|
Post by Niphedoria on Jun 26, 2008 21:44:06 GMT 1
"Jeg stak hånden ind i en flamme, en aften hvor jeg var i dårligt humør... meget dårligt humør." Sagde hun. Geeeh, den totalt skræmmende aften hvor hun for første gang havde set én af Ad'ronakks dårlige sider. Menneskers dårlige side, egentlig. De havde alle sammen den dér hævn-whatever tankegang, var hun blevet fortalt. Hun blinkede et par gange, for at få tankerne væk igen.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 26, 2008 21:50:28 GMT 1
"Hvad er det nu, du står og tænker på?" Han smilede og lagde hovedet på skrå. "Jeg kan slet ikke have at du går og tænker på ting som kan ødelægge dit dejlige smil. Jeg er helt vild med dit smil, det beroliger mig sådan. Gør mig i godt humør."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 27, 2008 21:18:21 GMT 1
"Hvor er du sød..!" Nightie trak lidt på skuldrene og kom i tanke om, at hun stadig var i fuldt bryllups-dress. Det var så behageligt, at hun lige så godt kunne ha' haft ingenting på. "Jeg tænker på første gang, vi så nogle uheldige sider af hinanden. Det med Ad'mina og sværdet. Det var den samme aften jeg fik dét der." forklarede hun med hentydning til arret.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 27, 2008 21:22:05 GMT 1
"Åh, den værste aften at gøre mit første indtryk på..!" Sagde han og slog hånden mod panden. "Den værste antré jeg nogen dinde har gjort..!" Han sukkede opgivende, men trak så på skuldrende og smilede skævt. "Men det hele er jo gået fint. ... Jeg var virkelig ved at skræmme livet af dig, ikke..?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 27, 2008 21:32:59 GMT 1
"Tjoh, det var du vist. Men det var værst, efter du var gået, sååh." Hun kiggede rundt i rummet, efter et spejl eller noget der fungerede på samme måde, og fandt hvad hun ledte efter. Hun gik hen foran det og kiggede sin frisure igennem. Meh, den var ved at blive lidt tung nu..! "Jeg havde svært ved at - lige nøjagtigt - at se mig selv i spejlet den følgende morgen. Der var det gået rigtig op for mig... - Kommer du lige over, og hjælper mig med at få alt det dér ud af mit hår? Jeg får abstinenser, hvis jeg ikke snart kan komme til at røre ved det, helt ordentligt!"
|
|
|
Post by Administrator on Jun 27, 2008 21:46:52 GMT 1
"Jeg er så ked af hvad jeg gjorde ved dig den gang..!" Han gik over til hende og begynde at nusse hendes hår* og begyndte at løsne det op. "Min egen perle... Da jeg så dig, efter at jeg havde løftet sløret fra dit ansigt... Aldrig har en kvinde gjort mig måløs som du gjorde dér..!" Han smilede ved tanken.
*: Aaaaargh - Det med hår igen!! XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 27, 2008 22:11:33 GMT 1
Nighties syn sløredes ude i kanterne. Den søde, bløde og flydende fornemmelse brusede begyndende i hende og det summede i hendes fingre. "Mener du det? Taaak..!" sagde hun i et knap så tilstedeværende toneleje. Hun lænede hovedet lidt tilbage og lukkede øjnene. Hun elskede godt nok, når han rørte ved hendes hår..!
|
|
|
Post by Administrator on Jun 27, 2008 22:18:48 GMT 1
Ad'ronakk fortsatte bare med det som han var igenang med. Enlig lagde han ikke mærke til at den sære tilstand var ved at dukke op i hende igen. "Det er svært at forstå at du er så meget yngrere end mig... Du virker ikke sådan. Du reagere nogle gange som en på dén alder, men det er bare sødt." Han smilede til hende ind i spejlet.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 27, 2008 22:26:43 GMT 1
"Man lærer hurtigt at..." Hendes syn blev endnu mere sløret og tåget, og hun nød det. "At vokse med opgaverne..!" aflsuttede hun sætningen. Hvis hun afslørede sin tiltagende trance, ville han så holde op? ..Det måtte han ikke!! Ikke når han allerede var gået i gang..! "Jeg elsker når du gør dét der..!" udbrød hun.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 27, 2008 22:32:00 GMT 1
Han stoppede op et par sekunder i forundrigt, men fortsatte så. "Gør hvad? Det med dit hår?" Han lod det glide mellem sine fingre og så tænksomt på det. Nåh ja, hvorfor ikke? Han løsnede nogle flere spænder, så noget mere hår faldt ned hans anden hånd. "Nånå, hvad er der da med dét?"
|
|