|
Post by Administrator on Jun 24, 2007 15:08:59 GMT 1
"HVAD?!?!" Udbrød Ad'mina "Skrev du at vi var med?!?!" Hn hoppede op af sengen. "Vi må skynde os at tage sedlen,! Hvis jeg kender min bror ret, sover han meget længe! Vi kan måske stadig nå det - Hold dog op med at sidde dér og glo, Gør dog noget!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 24, 2007 15:10:18 GMT 1
"hvad er der da galt med det?" Spurgte Nightie. han vidste da allerede godt at de var med?
|
|
|
Post by Administrator on Jun 24, 2007 15:29:41 GMT 1
"Skyld jer!!" Sagde Ad'mina og trak Enedar med ud af Værelset.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 24, 2007 15:47:52 GMT 1
Nightie rejste sig op, og foldede hurtigt madrassen og tæppet sammen. Så småløb hun ud til de andre, "Hvad er der galt? Jeg går da ud fra at han ved i er her?"
|
|
|
Post by Administrator on Jun 24, 2007 15:57:44 GMT 1
"Er du gal?" Spurgte Ad'mina imens at de løb imellem alle de Sandfarvede huse. "Han vil bare tro at jeg har sendt dig tilbage til ham, så han kan fjerne dén dér forbandelse!" Hun vendte hovedet og så på Nightie. "Du sagde vel ikke noget om os, vel? Eller om Forbandelsen?" De var ved Palasets port nu.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 24, 2007 21:06:58 GMT 1
"Så kan vi da bare tage det roligt. Det har vi da snakket om" Sagde Nightie og holdt op med at løbe. "Tror du at jeg sådan udenvidere ville kaste mig ud i *sådan noget* med Ad'rónakk, hvis jeg ikke havde styr på det mellem dig og ham først?" spurgte hun.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 25, 2007 12:50:30 GMT 1
Enedar var næsten først vågnet rigtigt nu, og var ikke helt klar over hvad der skete. Var det så slemt at de var her, altså han må da være klog nok til at tænke at Nightie ikke af sig selv ville kunne komme hertil så hurtigt. Nå, men nu var de altså på vej op til hans rum, for at ta' det brev Nightie havde skrevet.. nå ja, det var hyggeligt nok at der skete noget, tænkte han og gik lige bag de to piger...
|
|
|
Post by Administrator on Jun 27, 2007 13:26:07 GMT 1
"Okay!" Sagde Ad'mina med en Kommanderende stemme. "Nightie: Du afleder min brors opmærksomhed! Enedar: Du sørger for ikke at blive set. Og jeg..!" "Åh, Min kære Søster!" Ad'mina vendte sig om med et forskrækket blik. Dér stod Ad'rónakk og smilte til dem alle sammen. "Er du her også?" Han gik Stolt frem og omfavnede hans lillesøster. "Åh, min Kære Broder" Sagde Ad'mina med en meget glad, ubekymret stemme. "Jeg er ked at at jeg ikke nåede at se dig noget før!" Ad'rónakk var klædt i en mørke-grøn og Sandfarvet 'Kåbe'. han havde et sort bånd om livet. Han så meget fornæm ud i denne beklædning. Det var den slags tøj han gik i, når han ikke kom uden for Vindarro's mure. Nogle mennesker ville se det som en meget afslappet form for beklædning.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 27, 2007 14:38:20 GMT 1
"Ad'rónakk!" Nightie sendte et stort smil til ham, da hun så ham. Hun sværmede rundt om ham som en bi om honning, og blev ved med at sende ham glimt med sine øjne:P
|
|
|
Post by Administrator on Jun 27, 2007 14:49:25 GMT 1
"Jeg burde havde sagt mig selv at De ikke kunne ankomme hér i lignende fart uden en anelse hjelp!" Ad'rónakk smilede til Nightie men vendte sig så imod Ad'mina igen. "Det er iser en nydelse at De også kunne kommer her På denne hærlige dag! Det er i sandhed længe siden vi har fået talt ud, ikke sandt Min kære Søster?" Han var begyndt at tale på denne måde igen. "Jeg frydes i sandhed også ved synet af deres stolte smil, Oh broder!" Til Nightie og Enedars overraskelse begyndte Ad'mina nu også at tale sådan.
|
|