|
Post by Niphedoria on Jun 27, 2008 22:47:28 GMT 1
"Sirene... svaghed..!" Hun åbnede sine øjne igen og vendte sig om, bare ikke "kraftigt" nok til at rive det ud af hænderne på ham. "Jeg kan ikke gøre for det..!" Sagde hun undskyldende, inden hun stillede sig tæt op ad ham, og placerede sin mund på hans hals. Hans menneskelighed var for meget for hende, og hun satte sine tænder i. Ikke specielt dybt, men dybt nok til at kunne mærke nogle få dråber af hans blod, der trillede ned i hendes hals.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 28, 2008 9:32:12 GMT 1
Ad'ronakk gjorde ikke noget som en større reaktion. Han stod bare og så halv-tomt ud i luften. Der gik et par sekunder inden at han roligt lagde sine hænder om hendes hoved og hørte det væk fra hans hals. "Tag det nu lidt roligt, Nightie..!" han smilede beroligende ned til hende. "Du skulle jo nødig overanstrænge dig."* Blod løb ned af hans hals, men han gjorde ikke noget for at stoppe det. Det så nærmere ud som om at han var lige glad.
*: Så er men lige lidt hardcore, eller noget? xD
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 28, 2008 9:42:13 GMT 1
"Eh..?" Nightie tog sig til hovedet og alt det slørrede fik faste former igen. Summen forsvandt også. Det svimlede lidt for hende, men efter lidt tid var der igen kun én af Ad'ronakk. "Jeg bed dig vel ikke..!?" spurgte hun da hun så blodet på hans hals, men fuldgjorde selv sit spørgsmål med "-Jooh, det gjorde jeg vist..!" og en >_<'agtig mine. "Jeg overanstrenger mig ikke, før jeg rigtig prøver at slå dig ihjel... Det skal nok komme til at tage noget tid..!" mumlede hun og kørte sine fingre gennem sit hår. Endelig!
|
|
|
Post by Administrator on Jun 28, 2008 9:49:34 GMT 1
"Det gjorde du." Sagde han og smilede lidt sørgmodigt til hende. "Hvis du prøvede at slå mig ihjæl, så ville jeg lade dig gøre det, det ved du godt, ikke sandt? Hvis du ville tage mig til, så ville du kunne tage det uden kamp. Jeg kan ikke gøre modstand mod dig..!" Han lagde sin hånd på hendes kind med sit sørgmodige smil.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 28, 2008 10:02:03 GMT 1
"Hvor... Hvor kom dét fra?" spurgte hun og kiggede søgende på ham. "Ikke sige sådan nogle deprimerende ting..! Du minder mig om de to fyre, som var mine første "opgaver", eller "afslutninger på udlæring". Hun smilede til ham og tænkte ikke det mindste på, at hun måske ikke havde nævnt dem for ham før. Men han var vel ligeglad nu?
|
|
|
Post by Administrator on Jun 28, 2008 10:10:43 GMT 1
Han stirrede stødt ned på hende. Der var en del skuffelse i hans blik. "Nånå, så jeg var ikke den første... Hvad havde jeg da også forventet? Men siden at jeg minder om alle andre, så er der vel ingen speciel grund til at du har valgt mig, er der?" Han satte et svagt smil op, og kunne ikke lade vær med at udfordrende glimt op i øjnene, selv om han prøvede at lade vær. Det var vel en naturlig ting..?
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 28, 2008 10:33:52 GMT 1
"Selvfølgelig var du den første..! Bare fordi man slår dem ihjel, behtyder det ikke at man er sammen med dem, eller føler noget for dem. Jeg bed dem et par gange i halsen og lod dem bløde til døde, ikke noget større, mere indviklet system. Hvad tror du, der ville ske hvis sirenerne begyndte at falde, for dem de slog ihjel? Totalt kaos..!" Hun prøvede at virke trøstende, selvom det havde taget lidt hårdt på hende, at han havde taget det på den måde.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 28, 2008 10:39:12 GMT 1
"Nå ja, jeg kan vel ikke beklage mig..!" Han så opgivende på hende og ragte sine hænder op til overgivelse. "Og da slet ikke kmme med indvendinger. Jeg er en dræber - det er vel ingen overreskelse at min brud er det samme." Han lod sin hånd glide over sin hals så den blev rød af blodet og så ned på den med et lettere smil. Det var dét som så mange mennesker, elvere og alle andre så gerne ville se... Hans blod.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 28, 2008 10:46:26 GMT 1
"Vil du have et håndklæde, eller noget til din hals?" spurgte hun bekymret. Så dybt var hun da ikke gået, var hun? Et sted var der noget foruroligende ved hans reaktion, på at hun havde bidt ham. Enten dét, eller også var hun ikke helt vant til at se folk overleve en sirene der bed i dem. Men at han ikke havde sagt noget videre til det, var for hende meget unaturligt. "Er du helt okay?"
|
|
|
Post by Administrator on Jun 28, 2008 10:51:44 GMT 1
"Måske en smule skuffet over dig..." Mumlede han og stirrede bare videre på sin hånd. "Men ellers går det nok... Jeg forstår ikke hvordan at du kunne bide mig..!" Han flyttede sit blik over på hende og hans ansigt var vendt i en sørgmodig mine.
|
|