|
Post by Niphedoria on Jun 27, 2007 14:59:15 GMT 1
"Se selv!" Sagde Nightie tilfreds. "Jeg sagde jo at der ikke var noget galt" Hun kiggede lidt på dem begge to og sagde så "Jeg får snart spat(fnat!XD) af det sprog" meden komisk forvrænget tone:P
|
|
|
Post by Administrator on Jun 27, 2007 15:05:09 GMT 1
Ad'rónakk lo en glad, lys latter. Det var længe siden af Ad'mina havde set ham så glad. "Åh, min kære Nightie!" Sagde han glad. "Hvis blot du vidste hvilken mordskab Deres eget sprog giver mit sind..!" Han gik hend til hende og kyssede hendes Kind. "Du skal have tak for en fantastisk aften! og for at havde givet mit hjerte mere håb!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 27, 2007 15:10:00 GMT 1
"haha! Selv tak du!" Nightie smiledetil ham, og lyste som en sol. Det her var bare perfekt!
|
|
|
Post by Administrator on Jun 27, 2007 15:17:50 GMT 1
Ad'mina var stadig ret nærvøs, men det var meget svært at se på hende... Hun var stadig en lille smule svimmel efter den drik han havde fået. Hendes Magi havde ikke gjort det Helt af med tømmermændene...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 27, 2007 15:20:36 GMT 1
"nå, Hvad var det så du ville sige til Ad'rónakk?" Spurgte Nightie, hun håbede at Ad'mina ikke var helt paikslagen:P
|
|
|
Post by Administrator on Jun 27, 2007 15:23:21 GMT 1
"Mig?" Spurgte Ad'mina forvirret. "Sige noget til den ærede Regent? Hvad skulle det dog værre? " Hun så spørgene på Nightie.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 27, 2007 21:02:53 GMT 1
"Hah! Jeg sagde det jo" Sagde hun igen. "Nå, jeg må altså sige at din seng er for lille Ad'rónakk. Du var ved at skubbe mig ud af den 3 gange" Nightie grinede, og kiggede over på Ad'mina.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 27, 2007 21:05:25 GMT 1
Ad'mina så helt Paf ud... Havde de virkelig gjord det igen?? Bare sådan lige? Det kom bag på hende.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 27, 2007 21:09:36 GMT 1
"HAHA!" Nightie knækkede sammen af grin. Dét havde Ad'mina nok ikke ventet! "Jeg mener det altså" fik hun frem mellem sine *Ha'er*
|
|
|
Post by Administrator on Jun 28, 2007 13:26:25 GMT 1
"Jeg tror at det er på tide at komme hjem ad," Sagde Ad'mina stadig ret forvirret. "Er i ikke enige?" Hun så spørgene på Nightie og Enedar. "Vi har været her længe efter hånden..."
|
|