|
Post by Niphedoria on Jun 21, 2008 15:07:03 GMT 1
"Fysisk, i hvert fald..!" Svarede Nightie skarpt igen. Hun ville jo gerne tro på ham, men alt hun havde hørt om ham fra før, talte imod det han påstod nu. Hun vidste ikke hvilket af det, hun troede mest på. Hun vidste bare, at han var i stand til at få hende til at tro på hvad som helst. Var det hvad han var i gang med nu? "Men ikke mentalt, ikke med andet en kroppen." sagde hun lavt.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 21, 2008 15:14:32 GMT 1
Han lagde hendes hånd på sit bryst, så hun kunne føle dunkene fra hans hjerte. "Jeg kan ikke bevise noget, det ved du godt." Han smilede og lagde sin pande mod hendes. "Men jeg kan give dig mig ord. Så er spørgsmålet bare: hvor meget kræver du af dét ord? Er ordet fra den mand du har giftet dig med nok?*"
* Han er ikke helt dum, er han vel?
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 21, 2008 16:33:00 GMT 1
"..." Nightie tøvede. Vidste ikke hvad hun skulle sige. Hvis hun sagde ja, valgte hun at ligge alt hun vidste om hans tidligere liv fra sig, og starte på en ny. Dette var en meget tillokkende tanke, men hun ville ikke leve uden at vide sandheden. Hvis hun sagde nej, bekræftede hun for ham, at hun ikke troede på ham, selv når det var hans ord det gjaldt. Hans ord betød en masse, det vidste hun. "Det burde det være... Men det er det ikke" sagde hun efter lange overvejelser.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 21, 2008 16:45:47 GMT 1
Han så overresket ned på hende, men smilede så til hende. "Du er så stædig..!" De gik videre. "Men det kan jeg lide ved dig, det ved du godt. Du giver ikke op, før at du har fået hele sandheden, vel? Skåret ud i pap fra enden til anden. Nå ja, det skylder jeg dig vel også." "Så er vi her simpelthen!" Sagde Élan og ragte en arm ud mod en dør. "Aaargh - ham Ad'méran-fyren har nøglen!" Han slog sig selv på panden, men buggede sig så ned til nøglehullet. "Nåh ja, så må man gøre det manuelt..!" Han tog en hårnål ud af Nighties hår, stak den ind i låsen og drejede, så det gav et klik. "Tadaah!" Han holdt døren for dem, så de kunne gå ind. "Du har nu altid været god til den slagt, Élan." Konstaterede Ad'ronakk og Élan blinkede triumferende tilbage.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 22, 2008 11:54:59 GMT 1
"Gad vide hvor mange hårnåle der faktisk er i mit hår, lige nu..!" Nightie kiggede interesseret på nøglehullet. Kunne man seriøst bruge andet end en nøgle, til at åbne døre med? Fedt! "Men du har endnu ikke fortalt mig, hvad det så end er du skal fortælle mig..!" sagde hun påmindende til Ad'ronakk og trådte ind ad døren.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 22, 2008 12:22:54 GMT 1
"Lad os nu lige få sat os ned først." Smilede Ad'roanakk. "Nej, her er hyggeligt..!" Et rum med en stor dobbeltseng, nogle stole, et bor, en masse stearinlys og så var det ellers mørktlagt. "Har i brug for en til at holde det under kontrol, hvis i kommer op at diskutere, eller skal jeg bare lunte af igen?" Élan stod stadig og holdt døren.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 23, 2008 14:46:52 GMT 1
"Deeet... gør vist ikke noget. Du kan gøre hvad du har lyst til, for mig ingen alarm!" smilede Nightie og satte sig yderst bevidst på en stol. Hvad mon gæsterne lavede, mens de var hér? Nårh ja, det fandt hun ud af senere - Det var ikke hende der havde inviteret dem..! Eller, for den sags skyld, haft noget som helst med planlægningen at gøre, ud over valg af kjole.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 23, 2008 16:17:52 GMT 1
"Så hopper jeg med inden for, for hvis jeg kender mennesker ret, så vil det ikke være klogt for mig at se nogen i øjnene den næste lange tid." Han gik inden for og lukkede døren efter sig. Ad'ronakk satte sig i en stol overfor Nightie og smilede varmt til hende. "Nå, hvad lyder anklagen så på, en gang til?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 23, 2008 17:24:13 GMT 1
"At du - trods de mange gange du har sagt, at du elskede mig helt fra begyndelsen - udnyttede mig totalt, første gang vi så meget som mødtes." Nightie pillede lidt ved sine negle. De så helt nye ud..! "Og som om det ikke var uansvarligt nok i forvejen, så siger du også senere hen, at det bare var ihh-så-åhh kærlighed ved første blik. Jeg ved ikke, om du regnede med, at jeg ville finde ud af det. Men det gjorde jeg, så nu har du bare at komme med en undskyldning og/eller forklaring på, hvordan du kunne gøre sådan noget..!"* Hun prøvede at se irriteret ud, men det kiksede lidt for hende. Hun kunne ikke rigtig være sur på ham i dag.
*: Host - når hun ser ud som hun gør, hvordan skulle han så ku' la' være? - host* XD
|
|
|
Post by Administrator on Jun 24, 2008 15:21:36 GMT 1
"Du må hellere komme med sandheden, Ronakk-Boy*, Hun mener det skam alvorligt." Élan gik ind og stilede sig op af vægen ved siden af dem. "I can see that, You don't have to tell me..!**" "Don't talk a difrent languige in front of a girl, she might be missunderstanding you." "And what do you know about that?" "A lot..?" De så begge to på hinanden, så over på Nightie og smilede forlegent. Hvad havde de gang i? Og hvor blev forklaringen af? *: Engelske ord jeg propper ind, for at minde folk om at Elan af og til også snakker elversprog ind over. **: Ad'ronakk kan tale Elver-sprog?
|
|