|
Post by Niphedoria on Jun 24, 2008 21:35:10 GMT 1
"Du mener Enedar?" Nighties smil fadede også lidt, da hun læste hans ansigtsudtryk. "Ja, du mener Enedar... Og nej da! Selvfølgelig har jeg ikke noget med ham! Han er min ven, og ikke andet." Hun aede hans kind lidt igen. "Hvorfor skulle jeg dog have dét? Åh, du får da også nogle sjove tanker, nu og da. Det er såå længe siden du sidst har nævnt det..!"
|
|
|
Post by Administrator on Jun 25, 2008 19:44:25 GMT 1
"Du kender mig, jeg er et Jaloux fjols..!" Han smilede lidt, men halvelveren var stadig i hans tanker. "Du er den smukkeste perle fra hele det store, uendelige, smukke, mystiske vrdenshav, og jeg vil ikke dele dig med nogen." Han smilede til hende, lænede sig frem og kyssede hende på kinden. Det lykkeds ham at sætte et falsk smil op, på trods af tanken om sin forlovede og Enedar. De havde haft noget sammen, og tanken var ved at tage livet af ham..!
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 25, 2008 20:00:31 GMT 1
"Der er noget i vejen..!" Registrerede og sagde hun. "Du tænker da vel ikke stadig, på den gang ved søen, gør du?" spurgte hun og kiggede undersøgende, indtrængende på ham. Hvor var dét kommet fra? Men de var jo også lige blevet gift, så hun kunne ikke sige, at han ikke havde ret eller noget, til at spørge. Og det gjorde hende ikke noget, for der var jo ikke noget mellem hende og Enedar..!
|
|
|
Post by Administrator on Jun 25, 2008 20:12:50 GMT 1
"Der er ikke noget galt..!" Sagde han med et smil og og smed sin tunge, grønne kappe af skuldrende og over på en stol. Han lænede sig op af vægen og smilede fortsat til hende. "Det skal du slet ikke tænke på." Perfekt holdnng, perfekt atitude og perfekt smil, det havde han lært at sætte op som barn - let som ingenting..!
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 25, 2008 20:21:13 GMT 1
Hans kropssprog fortalte hende, at intet var i vejen, det var helt tydeligt. Men kunne hun stole på kropssprog? Og på hvad han sagde? "Er du helt sikker?" spurgte hun og gik over til kappen på stolen. Hun rørte ved den med små bevægelser, nulrede den mellem sine fingre. Sådan én var sikkert varm - hun måtte skaffe én!
|
|
|
Post by Administrator on Jun 25, 2008 20:26:11 GMT 1
"Ja da." Sagde han og smilede til hende. "Ingen grund til at bekymre sig om ting på en dag som denne, vel? ... Hvad er der med kappen?" Han så fra kappen på stolen, til hendes hånd og videre til hende. Hun havde nu nogle sjove vaner ind imellem. Blandt andet det med hele tiden at kigge på sine hænder var lidt særpreget..! Men sødt.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 25, 2008 20:37:41 GMT 1
"Kappen? Åh ja, jeg stod bare og tænkte på, at jeg også burde få mig en kappe, på et tidspunkt." Hun gav automatisk slip på kappen igen, kiggede på sine negle endnu en gang. Nu havde de været perfekte i flere timer!! En hver anden dag, ville hun sikkert ha' flosset en del op i dem. Hun måtte snart holde op med at bide negle, når der var noget der gik hende på. "Nå..?"
|
|
|
Post by Administrator on Jun 25, 2008 20:51:48 GMT 1
"Hvad er der med dig og hænder?" han gik over til hende, tog hendes hænder i sine og betragtede dem undersøgende. "Du er næsten lige så besat af dém som af dit hår, er du ikke? ... Eh, er dét et brændsår?" Han kiggede overresket på aret på midten af Nighties ene håndflade. Det havde han da aldrig lagt mærke til før? Hvor kom det nu fra?
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 25, 2008 21:00:31 GMT 1
"Det kan man godt kalde det..!" Nightie kiggede også ned på arret. Det var også næsten et helt år gammelt. "Jeg har haft det lææænge..! Et helt år, sådan cirka!" smilede hun og kiggede op på ham. Arret var meget mindre tydeligt nu, så det undrede hende, at han først havde set det nu. "Og jo! Hænderne og håret, det er totalt det vigtigste, sirene-set!"
|
|
|
Post by Administrator on Jun 26, 2008 20:07:35 GMT 1
"Nåh ja, det er da ikke så opmærksomheds-vækkende som mit." Sagde han smilende og hentydede til brændemærket på sin skulder. "Hvad kommer det af?" Han lod sine fingre glide beroligende over det, som om at han ville mindske smerten, selv om den var væk for længest.
|
|