på sine holdede hænder. "Så skal vi bare vente til Ad'mina kommer tilbage. Det er nu eller aldrig, hvis du vil nå at snakke med nogen. Så vidt vores spioner ved, så sætter elverne sig i bevægelse om to dage. Det er derfor at vi samler vores hærer."
|
|