|
Post by Niphedoria on Jun 21, 2008 11:28:33 GMT 1
Mens de gik så Nightie en tydelig blå farve, udskille sig fra de andre. Da de kom tættere på genkendte hun med stor glæde sin storebrors smil, kropsbygning og ansigt. Han løftede diskret sin ene hånd i en hilsen og Nightie løftede også sin som svar på hilsen. De smilede begge lykkeligt til hinanden, men efter nogle skridt var han ude af hendes synsvinkel igen. Men hun havde set ham og hilst på ham. Hun havde set, at det var okay med ham. Blev det bedre?
|
|
|
Post by Administrator on Jun 21, 2008 11:39:22 GMT 1
Og så gik de ellers gennem Vindarron. Folk var kommet for at se det, og de gloede på Élan, men endnu mere på paret der gik efter ham. Folk gav plads til dem og de jublede og piftede. Ind imellem kunne man finde nogle piger som stod og så helt fortabe ud, men ellers virkede alle glade og tilfredse. "Kan du forstå det, Nightie..?" Sagde Ad'ronakk smilende og så kærligt på hende. "Nu er det rent faktisk sket."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 21, 2008 12:07:26 GMT 1
"Det er underligt..! Jeg troede jeg ville føle helt anderledes, men det er ikke den store forskel jeg mærker. Bortset fra at vi er gift. Og at jeg er rigtig glad!" Nightie smilede tilbage til ham og havde kun en lille smule ondt af de savlere, som stod og kiggede på deres værste mareridt. Men kun lidt!
|
|
|
Post by Administrator on Jun 21, 2008 12:21:24 GMT 1
"Vi har været forbundet lige fra første øjeblik, har vi ikke..?" Han kyssede hende smilende på kinden, og det fik folk til at juble endnu højere. "Neeeej, hvor er i søde sammen!" Élan smilede broderligt til Ad'ronakk og charmerende til Nightie. "Og nu må du gerne hjælpe din forlover-stand-in lidt, Ronakk. Jeg er farret lidt vildt hér, denne her by er enorm!" "Til højre og så til venstre igen." Lo Ad'ronakk og smilede tilbage til ham. "Hvad gjorde du enlig med min bror?" "Mig?" Élan fortsatte med at gå frem ad mens han talte. "Jeg gjorde ikke noget - truede ham bare lidt, og så faldt han bevidstløs om! Noget af en svækling, ikke for noget..!" "Det kan jeg godt forestille mig." sagde Ad'ronakk. "Truede af den store, stygge elver!" "Nu skal du ikke også begynde på det race-pjat!" Mumlede Élan tvært og satte et -_-udtryk op. Han kunne dog kun holde det i et par sekunder, inden at han smilede igen.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 21, 2008 14:09:33 GMT 1
Nightie stoppede næsten op ved Ad'ronakks kommentar. "Lige fra første øjeblik" havde han sagt. "Det kommer an på, hvilken synsvinkel du ser det fra. Din eller min." Den lykkelige stemning der før havde omringet hende, nedtonede og forsvandt næsten helt. Hvor var det bare typisk, at han skulle bringe dét op..!* "Jeg blev hurtigt overbevist om, at vi havde noget specielt. Men for dig, tror jeg, at jeg i begyndelsen bare var endnu et hak i dit bælte."
*: Det' sgu da hende der bringer det op..?! XD
|
|
|
Post by Administrator on Jun 21, 2008 14:16:52 GMT 1
"Eh..?" Ad'ronakk så overresket på hende. "Hvad i Vindarros navn er d-" "Høøør nu, venner." Brød Élan ind med et undskyldende smil. "Gør jer selv en tjeneste og lad vær med at snakke om sådan noget det næste døgn!" Han sendte Nightie et irettesættende blik, inden at han vendte sig om og gik ind af porten til en stor bygning. Ad'ronakk trak på skuldrene, bukkede sig ned og kyssede hende igen, lagde en arm om livet på hende og gik videre.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 21, 2008 14:23:01 GMT 1
"Du skal ikke sige det ikke passer..!" fortsatte Nightie. Det var næsten lige før det var synd for ham, at de skulle tage den diskussion nu. Men hellere nu end senere. Brylluppet skulle startes ud med totalt ærlighed og sådan noget. Var det ikke det, det handlede om, når man blev gift, blandt andet? Og Élan skulle ikke kunne redde ham denne gang. Hun havde i forvejen udskudt det i lang tid nok.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 21, 2008 14:27:19 GMT 1
"Nightie, hvad er det dog du siger?" Han smilede kærligt ned til hende. "Jeg kunne se på dig fra starten af, hvor fantastisk du var. Tror du virkelig at jeg ville have vist de følelser, hvis ikke at jeg havde kunne fornemme det hele tiden*?" Élan himlede med øjnene, men så heldigvis frem ad, så de ikke så det.
*: Host..? XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 21, 2008 14:52:09 GMT 1
Nightie holdt et tryglende "virkelig..?" tilbage og holdt forbandet godt fast i det, Ad'mina havde forklaret hende, den dag med alle blomsterne. "Jeg ved hvordan du var den gang..! Forhåbenligt har det ændret sig..." Det sidste mumlede hun usikkert til sig selv, selvom hun godt vidste, at han havde ændret sig meget siden den gang. Det havde de begge, og det var sikkert til det bedre. For nu var de gift og skulle være forældre og alt muligt..!
|
|
|
Post by Administrator on Jun 21, 2008 14:56:21 GMT 1
"Nightie." Han stoppede op og stillede sig over for hende. "Jeg ville ikke gifte mig med en som jeg ikke elskede lige fra det første. Og du ville ikke gifte dig med en, som ikke fortalte sandheden. Hør nu på mig: Jeg har elsket dig fra første øjeblik jeg kastede et blik på dig." Et par tanker røg igennem Élans hoved, men han ignorerede det, og smilede bare uskyldigt.
|
|