|
Post by Administrator on Jun 21, 2007 21:39:19 GMT 1
"Det..." Sagde Ad'rónakk meget bestæmt "Vil jeg ikke gøre... Jeg kan sagtens, men hun må selv komme til mig. Det er meget ædelt af dig af spørge for hende, men hun må selv klare sig igennem. Hun har fortjænt det... Det håber jeg at du forstår? Og den 3. ting..?"
"Ja, det er der da!" Ad'mina trak Enedar over til den aller sidste stadue i rækken. På en guld-plade stod der. "Den kommende regent over Hovedstaden. Ad'mina d. 7." Ad'mina strålede som en sol. "Hva siger du så, hva?"
|
|
|
Post by Enedar on Jun 21, 2007 21:41:58 GMT 1
"Den er utrolig smuk!" røg det ud af ham, det var vist ikke helt planlagt. Men på den anden side, kunne han jo stå ved det, den var utrolig smuk, men det var jo også Ad'mina den var lavet af ...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 21, 2007 21:42:07 GMT 1
"hehe, okie" svarede Nightie. "den tredje ting... hvad skal vi så lave nu?"(MUHAHA!) Spurgte hun med et drilsk glimt. Hun havde en del tanker i hovedet:P
|
|
|
Post by Administrator on Jun 21, 2007 21:45:09 GMT 1
"Tjah, jeg kunne komme med et par forslag.." sagde Ad'rónakk der heldt sikkert havde fattet hvor hun ville hend med det. "Men sidste gang du lagde op til noget skulle jeg syes med 3 sting!" Han smilte venligt til hende.
"Ehm.." Ad'mina havde ikke ventet Dét svar. "Ja, den er ret godt udhukket!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 21, 2007 21:47:49 GMT 1
"Haha! De 3 sting, kan vi vist godt undvære!" Nightie grinede, "men ellers?"
|
|
|
Post by Enedar on Jun 21, 2007 21:48:44 GMT 1
"Ja.. "sagde Enedar og vente tilbage til virkeligheden. "Nå.. var det så "alt" i den her by??" spurgte han sjovt og kiggede venligt og kærligt på hende...
|
|
|
Post by Administrator on Jun 21, 2007 21:52:16 GMT 1
Ad'rónakk ventede på at hun ville gøre noget... Et eller andet. Var der noget han ikke kunne lide var det at skynde på folk. Han sad bare og smilede venligt til Nightie.
"Ehm... Enedar." Ad'mina skævede lidt mistroisk til Halv-elveren. "Hvorfor kigger du på mig på den måde??"
|
|
|
Post by Enedar on Jun 21, 2007 21:54:14 GMT 1
"Nå, huh.. ik for noget ..." sagde han meget genert... "Nåå.. men øhh var der mere du ved æhh.. at se..??" Drejede han lige emnet, og håbede ikke hun ville lægge mærke til det ...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 21, 2007 21:56:06 GMT 1
"Jamen så begynder jeg da bare" hviskede Nightie til ham. Og så begyndte hun at knappe sin kåbe op, langsomt sten for sten.(Igen...!) Dette var samtidig med at hun gik over til Ad'rónakk. "Sengen?" spurgte hun, og bed ham let i øret. XD
|
|
|
Post by Administrator on Jun 21, 2007 22:02:17 GMT 1
"Om der er mere at se?" Udbrød Ad'mina og slog ud med armene. "Vi er da ikke engang halvvejs end nu! Men vi burde faktisk finde et sted at sove for natten... Vi kunne gå op på palaset, men jeg vil ikke ødelægge noget for Nightie..."
|
|