|
Post by Enedar on Jun 21, 2007 20:07:59 GMT 1
".. Hva'??" Enedar havde vist sovet op ad væggen, og var nu helt forvirret. "Jo, det er simpelthen fantastisk!!" nærmest råbte han, og gættede på at det hun havde sagt til ham var positivt....
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 21, 2007 20:12:22 GMT 1
Nightie kigge bare på ham. "Jeg kom ikke for at blive råbt ad" Sagde hun køleligt. "Faktisk, ville jeg sige at jeg har fået historien fortalt. Jeg kan godt forstå at du er vred på Ad'mina. Men jeg synes stadig ikke at det du gjorde var retfærdigt." hun kiggede stadig på ham. "Så, hvis vi kan snakke om det her, som kloge væsner, uden at råbe ad hinanden, så kan vi få snakket sammen. Du ved udemærket godt, at du ikke hader mig. Ligesom jeg ikke hader dig" Sagde hun, og gik tættere på ham. Hun lagde tegningen på bordet, og kørte hånden hen over Ad'rónakk's brystkasse.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 21, 2007 20:20:28 GMT 1
"Stop det!" Ad'rónakk 'puffede' Nightie vek fra sig. "Lige siden du vendte mig ryggen, har du besat mine drømme. Hvilken Forbandelse er det du har lagt over mig Nightie? Jeg kan ikke smile, jeg kan ikke koncentrere mig, jeg kan ikke sove længere! Og på grund af dét, har Denne by lidt mange tab og været i mange former for nød. Jeg kan ikke koncentrere mig om at beskytte mit eget folk længer! Hvilken forbandelse er det dog du har lagt over mig?"
"Shhh!!" Ad'mina hoppede en halv meter da Enedar råbte halvt i søvne. "Vi bliver opdaget!" råbte hun mindtst lige så højt.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 21, 2007 20:24:08 GMT 1
"..Ja Ja .." råbte Enedar stadig halvsovende. Han rejste sig op, stod lidt svimmel. "Jeg har fuldstændig styr på min krop.." sagde han, før han få sekunder efter bankede med hovedet ind i den store trædør foran ham, og faldt i søvn foran den. ...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 21, 2007 20:26:56 GMT 1
"det skal jeg sige dig, Ad'rónakk. Det er det man kalder ulykkelig kærlighed." Nightie kiggede bekymret på ham. "Og faktisk, så har jeg det næsten på samme måde. vad tror du der forgår i mit hoved? tror du ikke at jeg husker det? Eller er det dig, der ikke husker det?" Nightie talte dæmpet, men kiggede på ham, med et stramt blik.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 21, 2007 20:48:17 GMT 1
Ad'rónakk kiggede stadig ud imos byen. Han ville ikke se på Nightie. "Hver nat er det det samme... " Sagde han med en vemodig stemme. "Du kommer til mig, og lover mig evig kærlighed. Men så... Efter et øjeblik. Dolker du mig i ryggen og går fra mig. Jeg falder og du nægter at hjelpe mig op. Jeg kan ikke se lyset i mine drømme... Jeg kan ikke engang se lyset nor jeg er vågen mere..." Han sukkede. "Det hele er nyttesløst..."
"Så ti dog stille!!!" udbrød Ad'mina uden at tænke det mindste på om hun selv talte for højt. "Vi bliver opdaget! Vi må ikke ødelægge det hér for Nightie og Ad'rónakk!"
|
|
|
Post by Enedar on Jun 21, 2007 20:49:45 GMT 1
Enedar havde nærmest besvaret hendes spørgsmål ved bare at sove videre ... han drømte sødt om fritter...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 21, 2007 20:53:32 GMT 1
"Det var nu ikke mig der stak min lillesøster ned, vel?" Nightie viste godt at det var ondt sagt, men hvis det var det der skulle til... "hvis du stadig ikke kan se lyset... så kig dog på mig!" Nightie havde gjordt det hun ikke ville gøre, hun havde råbt ad ham. "Vi ved begge at der var noget specielt over det vi havde sammen... Så hvem siger at det er dødt?! Jeg savner dig Ad'rónakk, fatter du ikke det?"
|
|
|
Post by Administrator on Jun 21, 2007 20:58:40 GMT 1
"Jamen så bevis det..!" Sagde Ad'rónakk roligt. "Efter hånden er jeg ved at lære at jeg kun kan stole på mig selv... Modbevis det fact." Han vendte sig om og kiggede hende dybt i øjnene. "Jeg mener ikke et kys, eller noget andet i dén retning... Det kan enhver gøre. Men et RIGTIGT bevis. Hvordan ved jeg at du taler sandt?"
"Jammen så må du også selv om det!" Ad'mina havde glæmt alt om at lytte. Men nu går jeg altså ned i byen og ser på nogle af kunstværkerne... Så kan du sove så godt imens!" Hun rejste sig og begyndte at gå ned af trappen med langsomme skridt... Nåhj, hvor var der mange trin...
|
|
|
Post by Enedar on Jun 21, 2007 21:02:14 GMT 1
"Byen !!" Enedar hoppede op, det var det han havde ventet på. "Jeg tager med !!" sagde han, og hoppede i 2 hop ned til Ad'mina. "Nogen skal jo også passe på dig" ;D sagde han med et stort grin. "Det kunne jo være at din bror blev sur over et eller andet, og fik det til at gå ud over dig !!" ;D ...
|
|