|
Post by Niphedoria on Jul 20, 2008 21:31:06 GMT 1
"Så du troede..? Har du hele tiden troet at..?" Hun forstod ham slet ikke. Hvordan kunne han have troet dét, om hende? Hun gav hans hænder et kort, mildt klem og foldede hans højre hånd helt ud, med håndfladen opad. Hun slikkede på sin ene pegefingers fingerspids, så blodet dér var mere flydende. Hun tegnede først en cirkel midt på hans håndflade. Derefter en lodret streg fra cirkles akse, ned mod hans håndled. Til sidst to streger der krydsede hinanden midt i cirklen, der gik lidt ud over cirklen og som buede ved deres ender. Så kyssede hun den.
|
|
|
Post by Administrator on Jul 20, 2008 21:42:07 GMT 1
"Du er sirene." Sagde han stille og betragtede hende. "Det er først her på det sigste at det har faldet mig ind et par gange... Og lige nu aner jeg ikke hvad du har gang i, men jeg håber at jeg får en forklaring på det senere..." Han smilede til hende og blinkede med øjnene et par gange. Han tog sig selv i at sidde og svinge lidt fra side til side, men fik så sig selv til at holde op. Forbandede blod der ikke var der..!
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 20, 2008 22:18:07 GMT 1
"Du tror da også altid det værste. Hvad er der med jer mennesker?" spurgte hun og smilede lidt. "Hvis du lagt rigtig godt mærke til det, så har du set dét mærke før. En forklaring får du, når du har fået lidt styr på dig selv igen." Hun kørte samme finger som før, ned langs hans kind, så det efterlod en rød streg.
|
|
|
Post by Administrator on Jul 20, 2008 22:21:50 GMT 1
"Så siger vi det." Mumlede han og blinkede med øjnene igen." Han holdt en hånd op på sin halt, lukkede øjnene og sårene begyndte at lukke sig. Han manglede nu alligevel blodet, og det svimlede et øjeblik så meget, at han måtte gribe ind forbi Nightie for at holde en hånd mod vægen bag hende. Han rystede på hovedet, men så så på hende igen.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 20, 2008 22:35:27 GMT 1
"Klarer du den?" spurgte hun og glemte alt om blod, fortid, bryllup og dårlige bølger, mens hun satte en ^_^ mine op. "Er der noget vand i nærheden? Det hér er begyndt at klø, og du ser ikke helt godt ud." Hun løftede begge sine hænder lidt op i luften og kiggede sig omkring. Hun kendte ikke engang dét her sted. "Så kan du jo se, om du kan komme i tanke om det."
|
|
|
Post by Administrator on Jul 20, 2008 22:51:05 GMT 1
Han sukkede stille og så ned på sin håndflade. "Hvorfor har du tegnet dit mærke på min hånd..?" Han regste sig og gik hen til et bord hvor han løftede en kande op. "Vand... Jeg har lagt mærke til den tatovering før, men jeg ved ikke hvad den står for..."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 20, 2008 23:04:28 GMT 1
"Taaak..!" Hun smilede noget mere og hældte en lille smule vand ud på sine hænder, så blodet langsomt blandedes med det, og forsvandt fra hendes hænder. "Tatoveringen, fortæller hvilken sirene art jeg tilhører. Du ved, den art min mor tilhørte, og hendes mor, og hendes mor. Mændende af samme art, altså brødre og dem sirenerne er gift med, har den også, bare et andet sted - På håndfladen." Hun hældte noget mere vand ud og vaskede forsigtit hendes ansigt. "Dem som tilhører samme art, må på ingen måde prøve at skade andre af samme art, ellers sker det, som der skete med min far. Totalt udstødelse af samfundet." Hun holdt en pause, og fortsatte. "Nu tilhører du så også min art, så vi må ikke gøre skade på hinanden."*
*: et eller andet sted, tror jeg det bliver svært for dem! xD
|
|
|
Post by Administrator on Jul 20, 2008 23:14:15 GMT 1
Han smilede til hende og gløden vendte helt tilbage til hans øjne. "Det er så en aftale." Han tog sig til hovedet og gik over til sengen. Han dumpede ned på den og lignede en der ikke kunne finde ud af hvad der var op og ned. "Af alle de steder man skal mangle blod, bør det ikke være til hovedet..!" Mumlede han irriteret.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 20, 2008 23:24:22 GMT 1
Hun satte sig også på sengen, lagde hovedet på skrå og kiggede på ham. hun måtte ha' taget hårdt ved, alligevel. "Det kommer vel tilbage igen, blodet?" spurgte hun let bekymret og fnulrede lidt ved hans hår. Hun kunne fnulre ved hans, men han måtte for gudernes skyld ikke fnulre særlig meget ved hendes. "Er der noget jeg kan gøre, for at gøre det godt igen?" igen ^_^ ansigtet.
|
|
|
Post by Administrator on Jul 20, 2008 23:29:33 GMT 1
"Blod kommer tilbage, men ikke så hurtigt som det forsvinder." Han smilede til hende. "Bare giv mig et øjeblik." Han lagde sig ned på sengen med hænderne bag nakken og sukkede dybt. "Her ligger jeg. En lykkelig, gift mand som rent faktisk har fundet sin plads for en gangs skyld."
|
|