|
Post by Niphedoria on Jul 20, 2008 23:38:52 GMT 1
"Det var da godt!" Hun ændrede position og endte med at sidde i skrædderstilling. Han havde ret. I bund og grund, tegnede det til at blive helt godt, gjorde det ikke? "Og hvor er din plads så?" Hun kiggede granskende på sine fine negle. De bar stadig præg af de blodige hændelser, men deres skønhed skinnede igennem. Hun skyldte de piger fra i morges, virkelig meget.
|
|
|
Post by Administrator on Jul 20, 2008 23:47:47 GMT 1
"Den er lige hér, ved siden af dig." Sagde han og smilede op til hende. "Far til Neko og til én mere snart, i Vindarro som jeg efterhånden har pudset på lige siden jeg trådte ind af porten. Han førte hendes ansigt ned til sit eget og kyssede hende med et smil. " Og du vil med sikkerhed gøre min by endnu smukkere end den er i forvejen."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 21, 2008 0:14:32 GMT 1
"heh! Jeg kan høre, at det allerede går bedre!" Hun begyndte at nusse hans hår igen. "hvad gør man egentlig, hvis man som administrator får fire børn?" spurgte hun, da hun huskede, at aldrig havde fået de helt specifikke aministrator regler fortalt. Heller ikke dem, som ville komme til at gælde hende selv.
|
|
|
Post by Administrator on Jul 21, 2008 0:19:32 GMT 1
"Hmm..." Han tænkte sig lidt om mens han nød det hun havde gang i med hans hår. "Jag kan faktisk ikke komme i tanke om nogle overhovedet som har været ude for det... Kun nogle der aldrig nåede op på de 3. Men hvis det sker, så tror jeg enlig bare at der bliver set forbi det. i mit tilfælde ville hovedstaden stadig gå til den trediefødte."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 21, 2008 0:25:00 GMT 1
"Okay, jeg skulle bare lige forhøre mig." Hun fnullerede videre med hans hår, lavde nogle små fletninger hér og dér. Mon der var et officielt administrator-familiært-relateret-whatever-regelsæt. nogen steder? "Det føles mærkeligt, at være gift med en administrator. Det føles i hvert fald anderledes, end jeg havde regnet med, i begyndelsen."
|
|
|
Post by Administrator on Jul 21, 2008 11:42:15 GMT 1
"Nå?" Han så smilende op på hende. Loftet var heldigvis holdt op med at snurre rundt. "Hvad havde du da ventet? ... Er du ude på at give mig elver-hår?" Han smilede af de fletninger som Nightie havde lavet i hans hår. "En sort-håret elver, det er da nytænkning der vil noget..!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 21, 2008 15:11:59 GMT 1
"Jeg er meget nytænkene..!" Sagde hun og prikkede til ham nogle få gange. "Det er totalt vildt..! Jeg havde troet at det ikke ville føles anderledes, fra før." Hun rejste sig fra sengen, fandt et kludeagtigt stykke stof, og hældte noget vand på det. Hun kunne ikke ta' det blod, nej. "Mere elegant, hvis man kan sige det på den måde. Alle dem der var til ceremonien, dem der kiggede på os da vi gik fordi, alt dét i morges. Ham der velsignede mig, det var din far?" Hun gik igen hen til sengen.
|
|
|
Post by Administrator on Jul 21, 2008 15:39:07 GMT 1
"Ja." Ad'ronakk fulgte hende med blikket. "Det har altid været skik at bruden eller brudgommens far eller mor skulle velsigne den modsatte part. Den forældre der er administrator, forstår du." Han satte sig op. Svimmelheden var taget ret så meget af. "For eksempel vil det være mig der skal velsigne Nekos brud, når den tid engang kommer. Men lige nu, virker det erlig talt fuldkommen fjernt at Neko engang skulle blive gift." Han smilede lidt ved tanken. Neko var kun et barn, men han lignede ham alligevel så meget. Måske ville deres historier komme til at ligne hinanden en hel del?
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 21, 2008 22:08:16 GMT 1
"Helt enig. Han er så lille og nuttet og sød, at alt andet er svært at forestille sig." Nightie tog en af sine egne hårtotter og flettede den hurtigt. Det var næsten ligesom en automatisk mekanisme, der førte hånden op til håret og lod fingrene hurtigt og tilvandt gøre whatever, hun nu lige havde i tankerne. "Argh, for 9 år siden var jeg jo også 6 år gammel. Hvad skeeer der for dét?" Endnu en fletning blev det til, i hendes hår.
|
|
|
Post by Administrator on Jul 21, 2008 22:39:18 GMT 1
"Det er ved at være sent." Sagde han stille. "Hvad siger du til at vi afslutter dagen inden længe?" Han smilede hen til hende. "Hele scenariet har nu alligevel gjort mig træt. 6 år gammel. Det er faktisk ret sjovt at tænke på; Der var jeg 17..." Han smilede lidt ved tanken. "Sig mig, hvornår er det enlig at du fylder år?"
|
|