|
Post by Niphedoria on Jun 21, 2007 21:06:31 GMT 1
"Et bevis? er det dét du vil have?!" Sagde Nightie og kiggede tilbage på ham. "Så kan du få et, kan du!... Jeg har intet!" Sagde Nightie lavt. "Og det er sandheden. Der er ingen grund til at vi skal være sammen. Og der er ingen grund til at vi ikke skal." Nightie kiggede nu ned på altanens gulv. Det virkede mere gråt end før. Så hviskede hun. "Jeg elsker dig jo. Nu afhænger det hele bare af dig..."
|
|
|
Post by Administrator on Jun 21, 2007 21:11:15 GMT 1
Og så gjorde Ad'rónakk noget, som sikkert var meget uventet for Nightie. Han holdt om hende, kyssede hende og hviskede til hende. "Lov mig at du aldrig forlader mig igen, Nightie... Aldrig."
Da Ad'mina og Enedar endelig var nået ud af det store palads, var det første Ad'mina gjorde selvfølgelig at hoppe op og ned af Ivrighed. "Hvad skal vi se først, hva, hva, hva?" Hun havde ingen ro. "Jeg elsker bare denne her by så meget! Hvor vil du gerne hend?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 21, 2007 21:14:56 GMT 1
"Jeg lover det..." hviskede hun tilbage. "Så har jeg bare 2 ting at spørge dig om..." sagde Nightie. Hun vidste godt at det nok ikke var det bedste tidspunkt for hende at spørge, men hun kunne lige så godt få det overstået.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 21, 2007 21:14:57 GMT 1
"Det ved jeg da ikke??" sagde lidt dumt. "Jeg vil se det hele!!" sagde han glad, og hoppede højere end hende.. "Hvor vil du føre mig hen først??" spurgte han og smilte. "Du ved jo en del om byen, og jeg vil ha det hele med, såå bare kom igang!" sagde han og så smilende på hende....
|
|
|
Post by Administrator on Jun 21, 2007 21:20:20 GMT 1
"Vent..." hviskede han. Der gik nogle minnutter, hvor de bare stod og holdt om hinanden. Ad'rónakk havde lukket øjnene og smilte nu for første gang siden den gang ved stencirklen. Han førte hende ind i hans kammer. De fandt et sted at side. "Hvad er det så du vil spørge mig om, Nightie?" Han så indgående på hende.
"Vi kunne jo se 'Håbets Lys'? Eller 'Helten Fra Øst'? Eller hvad med statuerne af alle dem fra min familie? Eller hvad med 'Mildtter-Tårnet'?" Ad'mina blev ved med at remse en masse navne op, på ting som Enedar sikkert forbandt med alt andet end bygninger.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 21, 2007 21:22:37 GMT 1
"Jo, for det første; hader du stadig Ad'mina? Jeg ved godt dette nok ikke er det rette tidspunkt at spørge, men det bliver nu eller aldrig" Nightie smilede, og håbede at han ikke tog spørgsmålet tungt.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 21, 2007 21:23:51 GMT 1
"Bare det hele" sagde Enedar stadig glad og kiggede på hende med glans i øjet. Det kunne bare ikke være bedre, tænkte Enedar.. En hel dag, rundt og se alle mulige historiske tin og seværdigheder, og kun sammen med Ad'mina. det lød næsten som en drøm i hans tanker...
|
|
|
Post by Administrator on Jun 21, 2007 21:31:33 GMT 1
"hm... Du ved ikke så meget om os landvæsner, vel?" han lo lidt for sig selv. "Ser du... Et menneske er skruget sammen på en helt speciel måde. Når nogle gør noget imod os, vil vi som regel gøre alt for at få hævn... Men når vi så har fået vores hævn, kan vi sagtens komme over det... Jeg tror at mig og min søster kan starte på en frisk. Og du har ret... Det er bedere at få det hele afklarret nu end senere... Og den anden ting?"
Ad'mina begyndte at trække Enedar med rundt. De så en masse ting på deres vej. Flotte tårne, statuer af folk der havde en stor betydning, Meget gamle bygninger osv. Og Ad'mina kunne fortælle om det hele, og gjorde det gærne. Sådan fortsatte det ind til de nåede til en lang række af statuer i marmor. "Se!" sagde Ad'mina stolt. "Det hér er statuer af alle i min familie!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 21, 2007 21:34:24 GMT 1
"man skal vel lære" smilte Nightie, glad for at han var kommet over det. "Den anden ting, som faktisk er to ting... Tilgiver du hende? Og kan du ikke hæve den der *forfærdelige* forbandelse?" Nightie afventede hans reaktion... "og så er der en 3 ting..."
|
|
|
Post by Enedar on Jun 21, 2007 21:34:39 GMT 1
"De er flotte!!" sagde Enedar indponeret, efter at have været trukket rundt med hende til alle de andre flotte ting. "Er der også en af dig??" spurgte han, og kiggede på de høje statuer... Den ville sikkert være flot.. hvis det var hendes egen storebror der havde tegnet dem...
|
|