|
Post by Niphedoria on Mar 27, 2008 22:17:33 GMT 1
Og farverne kom tilbage igen!* Hun tågede rundt i et virvar af tanker, der på længere sigt ville kunne få hende til at gøre hvad som helst**. Hendes arme lagde sig rundt om hans liv og hun klemte sig ind til ham. Hendes hjerne havde glemt alt om at Ad'ronakk stod lige i nærheden. Nu var det kun, i følge hendes tanker, Elvernes Flamme og hende selv. En Elver og en Sirene. En mand og en kvinde.
*De kommer og går hele tiden, eller er det bare mig? XD ** Oh God, nooo! XD
|
|
|
Post by Administrator on Mar 27, 2008 22:23:55 GMT 1
"... Niphedoria..?" Han så forundret ned på hende. Ad'ronakk hoppede frem midt i rummet og blev utrolig rød i hovedet igen. Han mumlede et eller andet, men det blev bare til uforståelige ord. Hvad havde Nightie gang i?!
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 27, 2008 22:29:19 GMT 1
"Mhm..?"* Farverne dannede sig rundt om Elvernes Flamme, og alt andet lukkede sig ude. Hverken genstanden med lagnet over, den flotte udsigt eller Ad'ronakk kunne hun se nu. Der vare bare en tyk, svævende fornæmmelse af sensualitet omkring Élandir. Og hvis der var noget Nightie vidste noget om, og nogen gange centrerede hele sin eksistens om, så var det sensualitet. For det var jo det hun var født til at holde sig i live med.
*Mwahaha! Hvad skete der første gang hun brugte den lyd?? XD
|
|
|
Post by Administrator on Mar 27, 2008 22:36:01 GMT 1
"Nightie, hvad er det du laver?" Spurgte Elveren og bukkede sig ned så deres ansigter var i samme højde. Han viftede en hånd foran hende hoved og forsøgte ligesom Ad'ronakk havde gjort det at komme i kontakt med hende. "Nightie, kom tilbage til virkeligheden!" Ad'ronakk lagde irriterreet armene over kors, men gjorde ikke noget. Et eller andet sted var han interesseret i at se hvad der skete*..!
*: Eh? XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 27, 2008 22:43:48 GMT 1
Elveren spurgte jo næsten selv om det..! Nightie førte sin ene hånd op omkring hans nakke og trak hans ansigt hen mod hendes. Og så kyssede hun ham. Lod sine blå, fugtige læber berøre hans* før hun gik et lille skridt videre. Hun lod sin tunge bevæge sig ind i hans mund og gjorde det, hun slev mente, den gjorde bedst.**
*Åhh, dåne! XD ** Censorship! XD
|
|
|
Post by Administrator on Mar 27, 2008 22:50:00 GMT 1
"Og stop!!" Udbrød Ad'ronakk hissigt og skilte Elveren og Sirenen fra hinanden så han endte med at stå imellem dem. Élan så med et forundret blik på Nightie, men kunne ikke lade hver med at smile en smule. Ad'ronakk var nu blevet så rød i hovedet som aldrig før. "Je -" Begyndte Élandir, men blev afbrudt. "Jeg er ikke jaloux!!!" Næsten råbte Ad'ronakk.
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 27, 2008 22:54:58 GMT 1
"Jaloux over hvad..?" Nightie tog sig til hovedet. Hun havde fået en dundrende hovedpine lige så snart hende og Elvernes Flamme var blevet 'adskilt'. Selv huskede hun ikke ret meget om det, det gjorde hun aldrig når det blev så 'tåget'. "... Hvad skete der?" hun så forvirret fra den ene til den anden. Hvad havde hun dog lavet..?! "Og hvorfor har jeg den vildt mærkelige smag i munden? Jeg kan ikke huske at have spist noget i løbet af de sidste par timer!"
|
|
|
Post by Administrator on Mar 27, 2008 22:58:00 GMT 1
"Du kysser godt..!" Sagde Élandir med et skuldertræk. "Og dét er noget som kun JEG burde vide!!" sagde Ad'ronakk hissigt. De så begge to på Nightie. Ad'ronakk helt rød i hovedet og Élan med et smil.
|
|
|
Post by Niphedoria on Mar 29, 2008 15:32:49 GMT 1
"Øh..?" Nightie tog sig til hovedet med den anden nu. Nu var det bare ikke hovedpinen der fik hende til det. "Tak..?" Hvordan kunne han vide sådan noget?! Som om hun ville kysse ham! Og hvad var der lige med Ad'ronakk? Hvorfor var han så hidssig? De var jo ikke blevet opdaget eller noget..!
|
|
|
Post by Administrator on Mar 30, 2008 20:18:55 GMT 1
"Du skal ikke stjele min pige!!" råbte Ad'ronakk højt og prikkede Élan på brystet. "Ikke for noget, min ven, men jeg tror at det er din pige der er ved at stjele din tidligere fyr." Endnu engang så de begge to på Nightie. "Nightie, hvad har du at sige til dit forsvar?!" sagde Ad'ronakk højt og forsøgte at behærske sig. "Vær nu sød ved hende, Ronakk." Sagde Elveren roligt med et skuldertræk.
|
|