|
Post by Niphedoria on Jun 24, 2008 15:29:19 GMT 1
"Meh..?!" Nightie kiggede skeptisk på dem begge. Underlige landvæsner som snakker underligt sprog..! "Dét der-" sagde hun og pegede kort på den ene og den anden. "-Gavner ikke mig det mindste. Forklaring, tak. Og det' nu." Så svært at forstå, kunne det da heller ikke være!!
|
|
|
Post by Administrator on Jun 24, 2008 15:38:09 GMT 1
"Godt nok, bare rolig." Ad'ronakk smilede roligt til hende. Han lænede sig lidt frem imod hende og lagde hovedet på skrå. "Godt, du fik mig Nightie, jeg indrømmer det blankt: Min mening først var at udnytte dig..." Élan rystede belærende på hovedet, men sagde ellers ikke noget. "Jeg var i det humør, og erlig talt er der ikke nogen der ser så godt ud som dig. Men bag efter opdagede jeg, at der manglede noget. Det hele føltes tomt uden dig."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 24, 2008 15:45:49 GMT 1
"Mhm. Og hvad skal jeg bruge dét til? Det vidste jeg jo godt, i forvejen..!" Nightie slog ud i luften med den hånd, hvorpå hun ikke havde travlt med at overbeglo sine negle. Det foregik i en "Kom-videre!" mode, og hun tog sig selv i at virke underligt opphøjet, uden at ville sætte sig selv på en pediestal. Hvorfor gjorde hun nu det?
|
|
|
Post by Administrator on Jun 24, 2008 15:56:52 GMT 1
"Nightie, vær sød at forstå mig." Han tog hendes hænder og smilede kærligt til hende. "Jeg elskede dig lige fra føste øjeblik - jeg skulle bare selv have tid til at finde ud af det. Du har været den eneste kvinde lige siden." Élan hostede overdrevet. Ad'ronakk skulede irriteret til ham, men vendte så et undskyldende blik mod Nightie igen. "Okay, jeg indrømmer at der også var en anden kvinde, natten efter..." Élan himlede med øjnene. "Og en natten efter igen." Elveren fløjtede uskyldigt og studerede sine negle. "Okay, okay, og én naten efter igen, og gidder du så lige at holde op, hva?!!" Élan trak på skuldrene og smilede til ham. "Med de hjalp mig bare med at indse hvor meget at jeg manglede dig!" Ad'ronakk smilede roligt til hende igen.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 24, 2008 16:03:15 GMT 1
"..!" Det havde Nightie alligevel ikke ventet. "HVAD?!" hun trak sine til sig, hurtigere end lynet og stirrede på ham, som hvis hun ikke havde fattet helt 100% hvad han lige havde sagt. "Din..!!" Nu havde hun så fattet det, virkede det til. "Din mandsling!!" råbte hun, rejste sig så stolen hun havde siddet på væltede, og før nogen havde nået at se sig ham, havde hun stukket Ad'ronakk en svigende lussing, velplaceret på hans ene kind. Hun kunne endda selv mærke slaget sidde i hendes håndflade.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 24, 2008 16:15:05 GMT 1
Élan fløjtede en lang tone, og så på Ad'ronakk med et rigtigt 'Nånåda'-blik. "Du skal ikke provokere!" mumlede han hissigt til Élan og rejste sig også op. "Huh? Jeg er totalt på Miss Nighties side i denne her sag." Ad'ronakk sukkede og så bebrejdende på Nightie. "Hør, jeg troede at vi ville være kvit. Du har ikke bare været mig utro, du har endda elsket med min bedste ven. Hvad kan du så ikke forvente af mig?" "Han har faktisk fat i noget..!" Mumlede Élan tænksomt for sig selv.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 24, 2008 16:27:37 GMT 1
"Det har han da ikke..!!" Svarede Nightie hurtigt, men vidste godt at de havde ret. Om ikke andet, så en lille smule ret..? "Du(!) skal ikke kigge bebrejdende på mig! Det var dig der startede det hele..!" Mente hun og stod fast ved det. "Og det med dig-" fortsatte hun og pegede på Élan "-var bagefter..! Og har slet intet med sagen at gøre!" Hun kastede et hurtigt blik på stolen. Hu rystede let på hovedet og kiggede på Élan og Ad'ronakk igen. Hvem gik op i en stol, anyways?
|
|
|
Post by Administrator on Jun 24, 2008 16:32:29 GMT 1
"Det har det faktisk, men lad nu det ligge." Mumlede Ad'ronakk og så på hende igen. "Jeg vil bare gerne have at du skal kunne forstå mine tanker. Kerronitta hjæmsøgte mig stadig på det tidspunkt, men jeg forsøgte at komme videre. Jeg forsøgte at finde mig en ny kvinde. Du var den smukkeste, sødeste og mest tiltrækkende pige jeg nogen sinde så, men du virkede bare alt for ung... Jeg troede ikke på at min brud kunne være 12 år yngre end mig selv... Aldrig har jeg taget så meget fejl før. Jeg kan ikke ønske mig mere end dig, lige nu." Han smilede til hende, og håbede at hun forstod det.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 24, 2008 17:11:33 GMT 1
"Ja, okay. Jeg kan godt se hvad du mener." Nej, hvor hun dog ikke brød sig om, at skulle gå til erkendelse. "Men det er stadig ikke nok. Jeg føler mig alligevel trampet på, med den lille smule værdighed der er mig givet." Hun satte sig således på bordets kant, at hun sad lidt og stadig holdt sig støttet fast, med sin hænder. Hun havde kun været gravid i en måned og et par dage, men info lagde også noget mere tungt på sig,
|
|
|
Post by Administrator on Jun 24, 2008 17:18:10 GMT 1
"Og så står jeg her og siger undskyld og går bekendelse, som den mand jeg er." Mumlede Ad'ronakk lidt halvskuffet og gik og til Nightie hvor han lagde armene om hende. "Pleger kvinder så ikke at syntes at man er sød, eller noget?" Han lagde sit ansigt ind i hendes hår og smilede så varmt. "Virkelig, undskyld. For det føste, så skulle jeg aldrig have gjort det. For det andet skulle jeg havde sagt noget. Og for det tredie, så tilgiver jeg dig at du elskede med andre end mig. Men kun for denne ene gang."
|
|