|
Post by Niphedoria on Mar 30, 2008 21:05:34 GMT 1
"Jeg ved det ikke..!" Sagde Nightie og trak sig lidt tilbage. "Jeg ved det virkelig ikke..." Hun tøvede, tænkte sig lidt om. Det kunne jo også ha' haft noget med hår at gøre..? "Eller, jo, måske ved jeg det..." Hun kløede sig på hagen og undrede sig over, hvorfor ingen af de to havde regnet det ud.
|
|
|
Post by Administrator on Mar 30, 2008 21:10:13 GMT 1
"Nightie, er du over hovedet klar over hvad der er sket?" Spurgte Élan med et tænksomt blik. Ad'ronakk snurrede en halv gang rundt om sig selv, og blev totalt rød i hovedet igen. "Du skal ikke få hende til at lyde uskyldig!!" "Ronakk, slap af..!" Han gik over til Nightie og lod sin hånd glide over hendes hår med en beskyttende bevægelse. "Lad os nu ikke drive nogle forhastede konklutioner."
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 30, 2008 21:19:28 GMT 1
Nu var det da lige før det hele svimlede det hele svimlede for hende!! "Hm..?" Nightie blev blød i knæene og hendes øjne skelede*. Hun tog fat om Elverens hånd og førte den ned på hendes hals. "Der er ikke noget der hedder forhastede konklusioner..." sagde hun med en indsmirende stemme og lod ikke rigtig til at fornemme Ad'ronakks tilstædeværelse.
*Haha! Prøv lige at forestille jer det! xD
|
|
|
Post by Administrator on Mar 30, 2008 21:22:51 GMT 1
"Nightie, nu gør du det igen..!" Sagde han og knipsede et par gange foran hendes øjne. "Koncentrer dig." Når hans hånd lå sådan kunne han selvfølgelig ikke undgå at røre hendes hår. Han gjorde det ikke engang bevidst. I baggrunden var Ad'ronakk ved at eksplodere igen.
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 30, 2008 21:36:21 GMT 1
"Koncentrere mig om hvad..?" Sagde Nightie med samme stemme som før. Hun kunne nu godt finde på noget at koncentrere sig om, hvis det skulle være... Og det var endda én med lige så perfekt hår som ende selv, der fik hende til at reagere sådan. Et øjeblik synes hun at alting begyndte at flimre, men det var ikke noget hun behøvede at tænke videre over nu. Hun tog nogle skridt tættere på Élan og stod igen helt tæt op ad ham igen.
|
|
|
Post by Administrator on Mar 30, 2008 21:40:34 GMT 1
Med sin frie hånd slog han sig selv på panden og sukkede opgivende. "Nightie, hold op eller jeg begynder at rive tøjet af dig - Sirener bør ikke lege med landvæsner på dén måde*!" Det sidste sagde han i en belærende tone som han ikke helt kunne holde, selv om han gerne ville.
*: Noone can blame him, I guess! XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 30, 2008 21:55:03 GMT 1
"...Og?" Spurgte hun med et drilsk smil og et glimt i sine mørke øjne. "Jeg gør bare det, jeg ved, du gerne vil have mig til..." Hun stillede sig på tæer og kærtegnede hans kind. Hun kyssede hans hals og trykkede sig mere end passende ind til ham.
|
|
|
Post by Administrator on Mar 30, 2008 22:01:14 GMT 1
Élan strakte sin hals for at forhindre hende i mere. Alligevel kunne han ikke få sig selv til at skubbe hende væk. Hans frie hånd lå knyttet ned langs siden for at forhindre den i at gøre noget dumt*. "Ronakk, gider du liiige at komme mig til undsætning hér?" Spurgte han uden at tage blikket fra Nightie der klæbede op af sig. Ad'ronakk trak på skuldrende og gik hen og satte sig i sin stol igen. Han så bare på elveren og Sirenen uden at gøre noget. Hvis ikke han kunne stoppe dem, så kunne han vel lige så godt få det bedste ud af det.**
*: Så som hvad?! XD **: Okay, så? XD Hvad kaldes dén slags underholdning?
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 31, 2008 18:15:33 GMT 1
"Hvorfor så modvillig?" Spurgte hun lige så tillokkende som før. Farverne og berørelsen af hendes hår virkede måske modsat på hende, end normale sirener, fordi hun ikke holdt til under vandet længere(?). Sirener ville normalt i deres egne øjne, miste deres sensualitet i det øjeblik nogen rørte ved deres hår. Og Nightie, ja, hun vendte tilbage til sin sensualitet som aldrig før.* "Jeg ved du har lyst til det" hviskede hun. "Forestil dig det. En elver og en sirene. Hvordan kan man afholde sig fra dét?"
*: Jeg havde selv brug for en forklaring, sååh! xD
|
|
|
Post by Administrator on Mar 31, 2008 18:32:26 GMT 1
"Nightie, nu holder du op." Sagde han alvorligt og bakkede et skridt for at slippe for hende. "Hvad er det der er galt med dig? Det er mig der er van til at forføre andre folk, ikke omvendt!" Hans hænder rystede af lyst efter at gøre visse ting. Ad'ronakk sad bare stadig med armene over kors og så væk med et rigtig barnligt, mopset udtryk.
|
|